Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
کاربر هلیا هستم دوقلو باردارم ۵ سوال قبل پرسش داشتم خواستم تکمیل کنم خواستم بگم وقتی شکمم سمت چپ میخوابم یه وری میشه وقتی میشینم یا قدم میزنم درست میشه. و حرکات شون هم خوبه
- بارداری و سوزش زیر شکم
10هفته باردارم. سوزش و درد زیرشکم تقریباً روی مثانه ام دارم خطرناکه؟
- هماتوم در بارداری
سلام خسته نباشید توی سونو ان تی من نوشته هماتوم ۱۶mm خطرناکه یعنی؟باید چیکار کنم که جذب شه؟
- واکسن ۱۸ سالگی
سلام خسته نباشید من متاهلم و در حین اقدام به بارداری میتوانم واکسن ۱۷،۱۸سالگیمو بزنم یعنی برای باردار شدن مشکلی ایجاد نمیکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- بارداری
۴ روز از پریودم میگذره اما پریود نشدم و حالت تهوه دارم و سر درد
- بارداری
سلام من روز 10 انتقال جنینم یک لک کوچیک قهوه ای دیدم و دیگه تا الان که روز 12 انتقالم هست دیگه ندیدم از روز 10 هم هل روز بی بی چک میزارم خط دوم میفته ولی کم رنگ کمر درد و رتن پاهام خیلی درد میکته
- عفونت بارداری
سلام وقتتون بخیر من تو هفته ی ۱۲بارداری هستم و دکتر برام پماد کلوتریمازول رو به همراه پماد تریامسینولون ان ان تجویز کردن هرشب به صورت موضعی روی سطح خارجی واژن بزنم الان سوالم این هست که ایا استفاده ی این دوتا پماد در بارداری تو سه ماه ی اول ایرادی نداره؟
- تاخیر در پریودی و تست منفی
پریود نامنظم دارم کاهی سر دوهفته پریود میشم این سری سر دو ماه علائم پریودی اومد اما نشد دوباره سر سه هفته درد اومد اما نشد سر سه هفته اومد باز نشد سر ۶ هفته هم درد اومد اما پریود نشدم تست بیبی چک بعد گذشت یک ماه از وقتم منفی بود آیا امکان بارداری هست؟
- پمپ درد زایمان طبیعی
سلام من یه خانم ۳۱ ساله هستم تو ۲۷ سالگی یه زایمان طبیعی داشتم الان برای بچه دومم میخوام بازم طبیعی زایمان کنم ولی چون برای اولی بین دوره های دردم حالت غش داشتم و بعدش بخاطر دردی که کشیدم تا یه مدت گریه میکردم میخوام اگه بشه از پمپ درد استفاده کنم.میشه؟باید به دکترم بگم یا به بیمارستان؟
- سلام قرص Duphgstonباید چطوری مصرف کنم از چه روز قاعدگی شروع کنم
- بارداری…..
سلام خسته نباشید خانوم دکتر برای اقدام بارداری خیلی وقته اقدام کردم سونوگرافی رحم و تخمدان دادم مشگلی نداشتم لطفا بهم بگید برای باردار شدن چیکار کنم به کمکتون نیاز دارم لطفا راهنمایی کنید
- اصطراب بارداری
سلام خانم دکتر.بد دوبار سقط اضطراب شدید دارم دکتر روانپزشک قرص سرترالین را تجویز کردن که گفتن حین بارداری مصرف شود.سوالم این است داروهای اضطراب میتواند برای جنین مصر باشد ریسک اش چقدر است.میتوانم مصرف کنم?مننون
- بارداری
سلام من هفته۶مم پس از ارگاسم بدون دخول لکه بینی صورتی روشن مشاهده کردم ایا خطرناکه؟باید چیکار کنم
- بارداری
سلام وقت بخیر 4سانت بقایا دارم بعد کورتاژ هیچ خونریزی و دردی هم ندارم چکار کنم؟
- عقب بودن رحم
به من گفتن رحمم خیلی عقبه .ممنون میشم از خانوم دکتر عزیز که در این مورد کمی توضیح بدن که احتمال بارداری من تا چه حده و اینکه اگه باردار شم نیاز به سرکلاژ دارم یا نه
- طرز قطع کردن آنوکساپارین
سلام من قبلا دوبار زایمان زودرس در هفته بیست وپنج داشتم،در حال حاضر برای بار سوم باردارم و در هفته سی وچهار هستم و سرکلاژ هم هستم و طول سرویکسم۳۰هستش و در این بارداریم آنوکسا پارین و قرص آ اس آ هم استفاده میکنم دکترم بهم گفته که قرص آ اس آ و آمپول آنوکساپارین رو در هفته سی وشش قطع کنم و حتی بعد زایمان هم استفاده نکنم.بنظرتون قطع کردن یهویی آمپول آنوکسا خطرناک نیس میترسم اتفاق بدی بیفته میشه لطفا راهنماییم کنید که چطور قطعش کنم که مشکلی ایجاد نشه؟؟و اینکه اگه زودتر از سی وشش هفته زایمان کردم آمپول آنوکسا رو چیکار کنم؟و فک میکنم زایمانم طبیعی باشه
- عدم پریود و رحم هتروژن
سلام یه خانمه ۴۰ساله هستم وقصد بارداری دارم تو سونو نوشته رحم هتروژن برام مشکل ساز میشه یا نه چیز خاصی نیست
- بارداری
با سلام و احترام، خانم دکتر همسر من دچار اختلال نعوظ آلت هست. اما مایع منی دارد. آیا این امر روی کیفیت اسپرم تآثیر میذاره. با ریختن مایع منی در ابتدای واژن شانس باردری وجود دارد.
- تاثیر اعصاب روی جنین؟
با سلام هفته ۷ بارداریم و نمیدونستم باردارم و قرص اسید فولیک استفاده نمیکردم تازه شروع کردم به خوردن قرص و اینکه بی حسی و گزگز بدن و صورت دارم دکتر مغز و اعصاب برام دارو تجویز کرده بود وچند تا دکتر رفتم گفتن بخاطر استرس و اضطراب و اعصابه سوالم اینه میگن لوله عصبی جنین ماه اول تشکیل میشه و من قرص اسید فولیک استفاده نکردم آیا مشکلی هست ؟ از اینورم ایا اعصاب من روی جنین تاثیر میزاره؟ چون بخاطر مصرف داروها اوایل بارداری استرس گرفتم و زبونم چند روزه بی حسه نگران شدم. به دختر۲۱ ماهه ام هم شیر میدادم قطع کردم.خانم دکتر میگم نکنه زبونم بی حسه روی جنین تاثیر بزاره؟خواهش میکنم راهنمایی بفرمائین.ممنونم از پاسخگویی شما.
- اسپرم
آیا ممکنه اسپرم شسته شده با آب یخ یا داغ از بین نرود زیر دوش و باردار کنه بره داخل واژن زیر اب


