Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- گارداسیل
سلام دکتر.من الان پریودم مشکلی نیست واکسن گارداسیل بزنم؟
- قرص سیپترون
با سلام. قرص سیپترون باید از اول قاعدگی شروع کنیم یا روز ۵ ام قاعدگی؟؟؟و اینکه شب باید خورد یا روز؟؟؟
- سقط جنین
سلام ببخشید من تو 12هفته لکه بینی پیدا کردم سنو دادم جنین تو هفت هفته 5 روز ازبین رفته بود تو خونه دارو گرم خوردم دفع شد دوروز بعد از دفع باز یه تکه دیگه دفع شد سنو دادم گفت یه تکه تو شکمت مانده دکتر زنان قرص methroginوقرص داکسی سایکلین برام تجویز کردن ولی کم کم داره خونریزی کمتر میشه تکه ای هم دفع نشد دل درد خفیفی هم دارم به نظر شما چکار کنم
- سلام تزریق آمپول واریبیتیل برای تعویق بلوغ عوارض مدارد در بزرگ سالی؟
- لکه بینی و پریودی متععد
چرا قلل از پریودی ۴ تا ۵ روز لک میبینم و در ماه سه بار پریود شدم
- سلام
- سلام من سونو کرافی رفتم نوسته مایع کم در لگن
- پریود شدن
سلام وقتتون بخیر من بخاطر تنبلی تخمدان دکتر قرص سیپروترون تجویز کردن الان بعد از ۳ ماه که قرصا تموم شده ۳ بار پشت سر هم پریود شدم این طبیعیه؟
- مایع اکولوسنت در داخل کاویته اندومتر
من زن۶۸ ساله درسونوگرافی قبلی مقدارمایع اکولوسنت در داخل کاویته اندومتربه حجم نزدیک به ۱ سی سی دیده شد ضخامت آندومتر ۶ میلیمتربود ودرضمن من کرم واژینال استروژن استفاده میکردم.بعد ازسونوگرافی از کرم استروزن استفاده نمیکنم.بعداز ۲۷ روزسونوگرافی رفتم و ضخامت اندومتر۵/۵ بود ومایع اندک درکاویته اندومتر دیده شد.ایا من دوباره باید به سونوگرافی بروم؟ من احتیاچ به کورتاژ تشخیصی دارم؟ باتشکر فراوان ازخانم دکتر عزیزوتبریک سال نو.
- آمنوره
سلام وقتتون بخیر بعد از چند ماه مصرف دوفاستون طول دوران قاعدگیم از ۱۰ روز به ۶ روز و بعد به ۳ روز تقلیل پیدا کرد ، این طبیعیه؟ یا باید مصرف قرص رو قطع کنم؟
- نحوه مصرف دوفاستون
سلام بعد از کورتاژ خونریزی داشتم رفتم دکتر قرص دوفاستون تجویز کردن که از روز یازدهم قاعدگی به مدت ده شب شبی دوتا بخورم.حالا اگه روز اخر هم بخورم و قطع بکنم چند روز بعد پریود میشم؟
- بکارت
سلام.من پارتنرم یکمی آلتشو فشار داد به واژنم اما خیلی درد داشتم هم اون لحضه و چند روز بعدش زیر شکمم و ورودی واژنم. میخواستم بدونم معاینه پرده بکارت برای من که مجرد هستم انجام میشه ؟؟؟بدونِ دردسرو...؟؟چون میخوام بدونم پردم چه نوعه تا بعدش رابطه داشته باشم
- سلام من خانم چهل ساله هستم چهل روزپیش عمل هیسترکتومی انجام دادم فقط رحمم روبرداشتن تخمدان ودهانه رحم مونده الان سه روزه لکه بینی دارم طبیعیه میشه راهنماییم کنید چون دوروز بعدعمل من کامل پاک شده بودم
- قائدگی
سلام .وقت بخیر دخترم ۱۲سال دارد و در ۱۰سالگی به سن بلوغ رسید چند روز بعداز قائدگی یک مایع سفید ژله ای از مثانه یک مقدار خارج می شود میشود راهنمایی کنید .ممنون
- آندومترضخیم وهتروژن
سلام قاعدگی من این دفعه طولانی شد ک مشخص شد ک ضخامت اندومترم ده است و ازمایش هورمونی دادم افزایش پرولاکتین داشتم و دارو داداه دکتر و قرص ترانسفید و حیسترال مصرف میکنم نمونه برداشتم از رحمم ولی مدتی طول میکشه اماده بشه.. هیچ تاثیری در کم شدن پریودم نذاشته دارو ها.ایا میتونم قطع کنم داروهامو
- فمیکا
من بیماری اندومتریوز دارم با دستور پزشک از روز اول پریود شروع به مصرف قرص کردم پریود من 10 روز طول کشید بعد از 3 روز دوباره دجاره پریود شدم ایا این قرص مصرف بکنم یا خیر
- قاعدگی نامنظم
سلام خسته نباشین.دختری۲۴ساله هستم.بین دوقاعدگی دچار لکه بینی شدم ک (ببخشید قیرمانندبود).از اون موقع هر۴۰روز یکبار پریود میشم درحالی ک قبل از لکه بینی کاملا منظم بود.میخواستم ببینم آیا مشکلی دارم ک به پزشک مراجعه کنم وبرای این مشکل میتونم از دمنوش رازیانه استفاده کنم؟ممنون
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید من کیست تخمدان به ضخامت ۳۳ میلیمتر دارم و دکتر برام داروی دزوسپتیو تجویز کردن و الان نمیدونم چجوری باید مصرف کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- ارگاسم
سلام ببخشید علت اینکه تا اوج ارگاسم رسید اما ارضا نشد چیه؟
- تغییر دادن زمان پریود
با سلام و احترام.من به دلیل سفر و داشتن مراسم خاصی در ۳۰ تیرماه نمیخوام اون روز پریود باشم.این ماه ۲ تیر احتمالا پریود میشم و ۲۸ روز بعد یعنی ۳۰ تیر ماه احتمالا تاریخ پریود بعدی هست که نمیخوام پریود باشم۳۶ ساله هستم دارای یک فرزند.قرص جلوگیری مصرف نکرده ام در این سالها.به نظر شما بهترین کار برای به تاخیر انداختن پریود چی هست؟ اگر از الان که ۵ روز به ۲تیر مانده شروع به خوردن قرص I'd کنم و تا تاریخ ۱۰ تیر بخورم آیا پریود تاخیر میفته؟ و ماه بعد سر زمان قبلی پریود میشه یا با توجه به تاخیر ؟


