Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص پروژسترون
با سلام،من تنبلي تخمدان دارم و دكترم برام قرص پروژسترون براي تنظيم تجويز كرده آيا باعث سرطان سينه ميشود؟؟در مصرف طولاني مدت؟
- پریود نامنظم
سلام وقت بخیر دکتر. ببخشید من یک دختر۲۳ ساله ام که ۵ ماهی میشه هراز گاهی قرص قین اپ برای چاقی استفاده میکنم و وزنم شده ۶۷. اما سه ماهه ک من ب کمک دمنوش اینا پریود میشم.بنظرتون ممکنه از چی باشه ؟ ممنون از پاسخگوییتون
- لکه بینی بعد از پریود
با سلام
بنده متاهلم و ۱۱ روز از پریودم میگذره که دو روزه لکه بینی به رنگ قهوه ای خونی کم مشاهده کردم و تاریخ آخرین پریودم ۲۴ تیر۹۷ بود و سیکل قاعدگی ۳۷ روزه دارم. علت این لکه بینی چیست ؟ آیا امکان داره باردار شده باشم ؟
- سلام من لکه بینی شدید دارم الان سه ماهه
سلام خانم دکتر من۳۴ ام و متاهل از ۲۹ اسفندماه سال۹۹ پریود شدم نه شدید. در حد ی مقدار از ترشح بیشتر رفتم دکتر به من قرص مفنامیک اسید باسوزن کا داد که پریود شدم دوباره رفتم دکترقرص ال دی داد بازم خوب نشدم دوباره رفتم پیش ی دکتر دیگه ازم سونوگرافی و آزمایش پاپ اسمیر گرفت خداروشکر سالم بود قرص روکین داد با قرص ترنسید.ترنسید دو ورق.خوردم خوب شدم بعد از سه روز دوباره از لکه بینی بیشتر شده به نظر شما چیکار کنم خانم دکتر توروخدا کمکم کنین از این وضعیت خسته شدم
- عفونت واژن
چرا همیشه عفونت واژن دارمباید چیکار کرد
- تورم نزدیک زیر بغل و بالای سینه
۶۰ روزه بچم از شیر گرفتم تازگی متوجه این تورم شدم نرمه و دو تا ماما معاینه کردند گفتند چیزی نیست در سنو هم فقط مقدار لنف ها در دو طرف بزرگ شده یکی ۱۴. و دیگری ۱۵ اما دلیل این تورم و درمان نگفتند به دکتر هم مراجعه کردم پاسخ نگرفتم ترو خدا این چیه دارم سکته میکنم
- بارداری
سلام روز بخیر من قرص ال دی مصرف میکنم ۶روزه هستش پریودم هر ماه ۵ام هست ولی من قرص و از ۲۸فرودین شروع کردم ۵فروردین پریود شدم از ۲۸ام قرص میخورم ولی در کنارش قرص تیروئید هم مصرف میکنم صبح ها ظهر ام ال دی بار اولم هم هست مصرف میکنم آیا امکان بارداری هست بازم ؟دیشب ناخواسته منی داخلم ریخته شده امروز هم قرص سرماخوردگی خوردم نگرانم بعدش یادم افتاد ممکنه اثر نکنه ممنون میشم جواب بدین
- سزارین
سلام بعداز19سال جای عمل سزارین من درد میکنه لطفاً راهنمایی کنید
- ازمایش بارداری
سلام.خسته نباشید.من سی ام مرداد تاریخ پریودمه.برای بارداری هم اقدام کردم میخواستم بدونم ازمایش خون روز سی ام انجام بدم نشون میده اگ حامله باشم؟
- بارداری
سلام سه ماه پبش زایمان طبیعی بودم قلب بچه پنجاه شدبردنداتاق عمل سزارین شدم نوزادم به خاطرمشکل تنفسی فوت شد بعدچندوقت مبتونم باردارشوم قرص اسپرین 80میخوردم تاسی وشش هفته برای بارداری بعدی بابدبخورم غلظت خونم کمه
- پیاده روی در بارداری
سلام طول سرویکس من 31بود گفتید استراحت کنم. ایا میتونم پیاده روی کنم. با توجه به اینکه سه طبقه پله باید بالا پایین برم لطفا راهنماییم کنید.
- دردمیتل اشمرز
سلام درد میتل اشمرز چند روز طول میکشد نشانه سلامت تخمدان ها وتخمک هست سپاس
- بارداری
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز.من در ماه ششم بارداری هستم.موقعی ک ب شما مراجعه کردم سرماخوردگی داشتم و شما یه شربت و قرص ایزوپرین علاوه بر مکمل هایی ک از قبل میخوردم دادین.میخاستم مطمئن شم قرص ایزوپرین برای سرماخوردگی ام بود حالا ک خوب شدم دیگه نخورم؟ممنون از وقتی ک برای پاسخ سوالای ما میگذارین.
- زمان علائم بارداری
وقت بخیر آیا در سیکل ۲۹ روزه روز ۲۵ سیکل علائم بارداری شروع میشن و اگر تست بگیرم مشخص میشه که باردارم ...
- جواب آزمایش
جواب آزمایش پاپ اسمیر من Within normal limi P1 Satisfatory for evaluatio Inflammation Non
- مقدار TSHدر هفته ۲۲ بارداری باید چقدر باشه؟
سلام وقت بخیر ۲۲ هفته و چند روز باردار هستم عدد TSHکه آزمایش دادم 0/86به نظرتون نرمال؟این مقدار TSH=0/86در ۲۲ هفته و چند روز برای جنین خطرناک نیست؟
- خونریزی بعد از قاعدگی
سلام وقت بخیر خانوم دکتر من دو ماهه که پنج یا شش روز بعد از اتمام قاعدگی دچار خونریزی میشم ممنون میشم بگین مشکلم چیه و اینکه یک سونو کامل رحم هم انجام دادم و مشکلی نبوده؟
- قارچ
سلام با درمان فلوتیکازون. و کلوتریمازول. قارچم خوب نشد راه حل چیست؟
- عمل کرتاژ
بعد از عمل کرتاژ خارش و واژنم ورم کرد دلیلش چیه؟
- تعیین جنسیت
سلام من مشکل بارداری ندارم دوتا دختر دارم میخوام دوقلو پسر دار بم آیا شما ای وی اف انجام میدید ومراحل و مدت زمانش چقدره با هزینه یا شما ه که سوالامو بپرسم آخه راهم خیلی دوره ممنون میشم جوابمو بدید


