Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زنان و زایمان
سلام خانم دکتر من حدودا یه سال از آخرین تزریق آمپول ضد بارداری ام گذشته، پریود نمیشم چرا و اینکه ممکنه حامله بشم
- بارداری
سلام ببخشید من تنبلی تخمدان دارم و قرص پروژسترون مصرف میکنم میخواتم بدونم امکان بارداری چندقلویی دارم؟
- ازمایش
سلام در ۲۶ هفته بارداری هستم جواب ازمایش دیابتم این شده نظرتون چیه؟Fasting bloodsugar 73 Gct 104 Hemoglobin 11.1 Hematocrit 34.1
- آیا باردارم ؟
سلام خانم دکتر ، من ۶ فروردین اولین روز آخرین پرویدم بود و این ماه برای بارداری اقدام کردم ،تقربیا یک روز در میان .۵اردیبهشت باید پریود می شدم ولی ۴اردیبهشت فقط یه قطره خون اومد درد زیر شکم و سینه دارم ولی از خون ریزی خبری نیست ،۲۸ سالمه و تا به حال پریودم عقب نیفتاده بود همیشه منظم و ۳۰ روزه بود امروز رفتم آزمایش خون دادم میزان bhcg یک بود ،این یعنی حامله نیستم ؟ یا اینکه احتمال داره زود آزمایش داده باشم ؟ پیشاپیش ممنون از جوابتون .
- بارداری
درهفته اول مصرف قرص ال دی هستم ودخول داشتم ومنی ب داخل راه پیداکرده..آیاباردارمیشوم؟دوباردرطی سال قبل وسه سال قبل سقط داشتم.آیاانکان داردباردارشوم؟اگرقرص دوتایی بخورم مشکل پیش می آید؟
- بارداری دوم بعدازعمل سزارین
سلام خانم دکترعزیزم من سزارین شدم و بعداز سزارین ۳ماه باردارشدم یعنی ماه سوم رو تموم کردم و درماه چهارم اقدام کردم باردارشدم خواهش میکنم همه میگن خطر داره منم باردارشدم چیکارکنم که باخطر مواجه نشم هم خودم هم فرزندم خواش میکنم راهکارهای کامل رو بفرمایین
- بارداری
سلام
- عرق نعنا در بارداری – آیا میتوان در بارداری عرق نعنا خورد؟
سلام خانم دکتر
میخواستم بدونم در دوران بارداری برای ناراحتی معده میتونم عرق نعنا استفاده کنم؟ - لطفا سریع جواب بدید درمورد زایمان
سلام یکی از فامیلمون مون باردار هستش و قراره سر ماه زایمان طبیعی داشته باشه. اولین بارشه که زایمان قراره انجام بده ، ولی خیلی استرس داره شبا خواب نداره، همش فکر میکنه ، تو اینترنت سرچ میکنه نگاه میکنه،مقاله زیاد میخونه خیلی خیلی استرس داره باید چیکار کنه لطفا کمک کنید
- جلوگیری از بارداری
سلام من آمپول 3 ماهه جلوگیری زدم.میخواستم بدونم وقتی آمپول جلوگیری میزنی پریود میشیم تو این سه ماه یا نه.
- بارداری
سلام من رابطه بدون دخول داشتم با نامزدم هنوز باکره ام منی هم رو واژنم نریخت ولی نگران بارداری با پیشابم 24ساعت بعدش هم دو تا قرص اورژانسی 0.75 خوردم احتمال بارداری هست ؟
- تعیین جنسیت و چندقلوزایی
با سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز.من 34 سالمه.برای اولین بار میخوام اقدام به بارداری کنم.9 ساله که ازدواج کردم.من دوست دارم دوقلو باردار بشم و پسر!میخواستم بپرسم شما مشاوره در این زمینه ها میدید؟یا معرفی میکنید به پزشک دیگری؟ با توجه به سن من این امکان وجود داره یا نه؟ بسیار سپاسگذارم از وقتی که میگذارید و پاسخ میدهید
- بارداری
من ۲ بار رابطه حفاظت نشده داشتم یعنی منی مرد داخل رحممم ریخت فردای عصر قرص اورژانسی خوردم یعدش لک داشتم فقط الان خستم حالت تهوع دارم .احتمال بارداری هس ؟
- دفع بقایای سقط
سلام خسته نباشید من سقط داشتم بقایای خاصی نمانده است.. 14 روز گذشته خونریزیم قطع شده سونو رفتم گفت خیلی کم مونده با پریود بعدی دفع میشود میتوانم قرص ال دی را شروع کنم..
- بارداری پوچ
مورد علت بارداری پوچ میخواستم بدونم. من تنبلی تخمدان دارم و عدم تعادل هورمونی داشتم،در اخرین ازمایشم،free testestrone بالا بود و استروژنم پایین. یک ماه گلای وانس مصرف کردم و با یک ماه اقدام طبیعی باردار شدم. اما در شش هفته گفتند ساک خیلی ریز هست. و هفته بعد گفتند رشد خوبی نداشته و جنین داخلش دیده نمیشه. عدد بتام هم در یک هفته از ۹۵۰ به ۹۴۰ رسید. احتمال بارداری پوچ دادند. همسرم هم پرخونی داره و مشکل نارسایی دریچه ی قلب. میخواستم بدونم ایا اینها میتونه باعث بارداری پوچ من شده باشه؟ چطور برای بارداری بعدی پیشگیری کنیم از این مشکل. ایا روشی مثل ای وی اف کمک میکنه که پیشگیری بشه از این مشکل بصورت مجدد؟ ممنون میشم پاسخ بدید خانم دکتر من یکبار دیگه از خدمتتون سوال پرسیده بودم.جواب اخرین ازمایشم رو خدمتتون فرستادم که یک پزشک گفته بودند دارم یائسه نیشم. من ۳۵ ساله هستم
- کرم های مراقبتی پوست
سلام خانم دکتر .درسته که میگن خانم های باردار هر محصول مراقبت پوستی رو نباید استفاده کنن؟
- مشکلهستخانمدکتر
یککانوناکوژنیکintracardiacدرونبطنچپمشاهدهمیشودیعنیچی
- زایمان
سلام خانوم دکتر خسته نباشید، ببخشید شما سزارین اختیاری انجام میدین؟کدوم بیمارستان؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من ۳ماهه اقدام به باداری کردم یه شب درمیون هم نزدیکی میکنیم چرا باردار نمیشم یه پسر دارم و دربارداری اولم بعد یک ماه حامله شدم یه سالم از آمپول ضد بارداری استفاده کردم و یک سال وهشت ماه از آخرین تزریقم میگزره پریودم منظم شده ممنون میشم راهنماییم کنید سونو وآزمایش دادم همه چی خوب بود ده ماه پیش ازمایش و سونو دادم که فقط دکتر گفت رحمم کمی نازک شده نمیدونم ۴ میلی همچین چیزایی واین که بخوام دوقلو باردار بشم چه کنم
- دفع بقایای سقط جنین
سلام من خانم 34ساله 50روزه بودم سقط کردم باقرص ولی بعد 9روز سونو دادم گفتن بقایامونده پریودمم قطع شده میشه راهی جلوم بزارین نمیخوام کورتاژ کنم


