Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ترشحات زیاد در دوران بارداری
سلام خسته نباشید در دوران بارداری هستم ترشحات زیادی دارم در حدی ک سورت م کاملا خیس میشه و موقع خواب مخصوصا خیلی اذیت میشم تروخدا کمکم کنید بارداریه دومم هس
- بارداری
سلام هفته ۳۴یعنی واردچه ماهی هستم
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر من با مطب تماس میگیرم ولی کسی پاسخگو نیس ۳ ماه هست که برای بارداری دوم اقدام کردم ولی نتیجه نداشته با توجه به اینکه یک پولیپ کوچک داخل رحم دارم چکار کنم شما گفتین بعد از ۳ ماه اگه حامله نشدی بیا و من چطوری وقت بگیرم آزمایش قبل از بارداری رو هم بدلیل کرونا میترسم برم آزمایشگاه لطفا بفرمایید چجوری وقت بگیرم شماره خانم مهری یا خانم صادقی رو هم ندارم متاسفانه راهنماییم کنید لطفا
- فوری..نیازی ب ازمایش خون هست ؟
سلام خانم دکتر یه سوال داشتم میخواستم بپرسم آگه دختری در دوره تخمک گذاری باشه و منی از شلوار آقا رد بشه و سهواً مرد بهش دست بزنه بعد با همون دسته که خیلی هم آغشته نیست از روی شرت خانم رو ماساژ بده و بعدش خیلی سفت فشاربده بعد از 65 ساعت بی بی چک استفاده کرده و منفی بوده ولی ترسش بخاطر تهوع روز بعد و درد تخمدان مداومشه که بعد چهار روز قطع نشده به نظرتون آزمایش خون بده؟ بازم احتمال بارداری وجود داره؟ لطف بزرگی در حقش میکنید ممنون
- سرماخوردگی
سلام خانم دکتر عزیزم انشا ا.. که همیشه سلامت باشید من 2 روز پیش در مورد واکسن آنفلونزا پرسیدم هنوز نزدمش اما سرمام هنوز خوب نشده و گلوم میسوزه لطفا راهنماییم می کنید که باید واسه سرما خوردگیم دکتر برم یا نه؟ و آنتی بیوتیک میشه صرف کرد یا نه؟ چه دارویی رو نمی تونم مصرف کنم؟ هفته 10 بارداری هستم. دنیا دنیا ممنونم
- هیسترکتومی
با سلام آیا معمول است که متخصص زنان قبل عمل کورتاژ رضایت هیسترکتونی از بیمار در بیمارستان طلب کند؟
- سنگینی و سوزش زیردل
سلام خسته نباشید من ۶ ماه اقدام به بارداری کردم این ماه از روز ۳ پریودی قرص کلوفین و لتنزل خوردم تا ۵ شب بعدش روز ۷ ۸ ۹ امپول سینال اف زدم و روز ۱۴ پریودی سونو شدم و امپول ازاد سازی دوتا زدم امروز ۱۲ روز از امپول میگذره و روز ۲۵ سیکلم سوزش زیر دل و تهوع شدید دارم ترشح دارم کمر درد و زیر شکمم گاهی درد میگیره ایا اینا علایم باردارین؟سیکلمم ۳۰ روزس و خودم ۲۴ سالمه
- عفونت قارچی
سلام خسته نباشید من خانم 27ساله 8ساله عفونت قارچی دارم پریودنامنظم دارم دکترمیرفتم امپول میزد قطره قطره میشدم اماتاریخ 5.20پریودشدم یک دختردارم والان 7ساله اقدام به بارداری کردم اما نمیشم لطفا کمکم کنید
- سوال درمورد سقط
سلام خسته نباشیدمن ناخواسته باردارشدم الان دوماهه هستم آمپول سقط زدم دیروزدرد داشتم الان امروزهیچ دردی ندارم یعنی اثرنکرده
- بارداری
سلام.درمورد رابطه زناشویی برای زن باردار که البته سونو هفته ۶ رو رفتم و نرمال بوده....ودرکل آیا رابطه در طول ۹ ماه برای جنین اسیب نمیرسونه و چه پوزیشنی امن تره؟
- کانال سرویکال
سلام خانم دکتر میشه کمک کنید رفتم سنو روز دوازده اینو نوشته خطرناکه؟ مایع با حداکثر قطر قدامی خلفی ۱.۵ mm در داخل کانال سرویکال مشاهد شد وچه فرقی با مایع آزاد کلدوساک خلفی میکنه
- پریودی
سلام من ۱۵ سالمه و ۲ ماه هست ک پریود نشدم خواستم ببینم چیکار کنم ک زودتر پریود بشم
- بارداری بعدسقط
سلام من۲۰ روزپیش سقط داشتم بچه دومم قلبش تشکیل نشده بود .خودش دفع شدکاملا .الان ازنظر روحی روانی خیلی خوبم میشه الان اقدام کنم قرص یدوفولیک.وویتامین دی میخورم
- بارداری
سلام خانم دکتر وقت بخیر من خانمی ۲۲ ساله هستم بعد از بلوغ دوچار هیرسوتیسم شدم و موهای زائد زیادی در زیر چونه و وسط قفسه سینه ام ایجاد شدن ، به تازگی آزمایش هورمونی دادم و همگی نرمال بودن به جز 17هیدروکسی پروژسترون که حدود ۳.۱ نانوگرم بر میلی لیتر بودن و کمی هم پرولاکتینم بالا بود و پزشک هم برام دارو نوشت ولی چیزی نگفت ، در اینترنت مطلبی خوندم که واقعا منو ترسونده اینه که من ممکنه با این نتایج آزمایشات مبتلا به هایپرپلازی فوق کلیه باشم و از این بابت میترسم که آیا بالا بودن این هورمون رو بارداری هم تاثیر گذار هست؟ آیا ممکنه نوزاد من مبتلا به ابهام تناسلی بشه؟ خواهش میکنم پاسخ من رو بدید. متشکرم
- بارداری
سلام ایا میشه در هفته ۱۴ بارداری استامینوفن خورد یا اینکه اگه مشکلی نداره برای خوردن تا اخر بارداری مشکلی نیس یعنی هیچوقت مشکل ایجاد نمیکنه
- بارداری
سلام من رابطه محافظت نشده داشتم، قرص اورژانسی مصرف کردم و پریود شدم و خیلی شدید تر و طولانی تر از زمان عادی بود، ولی الان ۵ روز هست که عقب افتاده، آیا احتمال حاملگی هست یا عوارض لونژین هست؟ چون دوتا مصرف کردم
- آزمایش غربالگری مرحله دوم بارداری .
آیا مصرف داروهای: آسپرین۸۰، لووتیروکسین۵۰ ، 1000:D3ویتامین، کپسول پریناتال+DHA و کپسول ففول در نتیجه آزمایش غربالگری مرحله دوم بارداری تاثیر دارد؟
- بارداری سوال مهم
سلام خانوم دکتر من باردارم و داخل واژنم احساس میکنم سوزن میزنه چیکار کنم یعنی مشکلی هس ؟
- در مورد دولیکو سفال
سلام خانم دکتر خوب هسین ما سونو دادیم تو بیست و هشت هفته یا انومالی هم دادیم کلا همه چیزشنرمال بود ولی تو سی و چها ر هفته ی سونو دادیم نوشته هیدرو سفالی نیس مخچه نمای طبیعی دارد اتروفی مغزی جود ندارد فقط نوشته سر مختصر دولیکو سفالی دارد bpdهم نوشته زیر صدک ۵میباشد ایا خطرناکه یا ن ممنون میشم راهنمایی فرمایید
- سلام من دوقلو بار دارم یکی از قل هام روده اش در سونو۱۸هفتگی هایپر کوژن هست ایا دچار سندروم داون هستند؟؟


