Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص اورژانسی
من رابطه مشکوک داشتم بلافاصله دوتا قرص اورژانسی خوردم و ۱۲ساعت بعد یک قرص دیگه خوردم اما قرصها تاریخش گذشته بود. در بارداری قبلیم این قرص تاثیرگذار نبود البته کمی دیرتر خوردم. اصلا درشرایط مناسبی برای بارداری نیستم.در ضمن ۹ روز دیگه باید پریود بشم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- درمورد پولیپ
من قرص سیپروترون مصرف میکنم برای کیست و پولیپ رحم از روز اول پریودی تا بیست ویک روز الان پنچ شب هست قطع کردم ولی پریود نشدم بعداز هفت روز باید دوباره مصرف کنم الان چرا پریود نشدم
- تاخیر پریودی
سلام خسته نباشید من پریودم ۳هفته ست که بدون هیچ دلیلی عقب افتاده. از رابطه های جنسی کاملا مطمئن هستم میخواستم بدونم امکانپذیر هست؟
- عوارض فولیک اسید
سلام آیا قرص فولیک اسید مدفوع رو سیاه میکنه؟
- پولیپ
سلام من داخل رحمم پولیپ ۱۰ میلیمتری دارم که ۲ماه دارو مصرف کردم تغیری نکرد ایا دوباره بادارو خوب مشه یا نیاز به عمل داره
- بارداری درست
سلام خانوم دکتر من ازتون راهنمایی میخوام ۳۲ سالمه و یه زایمان زودرس تو هفته ۲۸ داشتم و از اول اطلاعی از سرکلاژ نداشتم بعد تو بیمارستان با سرکلاژ اشنا شدم که دو نوع داریم واژینال و شکمی. تو دوراهی بدی موندم ب نظر شما کدوم انجام بدم ؟
- میکرو
سلام خانم دکترمن ۲۷ خردادانتقال داشتم متاسفانه آزم منفی شد دوجنین فریزدارم بنظرشما انتقال بعد راکی انجام بدم که بتونم جواب بگیرم آیا شانس جنین فریز بیشتره آیاخوردن ال دی ماه قبل انتقال بایدانجام شود لطفا هرسه سوال راپاسخ دهید سپاسگزارم
- بارداری مجدد
سلام.برای بارداری مجدد باید سونوگرافی رحم وتخمدان ها انجام شود؟من یکسال از آخرین بارداریم میگذرد.آزمایش های قبل بارداری ام مشکلی ندارد .سونوگرافی لازم است؟
- گزارش پاتولوژی
سلام عمل هیتروسکوپی داشتم میخوام جواب پاتولوژیما بدونم
- اقدام به بارداری ومحاسبه ی روز تخمک گذاری
سلام من میخام این هفته اقدام به بارداری بکنم روز تخمک گذاری رو میخام بدونم برم سونوگرافی پریود های ۴ ماه اخیرم ۱۴۰۲/۴/۷؛؛؛۱۴۰۲/۵/۷؛؛؛؛۱۴۰۲/۶/۶؛؛؛؛۱۴۰۲/۶/۳۱؛؛؛ آخرین پریودم ۳۱ شهریور بوده الان روز تخمک گذاریم کی میشه من برم سونوگرافی خیلی مهمه برام
- قرص کلومیفن
سلام وقتتون بخیر خانم من ۲۹سالمه تازه قرص روشروع کردم از رو پنجم قاعدگی خوردم والان روز هفتمه ولی پریودیم قطع شده حتی لکه بینی ام ندارم این طبیعیه تا روز نهم ادامه بدم؟؟
- my daughter
peace upon you doctor.I'm from karbala iraq my daughter hurt .her hymen when she was a child now she is 17 years old and we want to do a hymnoplasty in iran so could you do it please
- بارداری
سلام . وقتتون بخیر اگه قرص اورژانسی بخوریم حتما باید یه هفته بعدش پریود بشم حتی اگه باردار نباشم . واینکه پریودی حتما باید یه هفته بعدش باشه ؟
- تورم نزدیک زیر بغل و بالای سینه
۶۰ روزه بچم از شیر گرفتم تازگی متوجه این تورم شدم نرمه و دو تا ماما معاینه کردند گفتند چیزی نیست در سنو هم فقط مقدار لنف ها در دو طرف بزرگ شده یکی ۱۴. و دیگری ۱۵ اما دلیل این تورم و درمان نگفتند به دکتر هم مراجعه کردم پاسخ نگرفتم ترو خدا این چیه دارم سکته میکنم
- تبخال
سلام وقت بخیر آیا در دوران شیردهی میشه از قرص آسیکلوویر استفاده کرد؟؟
- Prp
سلام خسته نباشید . من امروز صبح prp شدم . خونریزی نداشتم . ولی بعدازظهر که رفتم دستشویی کمی لکه بینی داشتم . مشکلی ایجاد میکنه ؟ یا بعد ازprp عادیه ؟
- سلام دکتر من 6 ماه پیش آمپول گنارکس زدم الان دوباره دکتر بمن داده دوباره یعنی بزنم یانا
- علت کم شدن هفته بارداری در سونوگرافی
سلام خسته نباشید با توجه ب اخرین عادت ک ۷ابان بود و سونوگرافیهای انجام شده ک سن جنین را میگفتن وقتی برای غربالگری رفتیم گفت سن جنین با توجه تاریخ باید ۱۲هفته و ۴ روز میبود ک گفت یک هفته کمتره و ۱۱هفته و ۵ روزه علت کم بودن این یک هفته چیه
- کیست 34*50 م م تخمدان
سلام وقت بخیر ببخشید در سونوی من تصویر کیست 34 در 50 م م دارای اکوی هموژن داخلی با نمای گروند گلس در اندکس راست به نفع اندومتریوما مشاهده شده، میشه بگین درمانش عمل هست یا با دارو خوب میشه؟ ممنونم
- باردارم
سلام سونو اکوژینیسته غیر یکنواخت یعنی باردارم


