Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص اهن…
سلام خسته نباشید من از قرص اهن فولایرون برای کم خونی و اسید فولیک موجود دران برای باردار شدن استفاده میکنم رو جعبش نوشته این فرآورده بادوزبالا میباشد بالاتراز حداکثر مقدار مصرف روزانه است و من هر صبح ناشتا میخورم دوساعت قبل صبحانه آیا درست استفاده میکنم؟
- زایمان
سلام من ۴۰روزه زایمان کردم وهنوز ترشحات ابکی وزرد رنگ دارم که بوی شدیدماهی گندیده داره ک خیلی اذیتم میکنه سوزش وخارش هم ندارم میخواستم ببینم طبیعیه ؟و برای رابطه با این شرایط مشکلی پیش نمیاد؟
- سلام من دیشب فراموش کردم قرص دوفامد و بخورم سومین شب بود امروز صبح خوردم بعدیش و امشب بخورم یا فردا
- پریود
با سلام راه کاری واسه زودتر تمام شدن پریود قصد زیارت دارم
- سونو رحم
من سونو دادم بعد از سقطی که داشتم نوشته تصویر فوکوس اکوژن به دیامتر ۱۲ م م دیده شد آیا خطرناکه و باید پیگیری بشه ؟
- سلام من ۲۸ روز است عادت ماهوار نشدم اما از داروی چاقی استفاده کردم این علت اش چیست
- استفاده از امپول لوپرومر
سلام خسته نباشید دختر من ۱۰ ساله است امپول لوپرومر هر ۲۸ روز میزنه سوال من این است که میتونه این امپول ۲روز زودتر یعنی ۲۶ روز بزنه چون مسافر هستم ممنون از شما
- ازمایش ذخیره تخمدان
با سلام و خسته نباشید ۴۶ ساله و مجرد هستم جراحی برداشت فیبروم انجام دادم و به دلیل تزریق امپول دیفرلین در حال حاضر قاعدگی نامنظم دارم روز پنجم قاعدگی ازمایش ذخیره تخمدان انجام دادم ایا قاعدگی نامنظم و مصرف قرص جهت سرماخوردگی در نتیجه ازمایش تاثیرگذار است؟ با وجود کاهش ذخیره تخمدان راه چاره چیست ایا بارداری امکان پذیر است؟ نتیجه ازمایش FSH 21.2 LH 7.8 و پرولاکتین 15.3 با تشکر
- سونوگرافی
سلام خسته نباشید نه ماهه زایمان کردم برای بار سوم سزارین شدم سونودادم cesarean scar defect به ابعاد۱۰*۲۱میلی متردردیوار قدامی سگمان تحتانی مشاهده میشود سایز رحم 50*97نرمال میباشد سایز وحجم تخمدانهانرمال ودر تخمدانها توده وکیست دیده نشد نگرانم مشکلی دارم توروخدا زود جواب بدین سپاس از شما🙏🙏🙏🙏
- کیست تخمدان سمت راست
سلام من اقدام به بارداری کردم نشد رفتم سونو گفتن کیست تخمدان اکو فری هست سمت راست با چه دارویی رفع میشه مبتونم باردار بشم دوماه پریود نشدم
- وزن جنبن
سلام خسته نباشید من هفته ۳۶بارداری هستم رفتم سونو هفته ۳۵ نشون دادن وزن جنین هم اومده پایین هر بار که میرم سونو مشکل از چیه بعدش مایع دور جنینو گفتن کمتر از هفت ساتنی متر . مشکل چیه
- آزمایش بارداری
سلام من پونزده روزه پریود نشدم هروقت ازخواب بیدارمیشم حالت تهوع دارم همیشه هم خسته هستم آزمایش بارداری دادم دکترم گفت آزمایش باید هفته دیگه تکرار بشه ولی این آزمایش منفیه میشه یعنی باردارنباشم
- امپول لوپرومر
عوارض این آمپول چی هست من فیبروم دارم امروز اولیشو تزریق کردم الان بدنم گر گرفته! می شه بگید خطراتش چیه روی فشار خون تاثیر داره؟! من مشکل دستگاه گوارشم دارم
- قرص جلوگیری
برای اولین بار قرص جلوگیری مصرف کردم ۷عدد بعد قطع کردم و سه روز بعد پریود شدم و سه روزه که لکه بینی داشتم و الان روز ششمه که خون دارم زیاد.من دوره های پریودم سه روزه بود چرا الان خونریزیم قطع نمیشه.
- علائم پریودی
سلام وقتتون بخیر سپاس فراوان بخاطرپاسخوگویی به سوالاتم بنده خدمتتون در سوال قبلم توضیح دادم که سزارین ناموفقی داشتم در ۴۱ هفته و در حال حاضر ۴ماه و ۸روز از زایمانم میگذره سه بار پریود شدم منظم بوده و سونو دادم بافولیکول ۲۲ و چکاب کامل دادم همه چی خوب هست اما ی مشکل امروز ۳۸روز از پریودم میگذره نشدم و باردار هم نیستم ولی علائم پریودی دارم اما پریود نمیشم شکمم و کمرم و پاهام گیجی و یخورده تهوع کککککمم خانم دکتر راهنماییم بفرمایین چیکار کنم پریودم برگرده منظم بیاد
- مشکلات واژن
سلام ببخشید لزی واژن بعد از پریودی طبعیی
- اقدام بارداری
سلام من میخوام پودر اینو فولیک استفاده کنم برا تنبلی تخمدان .تو پریود استفاده کنم یا بعد پریود
- هایمنوپلاستی
سلام خانم دکتر خسته نباشی شما عمل هایمنوپلاستی رو انجام میدید؟؟
- سیپروترون کامپاند
سلام من در سومین روز مصرف و دو ساعت بعد از خوردن قرص سیپروترون کامپاند دچار اسهال شدم. یعنی تا آخر سیکل دیگه این قرص نمیتونه اثر ضدبارداری داشته باشه؟ چون شنیدم اسهال تاثیرش رو کم می کنه
- سقط
با عرض سلام و خیته نباشید هشت روز پیش در هفته ۵و ۵روزبا قرص سایتوتک سقط داشتم، هنوز خونریزی دارم وسونو بقایا ۱۴.۴ در ۸.۳ نشان داد خودش دفع میشه ممنون میشم کمکم کنید


