Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی واژینال
خسته نباشید. حدود یک ماه هست که خونریزی واژینال دارم به خصوص در زمان تحریک جنسی. درد و سوزش ندارم خون در هنگام تحریک به صورت لخته هست ولی در زمان دخول خون روشن میاد
- آیا استفاده همزمان اسپیرونولاکتون و سیپروترون کامپناد و متفورمین مشکلی دارد؟
آیا استفاده همزمان اسپیرونولاکتون و سیپروترون کامپناد و متفورمین مشکلی دارد؟
- آمپول جهت پیشگیری از بلوغ زودرس
آیا آمپولهای جلوگیری از بلوغ زودرس برای کودکان در آینده خطرناک میباشد بیماریهای از قبیل یاءسگی زود و یا سرطان تخمدان
- لکه بینی در زمان قاعدگی
سلام من چند روز بعد ازاتمام پریودی رابطه جنسی داشتم مشکوک به پارگی کاندوم بعداز۷ ساعت قرص اورژانسی مصرف کردم الان دوهفته از زمانی که باید پریود میشدم گذشته بود که دوتا بی بی چک استفاده کردم منفی بود الان دچار لکه بینی هستم به نظرتون باردارم؟
- سلام من امروز روز۱۵انتقال بودآزمایش بتا دادم تیترش ۲بود داروهاراادامه بدم یاقطع کنم
- عوارض قرض اورژانسی تاریخ گذشته
سلام وقت بخیر باعرض معذرت،موقع نزدیکی کاندوم پاره شدومن دوتاقرص اورژانسی خوردم ولی بعدمتوجه شدم که تاریخش مال 2020هست،آیانیازهست دوباره قرص بخورم. ممنون ازراهنماییتون
- علت خارش دست وپا بعد از lvf
سلام خانم من امروز روز ۹انتقال هستش و از امروز شدیدن خارش ودرد بدن گرفته میشه بدونم از چیه وچه دارویی مصرف کنه که مضرر نباشه
- سردرد قاعدگی
سلام من هنگام قاعدگی سردرد شدید دارم تمام ۷ روز قاعدگی .قاعدگی من منظم هم هست.چکار کنم با استامینوفن هم خوب نمیشم. میشه راهنمایی کنید ممکنه مال عفونت رحم باشه؟گرچه هیچ علامتی ندارم آنتی بیوتیک مصرف کنم بهتر نمیشم؟؟ ۴۰سالمه ۳تا بچه دارم سزارین هم کردم آخرین بچه ۴سالشه
- ارسام
سلام من خانم ۲۶ ساله هستم رحم دوشاخ دارم درسمت راست جنین ۸ هفته درسمت چی هایپراکو به ابعاد ۳۴در۲۴ دیده شد خواهش میکنم جواب بدین آیا خطر ناک هستش
- ivf
سلام روز هفتم انتقال جنین بلاست هستم و هیچ علامتی جز درد های کرامپی ناحیه هیدوگاستر و دردناک شدن سینه ها ندارم که اونم شاید به خاطر آمپول و شیاف پروژسترون باشه و حتی pms هم ممکن باشه چون دقیقا روز ۲۷ سیکل هم هستم خیلی نگرانم
- مصرف قرص سیپروترون کامپاند
سلام وقتتون بخیر من ۲۱ سالمه و موی زائد روی چونم به شدته.دوره پریودمم روتین هست و شاید بعضی اوقات یکی دوروز تاخیر داشته باشه.مدت طولانی هست که ریزش مو شدید دارم.سونوگرافی دادم گفتن تنبلی تخمدان دارم و هورمون های مردونمم به شدت بالاس.حالا دکتر قرص سیپروترون کامپاند دادن و ولی من نحوه مصرفشو یادم رف.هواستم ببینم چجوری باید مصرف کنم؟؟۴ جعبه به من نوشتن و گفتن بعد عید دوباره برم واسه چکاپ
- ژل شستشو
سلام من ۲۷ ساله و مجردم.ترشح قارچی بین لابیا دارم که سوزش و خارش ندارم وشما گفتین در این مورد نیاز به اقدام خاصی نیست میخواستم بدونم واسه شستشوی قسمت بیرونی ازچه ژل شستشو میتونم استفاده کنم با چه مارکی؟ممنون
- تاخیر در پریودی
سلام من یه دختر مجرد هستم که ۴ ساله از شروع پریودیم میگذره ، توی سال اول و دوم و تقریبا چند ماهی از سال سوم پریودیم هیچ تاخیری نداشتم و دورم منظم بود اما با تاخیر پریود میشدم جوری که ۲ تا ۴ ماه از پریودم قبلیم میگذشت تا دوباره پریود میشدم الانم کمتر از یه ماهه دارم قرص سفکسیم ۴۰۰ مصرف میکنم و ۴ ماهه پریود نشدم آیا ممکنه بخاطر مصرف این قرص باشه که اینقدر پریودیم عقب افتاده ؟؟؟ و اینم بگم من پارسال به دکتر متخصص مراجعه کردم و آزمایش و سونو هم دادم ولی هیچ مشکل قابل توجهی نداشتم و ایشون گفتن بخاطر استرس امتحاناته چون اواخر خرداد من مراجعه داشتم ... خواهش میکنم اگه بشه علت رو بفرمایید ؟ آیا نیاز به مراجعه به پزشک هست؟ یا بر اثر قرصه و طبیعیه؟؟
- اندازه آلت شوهرم
سلام خانوم دکتر اندازه آلت شوهرم 10 سانته. برای ازدواج مشکلی نیستش؟
- پریودی
سلام ۴۹ ساله هستم با پریودیهای نامنظم وخونریزی با پزشک مراجعه کردم که دوفاستون تجویز شده. ده شب بخورم بعد نخورم واز ۱۵ پریودی دوباره بخورم. سوالم اینه ۱۵ روز رو از اولین روز قاعدگی حساب میکنن؟ وااگر خونریزی داشتم باز ۱۵ ام بخورم.؟
- نازایی
سلام خانم دکتر من اووژن و لتروزول و گلوکوفاژ مصرف کردم یه هفته از موعد پریودم میگذره و پریود نشدم و بی بی چک هم زم منفی بود،چرا با اینکه باردار نیستم پریود نمیشم؟؟؟
- التهاب
با سلام کنار دهانه واژنم یه دانه نرم زده که به دکتر مراجعه کردم گفت غدد التهاب پیدا کردم و داروی مترونید ازول ۵۰۰ ازیترو ۵۰۰سفیسکیم ۴۰۰ و قرص فلو کونازل ۱۵۰ آیا با خودم این دارو ها خوب میشم و التهاب ازبین میره؟ همه دارو ها نیازه استفاده کنم؟ دیگه عود مجدد نداره؟ ممنونم
- سلام من ۴۲ سالمه دوتادختردارم دوباره قصددارم باردارشم الان سه ماهه که اقدام کردم ولی هنوزباردارنشدم میشه بگیدمشکل ازچیه. ممنون
سلام من ۴۲ سالمه دوتابچه دارم می خوام دوباره باردارشم سه ماهه که اقدام کردم ولی هنوز باردارنشدم میشه بگیدمشکل چیه.ممنون
- پرولاکتین
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز من حدودا ۲۰ سال بود که قرص اسپیرونولاکتون به خاطر جوش و بالا بودن هورمون مردانه مصرف میکردم و الان حدود ۲ ماه است که ازدواج کردم و دیگر قرص اسپیرونولاکتون مصرف نمیکنم و به جای آن برای جلوگیری از بارداری قرص سیپروترون کامپاند مصرف میکنم. ۳۸ سال دارم. دو ماه قبل که آزمایش خون هورمونی دادم پرولاکتین خونم بالا بود و دکترم گفت به خاطر استرس بالایی است که به خاطر شغلم دارم و دارویی هم بهم نداد و فقط گفت همان قرص سیپروترون کامپاند و برای پیشگیری از بارداری بخورم. حالا سوال اول اینه که آیا استفاده از قرص سیپروترون کامپاند باعث بالا رفتن بیشتر پرولاکتین خونم میشه یا نه؟ سوال دوم اینکه بالا بودن پرولاکتین خونم اثر قرص ضد بارداری و کم میکنه و باعث بارداری میشه یا خیر؟ ممنون میشم راهنماییم کنید. چون نگرانم که مبادا باردار بشم.
- ایا بیمارستان قائم سزارین میکنید؟


