Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری و واکسن
سلام ایا میشه در ماه پنجم بارداری واکسن سینوفارم بزنم مشکلی برای جنین بوجود نمیارع؟
- تنبلی تخمدان
سلام ببخشید خودارضایی به درمان تنبلی تخمدان کمک میکنه؟
- سوزش جای بخیه قبلی
سلام هفته ۳۵ بارداری ام الان دو روزه جای بخیه قبلی که سال۹۹ انجام دادم کمی قرمز شده و میسوزه به نظرتون خطر ناکه؟چیکار کنم؟
- پارگی سرویکس
سلام من در سال ۹۶زایمان طبیعی داشتم که بعداز امدن جفت خونریزی شدید پیدا کردم وپارگی سرویکس تشخیص وعمل شدم اکنون میخواهم زایمان کنم میتونم زایمان طبیعی داشته باشم یا خطرناک است
- زنان
با سلام خانم دکتر ایا میشود ک پماد تریپل سولفا یا تریامسینولون را در دکران شیر دهی استفاده کرد
- پریود نشدن بعد از سقط
سلام خسته نباشید من حدود یک ماهه پیش سقط جنین داشتم ولی الان نمیدونم چرا پریود نمیشم رابطه بدون جلوگیری هم داشتم ولی بی بی چک انجام دادم منفی بود ...میشه باردار باشم یا ی مشکلی دیگه دارم لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم
- دفع بقایای سقط جنین
سلام ۳۰ روز پیش سقط جنین ۶ هفته ای داشتم تا الان خون ریزی شدید داشتم درسونو گرافی بقایا به سایز25mmنشون داده دکترم قرص مفنامیک اسیدوترانگزامیک اسید.دوتا آمپول متیل ارگنوین وهمچنین قرص داده ایا با مصرف این دارو ها بقایا دفع میشه یا لازم به کورتاژ میشه
- توده مجاری ادراری
باسلام به مدت چند ماه روی مجاری ادراریم احساس برآمدگی میکردم امروز دیدم که یه برآمدگی سفید رنگه.توروخدا کمکم کنید خیلی میترسم.درضمن دختر هستم
- توده درپستاننودل های پراکنده درهردو سینه و در سینه راست توده هیپواکو ب ابعاد ۲۱*۷.ایا خطرناک هست؟
- با سلام و خسته نباشید . من ۴۲ سالمه و فیبروم به قطر ۵ سانتی متر و ۲ کیست اندومیتریوز در تخمدان چپ دارم آیا لازم است که رحم تخلیه شود یا اینکه میتوان با جراحی فقط فیبروم و کیست ها رو خارج کرد؟ با تشکر
- من 14اقدام بارداری کردم 15پریود شدم احتمال حاملگی هس
من 29سالمه 14اقدام بارداری کردم 15پریود میشم احتمال بارداری هس
- بردار نشدن
من با همسرم رابطه داشتم هیچ قرصی هم نخوردم بعد اب منیو ریخت داخل من نمیخوام بار دار بشم بعدش رفتم ی دونه قرص ال دی خوردم رفتم تو گوگل خوندم برای اورژانسی باید چهارتا میخوردم دوباره رفتم چهارتا خوردم این اشکال داره ک پنج تا خوردم امکان بارداری وجود داره؟؟؟توروخدا جواب بدین
- باسن
سلام خسته نباشید دختری ۱۲ساله که یکسال پریودمیشه الان چندماه مدام دردباسن داره میشینه درد داره و بلندهم میشه درد داره،علتش چیه؟چیکارکنیم که خوب بشه؟میگه تیر میکشه
- شب زفاف
چ دارویی استفاده کنیم برای کاهش درد پارگی بکارت
- بارداری
سلام من ۱۸ سالمه فقط رابطه مقعدی ۲ بار داشتم پریودیم منظمه و ۲ ۳ روز اینور اونور میشه تست بارداریم منفی شد سونگرافی فقط ضخامت متداریری۱۳ شد و ۵ روز ب پریودم موندا امکان بارداری هست ؟
- قرص دوفامد
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم مصرف قرص دوفامد باعث پریود نشدن میشه؟ من از روز ۱۵ قاعدگی شروع کردم شبی یک عدد الان ۱۰ روز از آخرین قرص میگذره ولی هنوز پریود نشدم.اقدام به بارداری هم نکردم آیا احتمال بارداری هست؟
- پریود نامنظم
سلام روزتون بخیر ببخشید من تازه چکاپ کامل انجام دادم ک گفتید همه چی اوکیه فقط ی ذره عفونت داری ک نیاز ب دارو هم نیس .ولی الان دوماهه پریودام نامنظم شده و ۱۰ روز دیرتر پریود میشم در صورتیکه قبلا پریودام منظم بوده .ممنون میشم جواب بدید
- آرایش کردن در بارداری
باسلا وخسته نباشید حضور خانم دکتر,خانم دکتر محترم آیا رژ لب زدن وارایش کردن در دوران بارداری یرای جنین مضر است؟ممنون از راهنماییتون
- واژن
سلام خدمت خانم دکتر من 5ماهه باردارم ماه سوم که بودم داخل توالد که واژنمومیشستم به اندازه یک بند انگشت داخل واژن سمت راست ناخنم داخل واژن شد ومتوجه یک دانه کوچک یکم ازعدس بزرگترشدم از اون روز میترسم که چیه ولمسش میکنم دردنداره ولی بعضی وقتا داخل واژنم تیرمیکشه از روزی که دستکاریش کردم نه قبلا خانم دکتر لطفا راهنمای کنید چیه خطر داره خیلی نگرانم میشه طبیعی باشه برا بچم مشکلی پیش نمیاد باتشکر
- ترو خدا بگین من بعد تخلیه کیستم درد شدیدی دارم حتی نمیتونم راه برم چکار کنم


