Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ضربه ب کمر
سلام خسته نباشد من دیروز روز دوم پریودیم بود و ی ضربه محکم ب کمرم خورد ک باعث کمردرد و خونریزی شدید شد ولی بعد دو سه ساعت خونریزیم عادی شد کمر دردمم بهتر شد میخاستم بدونم اشکال داره؟ ایا این ضربه ممکنه دراینده باعث ایجاد مشکل بشه؟
- سلام من سه ماه بود که از قرص دزوسپتیو استفاده میکردم و همش لکه بینی داشتم حالا میخام قرص دورسبلین را اسفاده کنم ایا ممکنه دوباره لکه بینی پیداد کنم؟
سلام من سه ماه بود که از قرص دزوسپتیو استفاده میکردم و همش لکه بینی داشتم حالا میخام قرص دورسبلین را اسفاده کنم ایا ممکنه دوباره لکه بینی پیداد کنم؟
- سلام خانوم دختر من ۲۵روز زایمان کردم ترشحات زرد دارم ممکنه عفونت باش
- پرسش دارویی
سلام خانم دکتر عزیز و بزرگوار وقتتون بخیر ،عذر میخوام شما برای من قرص سیپروترون کامپاند تجویز کردین یه سوال پرسیده شد در مورد بین فامیل سرطان پستان وجود داره گفتم نه بعد یادم افتاد یکی از عمه هام از نوع خوش خیمش رو داره به نظرتون من این قرص رو مصرف کنم یا بخاطر مشکلات سینه که ممکنه در آینده اتفاق بیوفته خودداری کنم؟
- پریود
سلام من کیست دارم و الان سه ماه قرص الدی مصرف کردم بخاطر رفع کیست ماه اول پریود شدم و مثل دفعات قبل خونریزی داشتم ولی ماه دوم و سوم پریود شدم فقط لکه های قهوی داشتم امکان اینکه باردار باشم هست یا مشکل دیگی هست لطفان جواب بدید ممنون
- یائسگی مصنوعی زودترازموعدبه دلیل فیبروم
سلام خانم دکتر من هشت ماهه خونریزی خیلی شدیددارم درسونگرافی معلوم شد فیبروم به اندازه ۷ سانتیمتردارم وکمی فیبروم داخل رحمم نفوذکرده وسه بار آمپول زدم که یائسگی مصنوعی شوم دکتر گفته اگه فیبروم کوچک نشود باید عمل کنم رحمم را تخلیه کنم خواستم بدونم آیا نیاز به عمل هست؟ ممنون میشم جوابم رو بدین
- قارچ واژینال کاندیدا
سلام من ۶ساله قارچ دارم اول ۲سال داشتم بعد یه زایمان طبیعی کردم ولی بازم خوب نشدم یکم دارو استفاده میکنم بعد تموم شدن بازم منو میگیره حتی سونو واژینال هم دادم هر کی هر دکتری رو معرفی کرده رفتم ولی خوب نشدم
- خون
با سلام. ببخشید من سه ماهه ازدواج کردم. برای بار اول نزدیکی کردم و پرده ام پاره شد و خون امد چند تا دستمال .و بعد از چند روز هم مجدد نزدیکی کردم دوباره خون زیاد آمد. و تا چهار بار نزدیکی کردم هر بار خون می آید.و خیلی هم میترسم. مشکل چیه دکتر
- قرص گین اپ
سلام من 19سالمه قرص گین اپ استفاده میکنم ممکن است برای پریود ضرر برساند
- عمومی
سلام خانم دکتر من ۱۹ سالمه و سینه هایی کوچکی دارم سایز ۶۵ /۷۰ هستش دلیل کوچکی سینه هایم به چه دلیلی هستش ؟ میشه روش های طبیعی یا خوراکی سایز و افزایش داد ممنون میشم راهنمایی کنید
- انتقال جنین
سلام من پونزده روز بعداز انتقال ازمایش دادم بتا شد دو ایا داروهام مقطع کنم یا دوباره ازمایش بدم
- آتروفی کلیتورال در دختران مجرد
سلام ببخشید من دختر مجرد ۲۱ ساله ای هستم که از سنین ۵ الی ۶ سالگی بدون اینکه بدونم تحت تاثیر دوچرخه سواری ارضا شدن رو تجربه کردم بعد از اون با خودارضایی آشنا شدم و ندونسته چندین بار در طول روز انجام میدادم و از یک جایی به بعد دیگه اطراف کلیتوریس حس نمیکنم و یه جورایی علائم آتروفی دارم چیکار باید بکنم الان که موفق شدم خودارضایی رو ترک کنم آیا این قضیه برام مشکل ساز میشه؟ درآینده برام مشکلی پیش نمیاد؟ چیکار باید بکنم نمیتونم برای معاینه پزشک برم
- مصرف سیبل بعد از ال دی
باعرض سلام و خسته نباشید من چندین دوره ال دی مصرف کردم و حالا پزشکم برای تخمدان پلی کیستیک سیبل تجویز کردن نحوه ی مصرف سیبل بعد از ال دی به چه صورته؟۷روز فاصله بیفته؟
- سرکلاژ شکمی وآندومتریوز
سلام من دوماهه سرکلاژ شکمی باآندومتریوز وکوتاژ،هیستروسکوپی انجام دادم ازاون موقع پریودنشدم ازدیروز داخل واژنم وزیرنافم دردمیکنه میشه بفرماییدکه چکارکنم
- مشکلات پریودی
سلام خسته نباشید من ۲۵سالمه و تقریبا اکثرمواقع پریودم نامنظم بوده...پارسال رفتم سونوگرافی گفتن مشکلی ندارم اما درکل بشدت استرسی هستم...الان حدود دوماه پریود نشده بودم دیروز رفتم داروخانه و گفتن قرص مدروکسی پروژسترون ۵شب شبی دوتامصرف کنم دیشب خوردم و امروز صبح پریود شدم اما حجم خونریزی کمه... آیا الان باید قرص رو قطع کنم یا تا ۵شب ادامه بدم؟!
- سلام خانم دکتر برام قرص سیبل تجویز دادن برای تنبلی تخمدان چطور مصرف کنم و آیا درسته قرص های جلوگیری باعث تنبلی تخمدان میشوند چطور مصرف کنم دقیق توضیح بدین ممنون میشم
- آزمایش خون
سلام و خسته نباشید . من آزمایش پرولاکتین دادم که مقدارش باید زیر 25 باشه . ولی برای من 26 شده . باید دارو مصرف کنم ؟ ممنونم
- خونریزی غیر طبیعی رحم دو ماه قطع نمیشه
- پریود نامنظم واختلال درقاعدگی
سلام خسته نباشید من یه چند مدته که پریودهام نامنظم شدن ده روزیه بار پریود میشم واسترس هم خیلی دارم تا اینکه رفتم دکتر واسم امپول استرادیول والرات نوشت تو یه ماه دوبار استفاده کردم خوب نشدم دوباره رفتم دکتر یه ویتامین کا داد دوباره امپول استرادیول والرات وقرص پروژسترون داد مصرف کردم اما دوباره الان بعد از ده روز پریود شدم چیکار کنم لطفا کمکم کنید بخدا خسته شدم حالم خیلی بده
- دوفامد
سلام. من حدود یکسال پیش خونریزی پریودیهام.. زیاد شده بود ونامنظم بود به دکتر مراجعه کردم.. وایشون همون زمان آمپول پروژسترون زدن ویه قرص برا دوماه دادن. که الان اسمش یادم نیست.. وبعد از آن دوماه دوفامد دادن که مصرف کردم.. پریودیهام منظم شد ولی بعد از اون هم گفتن.. دیگه باید برا همیشه مصرف کنی.. ممکنه دوباره مشکل برات پیش بیاد.. واطمینلن دادن که این قرص هیچ ضرری نداره.. منم پذیرفتم و تا الان تقریبا ۹ماه هست که دارم میخورم.. ولی خسته شدم وخیلیا میگن خوب نیست مدام بخوری.. میخواستم نظرتون بدونم..؟


