Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پاسخ پاتولوژی
سلام من یه حاملگی با بتا خیلی بالا داشتم که همان ابتدای حاملگی سقط شد. بعد خونریزیم ادامه داشت سونوگرافی رفتم گفت سلولهای ریز زنده ای توی رحمته که باید خارج بشه...کورتاژ کردم جواب پاتولورژی هایپرلاستیک چانگز نوشته خطرناکه
- پریود
سلام خسته نباشید خانم دکتر من دوران پریود خون ریزی ام قهوه ایی است این نشانه رحم سرد است؟ چکار کنم رحمم گرم شه
- درد مقعد در دوران پریود
سلام من وقتی پریودمیشم مقعدم خیلی درد داره به اندازه ای که نه میتونم ازجام بلندشم نه برم سرویس بهداشتی علتش چی میتونه باشه
- سونوگرافی
باسلام.من امروز۶هفته م تموم میشه فردامیرم توهفته ۷ .دیروز سونودادم برانوشتس تصویر ساک فاقدفتال پل وyolksacو همچنین تصویرناحیه اکوژن به ابعادتقریبی ۱۱.۸درداخل ساک ک می تواند مطرح کنندا هموراژی باشد و دوهفته دیگ هم سونوکنترل توصیه کردن ممنون میشم راهنمایی کنید
- Pco
سلام.۲۹ سال سن و مجرد هستم و دچار تنبلی تخمدان،مدت هاست از قرص سیپروترون کامپاند برای تنظیم قاعدگی استفاده میکنم آخرین بار بعد از قطع قرص که پریود شدم دیگه قرص را نخوردم و الان ۲ ماهه که پریود نشدم میشه لطفا علت رو بهم بگید و کمکم کنید و اینکه برای دوباره شدنش باید چیکار کنم میشه الان دوباره بخورم؟
- بارداری
آیا بدون دخول و با ریختن منی روی باسن و بعد پاک کردن آن با دستمال و ده دقیقه بعد شستن آن در حموم که باسن و واژن را بشورین با دست امکان انتقال زنده شدن اسپرم زیر آب داغ یا یخ و باردار شدن با این حالت در زمان تخمک گذاری امکان دارد
- پولیپ و دوفاستون
سلام خانوم دکتر عزیزم من پولیپ رحمی داشتم دو تا که جمعا یک سانت بود یک ماه پیش هیستروسکوپی کردم و برداشته شد و جواب پاتولوژی خوب بود و پریود این ماهم درست بود و دکتر ک مجدد رفتم گفتن که باید چند ماه دوفاستون مصرف کنم از روز ده پریودی ب مدت ۱۴شب شب برای جلوگیری از برگشت پولیپ من قبل عمل پولیپ دوفاستون سه ماه مصرف کرده بودم ولی همش لکه بینی داشتم میخاستم بدونم مصرف دوفاستون درست هستش یا نه کاری نکنم؟و اینکه جلو برگشت پولیپ رو میگیره ؟
- کیست اندومتریوز
سلام خانوم دکتر عزیزم... من دوماه پیش اومدم مطب شما و برای دوماه بهم قرص ال دی دادین و خوردم.. الان باید سونو بدم تا اندازه کیست اندومتریوزم معلوم شود و بیایم پیش شما... ایا این ماه هم باید ال دی بخورم یا نه لازم به خورن نیست... اکر بخورم بهتر است یا نه
- سلام من امروز دوازده روز هست آ ی وی اف انجام دادم از دیشب تا حالا خونریزیدارم نمیدونم چکار کنم
- ترشحات واژن
ترشحات واژن از علائم بارداریه اقدام به بارداری کردم و هنوز ازموعدم نگذشته اما ترشح واژن دارم طوری که هر لحظه حس میکنم پریودم خودمو با دستمال پاک که میکنم فقط ترشح مشاهده میکنم
- توده اکوژن در تخمدان
توده درتخمدان چپ هست ودرحال حاضرباردارهستم وخونریزی نامنظم آیانیازب استراحت مطلق هست؟؟؟
- سلام من هفته هفتم بارداری هستم .بستن هولتر برای جنینم و قلبش ضرر نداره؟؟؟
- متاهل هستم و زیر دلم همش میزنه دلیلش برای چیه؟
متاهل هستم و زیر دلم همش میزنه دلیلش چیه؟
- سقط جنین
سلام تو جواب سونو گرافی زده ضخامت اندومتر درقسمت میانی به ۱۷ میلی متر و هتروژن می باشد که با توجه به شرح حال به نفع بقایای بارداری می باشد
- سوال شخصی
سلام خسته نباشید قرص جایگزین قرص دزوسپتیو میخواستم اسمشو بگید
- فیبرم mm 116.133 دارم به روس لاپرسکوپی عمل میکنید بابیمه تکمیلی هزینه چقدر میشه ممنون
- بارداری
سلام خانم دکتر ۲۳ سالمه 6 ساله ازدواج کردم 1ساله نیم اقدام ب بارداری کردم نشد رفتم عکس رنگی رحم گرفتم گفتن هیچ مشکلی نداری الان 3 بار در پریودم اختلال ایجاد شده یعنی نمیتونم پریود بشم هر سری هم میرم دکتر ب من آمپول پروژسترون میده با اون آمپول من پریود میشم میشه راهنمایی کنیین ک چرا این طور میشم آخه این مشکل درمانی هم داره؟ امکان داره با این مشکل من نتونم اصلا بارداری بشم ؟
- اقدام ب بارداری و داشتن سابقه بارداری ناموفق
باسلام خدمت خانم دکتر من ۳۷ سالمه و بچه ندارم،دوتا سقط باکورتاژ بدلیل نداشتن ضربان داشتم،آزمایشات ژنتیک وتخمدان واسپرم وعکس رنگی از رحم هم داشتم اما دلیش مشخص نشد،الان چند ماهه درتلاشم برای باردای اما اتفاق نمی افته،یک دوره از قرص لتروزول وآمپول بارداری استفاده کردم دوتا فولیکول داشتم اما باردار نشدم، یکبارهم قبل زمان پریدم تست خانگیم مثبت شد اما باز پرید شدم، راهنمایم میکنید کجا مراجعه کنم و چ کاری باید انجام بدم؟ ممنون میشم،
- سلام در سونو من سینه وکلیه تودهای هایپراکوبا ابعاد۱۳×۹میلیمتردرپل تحتانی کلیه چپم است ودرسینه سمت چپ تودهای هایپواکو با حدود مشخص با ابعاد ۱۲×۶میلیمتردر ساعت ۲ پریفرالزون وجود دارد خیلی نگرانم ایا خیلی خطر ناکه چه کار باید بکنم
- نواحی اکوژن در نوجوان با سابقه ی کانسر برست در مادر
سلام خسته نباشید..آیا ممکنه با توجه به اینکه مادرم کانسر برست داره این اکوژن بدخیم و سرطانی باشه؟ چ راه هایی برای درمان این بجز دارو و عمل جراحی یا نمونه برداری پیشنهاد میکنید؟ در تخمدان چپ هم یک کیست ۴۸ میلی متری دارم . آیا میشه که از داروی گیاهی برای درمان هر دو درد استفاده کنم؟


