Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- برجستگی زیر خط سزارین
سلام وقت بخیر چهل و دو سالمه و نوزده روزه سزارین سوم شدم و متاسفانه با وجود مراقبتها که آخرین روزش یک روز قبل از سزارین بود همه چی نرمال بود و در روز سزارین سی و نه هفته بچه مرده بدنیا اومد،چند روزیه که برجستگی سفتی زیر خط سزارین سمت راست لمس میشه به ظاهر مشخص نیست لطفاً بفرمایید این برآمدگی چی میتونه باشه؟ ممنون از پاسخگویی شما
- پرده بکارت
سلام من وقتی خود ارضایی میکردم پاین استخوان شرمگاهیمو فشار میدادم تو البته باید بگم ک توی واژنم چیزی نفرستادم الان میخواستم بپرسم با عشار دادن استخوان شرمگاهی امکان پارگی پرده است؟
- پولیپ رحم و لکه بینی
سلام وقت بخیر ۳۷سالمه با سیکل قاعدگی ۲۶روزه فکر کنم دوسال میشه قبل عادت ماهانه چهار روز لک قهو های میبینم امسال بعد سونو واژینال مشخص شد دو پولیپ ۵و ۳ میلی دارم بعد مراجعه ب دکتر سه دوره بهم دوفاستون دادن از ۱۴قاعدگی تا ۲۸ که هر سه دوره بعد از مصرف دارو لک میدیدم و همون روز ۲۶پریود میشدم بعد از اتمام دارو مجدد سونو واژینال دادم پولیپ سایز۶ و ۳میلی بود یعنی دارو هیچ تاثیری نداشت فقط یک میل کمو زیاد شد الان این ماه یک هفته قبل پریودی یکم لک قو های دارم شاید روزی یه بار و عین قبل تا پریودی لک میبینم و اینکه مامانم سال ۹۷سرطان رحم فکر کنم آندومتر بود که بدخیم بود که عمل شدن ایشون بعد از یائسگی لکه بینی داشتن خیلی نگرانم این قضیه هستم که خودمم یعنی همون مشکلو دارم میگیرم؟ میشه بهم راهنمایی کنید با این شرایط من باید چیکار کنم؟
- خشکی واژن
سلام عزیزم من ۱۷ سالمه مجردم خشکی واژن دارم و سوزش چکار کنم خوب بشم
- مشکلات زنانه
سلام من یه چند روزی هست که یه غده کوچیک مثل جوش بزرگ در اطراف کلیتوریس تشکیل شده میشه راهنمایی کنید چی هست؟
- عمومی
سلام خانم دکترراهی برای کوچک شدن سینه وجودداره ؟
- خونریزی بین سیکل
با سلام آذر ماه سقط خودبه خودی داشتم بعد از یک دوره پریود سنو مقداری خیلی کم بقایا رو نشون داد که دکتر گفتن با پریود دفع میشه و برای دور دوم پریود قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کردن که پریودم نسب به ماه قبلش کم بود و از شب پنجم پریود قرص روکین رو تجویز کردن الان دقیقا وسط سیکل هستم سینه هام حجیم شده و خفیف درد داره و امشب هم لکه بینی آغشته به خون داشتم میشه منو راهنمایی کنید که این لکه بینی وسط سیکل برای چی هست ؟؟
- آزمایش بتا
سلام
من ده روز از پریودم میرفت، آزمایش دادم بتا ۶۷۵ بود. همون روز خونریزی داشتم، تا الآن که ۴ روزه خونریزیم قطع نشده.
دکتر بهم کپسول اتروژستان داده خوراکی مصرف کردم، ولی تو این ۴ روز خونریزیم فرقی نکرده و دوباره آزمایش دادم که گفتن بتا اومده پایین تر. چیکار کنم؟ باید سقط بشه یا با تغییر دارو میشه که سقط نشه؟ راهنماییم کنید لطفا. - سوال
سلام. خانومی20ساله هستم ادنوم و پرولاکتین دارم و کیست و تنبلی تخمدان و کیست تیرویید و مشکل تیرویید دارم. مدت طولانی سیگار میکشم چون مشکل اعصاب دارم ایا روی این مریضی هام تاثیر میذار
- توده
مهعنی ممکن است یک گره لنفاوی قاعدگی باشد یعنی چه؟
- سلام وقتی ادنوم هیپوفیز در میاد پرولاکتین بالا میره، چرا این غده در میاد علتش چیه ازمایشاتم همگی خوب بودن و هیچ مشکلی نداشتم حتی هرمونی، فقط پرولاکتین ۲۸ و ادنوم کوچک، بخاطر نامنظمی پریودی یا چی؟
- خون ریزی خارج از پریود
سلام خون ریزی قرمز و گاهی قهوه ای دارم کمر درد واحساس شل شدگی کمر دارم و خارش 1 ساله عفونت مکرر می گیرم ۲۰ سالمه برای درمان چی کار کنم؟
- نازایی
سلام..من یکسال ونیمه برای بارداری اقدام کردم یکسالیم میشه پیش یه دکتری رفتم الان میخام دکترموعوض کنم بیام پیش شماعکس رنگی انجام دادم ولی بهمگفته مشکلی نداری قرص های لتروزول وکلومیفن مصرف کردم امپول هم زدم...همسرم کم تحرکی اسپرم و حرکت روبه جلوی اسپرمش ضعیفه که میخاددبره پیش ارولوژی...خواستم بدونم من که مشکلی ندارم لازمه بیام پیش شما؟
- پیشگیری
سلام بهترین پیشگیری از بارداری چ روشیه از امپول 3 ماهه استفاده میکنم ایا روش خوبه ی یا باعث بارداری میشه
- سلام خسته نباشید من دخترم برا هورمون مردانم قرص مصرف کردم اسپیرونولاکتون و ال دی العان ک قعط کردم کلی جوش زدم خاستم بپرسم میتونم خودم هفته ای ۳تا اسپیرونولاکتون ۲۵ بخورم بدون ال دی پری رو تغیر نمیده بخدا پول دکتر ندارم دیگه
- پودر کیدی لایکت
با سلام وخسته نباشید کودک من سه ماهشه ودوسه روزه که اسهال داره ایا میتونم پودر کیدی لایکت بهش بدم وطریقه مصرف ان برای نوزاد سه ماهه چگونه است
- تاخیر در پریودی
سلام خانوم دکتر عزیز ۱۲روزه ک پریود نشدم پریود منظم دارم همیشه سیکلم ۳۱روزه ست این ماه ۱۲ روزه پریود نشدم ممکنه ک بارار باشم؟تو اقدامم شنبه ک میشه ۱۴روز ازمایش خون میتونم بدم؟؟؟ روز ۱۰ بی بی چک زدم منفی بود🥺ممنون از راهنماییتون
- بکارت
خسته نباشید دخول کامل نداشتم و تا یه حدی بود و بخاطر درد شدید نتونستیم کامل ادامه بدیم و بعد من بعد از ده الی پانزده دقیقه بعد رفتم بیرون داشتم راه میرفتم و شکم درد گرفتم و درد داشتم و همینطور که راه میرفتم با درد یهو حس کردم یه چیزی داخل واژنم کنده شد و بعد خون قهوای رنگ دیدم و کم کم با ترشح پاک شد. بعد اون چند وقت بعد رابطه کامل داشتیم اما من دیگه دردی نداشتم و هیچ خونی هم نیومد ازم.حالا پنج سال میگذره آیا من میتونم بفهمم که آیا اون خون مال بکارت بوده یا چی ؟ واقعا برام مهمه بدونم خون پارگی بکارت بوده و اون علایم لطفا راهنمایی کامل کنید تشکر
- افسردگیو قرص روکین
سلام من به خاطر کیست روز پنجم پریودیم به مدت هشت شب قرص روکین مصرف کردم و بعد از اون چون بهم نمیساخت قطعش کردم و الان بعد از پنج روز خونریزی دارم ، میخوام ببینم این خونریزی پریودی هست یا به خاطر قطع مصرف قرصه؟
- عمومی
سلام خسته نباشید من پریودم همیشه اخر ماه بود بعد دو ماه هست که اول ماه میوفته نشانه چی هست این جلو افتادنه ؟


