Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عادت ماهیانه
سلام، وقتتون بخیر، من ۲۹ سالمه و متاهلم و زایمان نداشتم، مدت عادت ماهیانم با لکه بینی حداکثر ۵ روزه، میخاستم بدونم از نظر خانم دکتر مشکلی هست یا خیر؟؟ چندسال پیش کیست داشتم یک دوره درمان کردم، و سالی یکبارهم سونوی رحم و تخمدان انجام میدم
- کم تحرکی جنین
سلام وقت بخیر من ۳۴ سالمه ۳تا بچه دارم بزرگه ۱۸ سالشه کوچک هم ۱۲سالشه من باردارشده بودم بچه م افتاد بعد دوباره بعد۲ماه باردار شدم همه چی خوب بود دیروز برای کنترل رفتم دکتر گفت باید آمپول روگام بزنی گروه خونی م o منفی مال شوهرaمثبت بعد از دیروز حس می کنم بچه م حرکاتش خیلی کم شده مشکلی هست برم دکتر؟؟؟
- امپول پروژسترون
با سلام خدمت خانم دکتر من بر اثر امپول پرولتون سر درد شدیدی گرفتم که طبق دستور شما قرار شد که دیگه امپول رو نزنم اما من تا رو یک شنبه همین هفته امپول پروژسترون رو روزی ۲تا با هم و دو تا شیاف هم هر۱۲ساعت یکی می گذاشتم که شما فرمودید که امپول پروژسترون را روزی یکی کنم و ساعتش رو هم عوض کنم تا بعد از ۳روز هم قطع کنم و به جای اون از امپول پرولتون ۴ تا هفته ای یکی استفاده کنم که خانم مهری امروز با من تماس گرفتند و گفتند خانم دکتر به خاطر سر درد فرمودند تا پرولتون رو دیگه نزنم اما قرار بود تا از شما در باره ی امپول پروژسترون سوال کنند که اون رو ادامه بدم با نه واگر قراره ادامه بدم به چه صورت اماخبری ندادند در ضمن من ۱۰ هفته و ۵ روز باردارم .منتظر جوابتون هستم با تشکر از لطف شما.
- سلام من لک بینی داشتم دکتر مدروکسی پروژسترون داد گف از امروز بخور امامن نزدیکی بدون محافظ داشتم بعد نزدیکی چند قطه خون داشتم ..حالا از امروز بخورم؟حامله نشم اگه بخورم؟
- زنان
من دو بچه دارم ولی برا بارواری سوم الان سه ماه بت باردارم ولی سونو گفت فقط ساک بارداری بهعد از چند هفته میگه سقط شده ولی یقای حاملگی داری مثل اکوژن وهتروژن میترسم خطر ناک باشه
- کیست بارتولن
سلام خسته نباشید من میتونم کیست بارتولن خودم تخلیه کنم با سرنگ چون تو تزریقات هم انجام میدم
- ۸۵۰۱
عرض سلام و خسته نباشید من ۳۶ساله هستم قبل و بعد پریود لکه بینی دارم دکتر زیاد رفتم سونو و آزمایش انجام دادم ولی خوب نمیشم لطف میکنید منو راهنمای کنید 🙏🙏
- سلام ببخشید من 2 ساله آیودی دارم پریودیم مرتبه الان 13 روزه پریودیم عقب افتاده سونا انجام دادم گفتن همه چیت سالمه باردارم نیستی خودم بی بی چک دادم دوتا خط یکی کم رنگ آخریش پررنگ شد آمپول بهم زدن گفتن پریود میشی الان 4 روزه از آمپول میگذره ولی خبری از پریودی نیست لطفا راهنماییم کنید ممنون
- پریودی نامنظم
سلام وقت بخيرپنجشنبه پنجم فروردين پريود شدم،امروز بعد از بيست روز(٢٠فروردين)مجددا خونريزي دارم نميدونم پريود هست يا مشكل ديگه اي دارم؟اينم بگم كه اسفند ماه سونو واژينال انجام دادم كه كيست يا مشكلي نداشتم و براي بارداري هم اقدام كردم
- سقط جنین
من یه هفته پیش سقط طبیعی داشتم الان سونو دادم همه چه نرمال بوده فقط گفته تصویر ناحیه ای با اکوی هتروژن به طول ۱۲م م وضخامت ۶م م دررقسمت میانی آندومتر مشاهده مشودکه ناشی از کلات یا بقایا یاهر دو باشد،آیا نیاز به کروتاژ هست یانه ،ممنون میشم راهنمایی کنید
- مااقدام کردیم برای بارداری
سلام خانوم دکترمهربانم وقتتون بخیر من تنبلی تخمدان پلی کیستیک دارم ونامنظمی پرید الان سه ماه اقدام کردم ولی باردارنشدم وقرص تیروئید لووکسین 50هم میخورم دودوره قرص لتروزول لتراکس خوردم 12اردیبهشت پریدشدم 11خردادپریدشدم واین سری خانوم دکترم یدوفولیک دادن بهم وقرص Biofemهم دادن وآمپول منوتروپین گونادوتروپین منوپوزال به من داده گفت 8و9پریدبزنم ودیروز وامروز آمپول منوپوزال رو زدم وقرص لتروزول لتراکس هم به دادن برای دودوره گفتن از3قاعدگی تا5روزوخوردم ومدروکسی پروژسترون هم داده بهم گفت از14پریدی به مدت 10 شب دوعدد شبی 2عدد بخورم وامروز که 19خرداداست دکترتیرویید رفتم واین قرص هارو برام نوشته ::لووکسین 50 وقرصSIMFEMALIBهم داده ومترونیدازول هر8ساعت داده وویتامینE هرروز یک عدد کلوکوفاژ نصف قرص وقرص پنتوپرازول 20هم برای رفلاکس معدم هرروز میخورم وسوکرالفیت هر8ساعت وامپول ویتامین Bدوعدد داده بهم گفت هرسه روز یک عدد، واینا رودکترتیرویید داده ومن دوشب اقدام دارم برای بارداری این داروها ضرر نداره اگه داره بگین ؟؟؟؟ممنون که جواب میدین
- ای وی اف
باسلام من۲۷سالمه وتنبلی تخمدان دارم و شوهرمم اسپرمش کمی ضعیف هستش ب ای وی اف شدم انتقال دادن ۳تا جنین بلاست ماه پیش واسم که منفی شدآزمایشم..من روزی ۴تا استرادیول میخوردم قبل انتقالم روز۱۳ سیکلم سونو شدم ضخامت اندومترم ۱۱/۵بودش گفتن بهم یکم ضخیم تر ازحد نرماله اما دوز استرادیول رو واسم کم نکردن وبنده گفتم اگرضخیمه خب کنسل کنین چون دوبسته بیشترجنین نداشتم اماگفتن ن نمیشه..بااین وجودضخامت زیادروز۲۱سیکلم برام انتقال دادن من روز۱۵ سونوشدم۱۳/۵بودش.دیگه روز ۲۱سیکل سونو نشدم.بنظرتون بااون ضخامت زیاد بهتر نبود همون مثلاروز۱۴سیکلم انتقال میدادن ویا کنسل میکردن انتقالمو؟؟الان یک بسته جنین بلاستو چرامن ازدست بدم؟گفتن بقیه شرایطت خوبه فقط ب ضخامتت ک نیست!بخاطرضخامت زیاد بوده که منفی شدم؟😔
- تفسیر سونوگرافی لطفاً
سلام من هفت هفته هستم و تو سونوگرافی نوشته که جنین در کابینه آندومتر سمت چپ مشاهده شد آیا خطرناکه؟
- ضربه
سلام ببخشید دختردایی بیشور من وقتی پشت سرش بودم محکم با باسنش کوبید به شکمم زیر دلم درد گرفت من خودم تخمدانم تنبله آیا مشکلی برام پیش میاد نکنه نازا بشم
- خارش شدیددست و پا در ماه دوم بارداری
سلام، هفته پنج بارداری هستم، سه شب متوالی خارش شدید دست و پا داشتم و قرمزی های خفیف مثل گزیدگی حشره، روزها خیلی کم بود، الان دیگه ندارم، بعضی سایت ها نوشته بودن احتمال دوقلو ویا چندقلو هست، آیا برا منم این احتمال وجود داره؟ ممنون ازشما
- حاملگی
سلام خسته نباشید.من چند روز دیگه تو هفته ۱۶ باید برم آزمایش بدم و درهفته ۱۸سونو.وقتی ازمایشم اماده شد باید بیارم مطب نشون بدم یا با جواب سونو تو همون تاریخی که نوبت دارم بیارم؟نوبتم ۲۰اسفند میخواستم بدونم با شیوع این ویروس برام خطرناک نیس برم آزمایشگاه؟
- ساک حاملگی در سونو بعد از مصرف سایتوتک
- قرص گین آپ.
سلام من تقریبا یک ماه میشه که قرص گین آپ برای افزایش سایز سینم استفاده میکنم میخواستم بدونم عوارضش چیاس؟ هنوز اقدام ب بارداری نکردم ولی ی سال دیگه میخوام اقدام کنم ایا ضرری به بارداری من در اینده میزنه؟؟؟؟؟
- سیکل قاعدگی
سلام وقت بخیر من چرخم منظم بود در چهارماه اخیر ۳۱ روز ۳۰ روزه و۲۹ روزه پریودی یکی مونده به اخرم ۱۰ آبان بود و حتی در روز ۲۳ آبان سونو دادم فولیکول سایز۲۲ ازاد داشتم اما پس فرداش که ۲۵ آبان بود خونریزی شروع شد آیا پریودیه؟ و خونریزی بعدیم ۲۱ آذرشروع شد آیا با این وجود پریودیم منظمه ؟
- قرص ال دی قبل از دوران قاعدگی مصرف کنم که چند روز قاعدگیم عقب بیفته ایاضرر دارد


