Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- شما کدام بیمارستان قرارداد دارید
- عفونت مکرر
با سلام .نزدیک ب ۲ سال هست ک عفونت مکرر دارم ک با خوردن دارو های قوی هم عفونتم رفع نمیشه با پریودی جدید دوباره عفونتم بر میگرده.الان داروی لاکتواژاستفاده میکنم.لطفا راهنمایی کنید ک علت عفونت مکررم چیه چکار باید بکنم
- اکوژن بطن چپ 18هفته
- مرده زایی
سلام بعداز مرده زایی چندوقت میتوانم اقدام کنم شرایط روحیمو هم بدست اوردم آیا در ماه چهارم بعداز سزارین میتوانم اقدام کنم
- سلام خانم دکتر عزیز من چند ماه قبل رفتم پیش یک ماما خونریزی شدید داشتم سونوگرافی دادم ضخامت رحمم شده بود ۱۴ برای قرص مدروفم نوشت وقتی پریود شدم لکه خون قوی توی پریودم خارج حالا دوباره پریود قط شده راهنمایم کنید
- تخمک اهدایی
سلام.هزینه تخمک اهدایی چنده. من ۴۴ سالمه ۱بار ای وی اف با تخمک اهدایی انجام دادم ولی پوچ شد. بچه ام ندارم. دخیره تخمدانم ۱دهم
- پرده بکارت
سلام وقت بخیر. دخترم دوسال و نیمشه وقتی لج میکنه با شدت زیادی خودشو با باسن میکوبونه زمین. میخاستم بدونم امکان داره با این حرکت پرده بکارتش آسیب ببینه
- سلام. ایا میشه هم از پماد واژینال استفاده کردم.. هم اقدام ب بارداری بود؟؟؟
باسلام من کم کاری تیروئید دارم و ۳.۴ سالی هست قرص لووکسین مصرف میکنم الان مدتی هست متوجه شدم پرولاکتین بالا دارم که ۵۲ هستش علائمی جز جلو افتادن پریود ندارم که اون هم چون قصد اقدام دارم دکتر برام دوفاستون تجویز کرد. وبرای پرولاکتین یک ماه دوپاگولین ۲ عدد قرص هفته ای نصف مصرف کردم میخواستم بدونم پرولاکتین باعث سقط هم میشه
- استحمام در قاعدگی
سلام خانم دکتر میخواستم بدونم استحمام در دوران قاعدگی مضره یا مشکلی ایجاد نمیکنه؟ممنون از جوابتون
- بارداری
من روز22 پریودی به عبارتی 8 روز مونده به زمان اصلی پریودی لک دیدم و روز بعد قطع شد میخواستم بدونم آیا احتمال بارداری هست؟ چه زمانی باید از بی بی چک استفاده کنم یا آزمایش خون بدم؟ ممنونم
- توده سفت در نوک سینه
با سلام دختری ۳۷ ساله و مجرد هستم. از ۱۳ سالگی دچار رفلکس معده شده و به مدت۱۲ الی ۱۵ سال بطور مداوم داروی متوکلوپرامید و رانیتیدین مصرف میکردم. از ۲۰ سالگی متوجه شدم ترشحات شیری از هر دو سینه دارم که ناشی از مصرف مداوم داروهای معده بود. پس از ۵ سال مصرف دارو را به کلی قطع کردم و هر ۶ ماه یکبار سینه ها را از نظر ترشحات و وجود توده بررسی میکنم که متاسفانه کماکان ترشحات ادامه دارند. ولی هیچکدام از علائم مربوط به هایپرپرولاکتینمی را ندارم.چرخه قاعدگی تقریبا منظم ۲۴ الی ۲۵ روزه - تاری دید ، ترشح غیرمعمول واژینال و موهای زائد ندارم - حدود یک سال است که دچار ریزش موی شدید شده ام . و از ۶ ماه پیش توده سفت و سفید رنگی تقریبا به قطر ۲ میلیمتر در نوک سینه سمت چپم پیدا شد که بعضی از روزها(حوالی روزهای تخمک گذاری) باعث سوزش و خارش نوک سینه ام میشود . گاهی اوقات هم درد به هاله و عمق سینه میرسد. لطفا راهنمایی بفرمایید از نظر شیوع و خطرات احتمالی این نوع توده نیاز به چه اقداماتی دارد؟ پیشاپیش از راهنمایی و لطف شما سپاسگزارم.
- ادامه سوال تخمکگداری
ادامه سوال قبلی، از صبح گاهی اوقات دردش بیشتر میشه گاهی اوقات کمتر،علت چیه؟بخاطر تخمکگداری یا ممکنه عفونت باشه؟خارش و سوزش ندارم
- پریودی طولانی مدت
سلام من ۲۰ روز پیش قرص اورژانسی خوردم ۵روز بعدش پریود شدم الان ۱۵ روزه که پریودم و خونریزیم اولش قهوه ای رنگ و کمتر بود سه روزیه بیشتر و قرمز رنگ شده چکار کنم
- بسته بودن لوله های رحمی
سلام خانم دکتر خسته نباشید : من ۱ سال بعد از اقدام برای بارداری عکس رنگی انجام دادم که جوابش به این صورت بود ممنون میشم منو راهنمایی کنین ، در رادیوگرافی ساده در استخوانها و نسج نرم ناحیه True pelvis ضایعه ای دیده نمیشود . پس از تزریق ماده حاجب از راه سرویکس رحم حاجب شده و قدری متمایل به راست قرار گرفته است. اندازه کاویته رحم در حد طبیعی است ، ضایعه فضاگیر در کاویته رحم و کانال سرویکال دیده نمیشود . لوله های فالوپ در دو طرف با تاخیر حاجب شده ، اتساع mild در انتهای دیستال آنها دیده میشود و spillage آنها با تاخیر صورت گرفته و در حد mild است.
- اقدام بارداری
سلام خانوم دکتر.پنج روز از پمادکلوترومازل واژن استفاده کردم و اقدام به بارداری کردم مشکلی پیش میادمجددپمادواژینال رو شروع کنم . برای اسپرم واقدام بارداریم؟؟؟؟ممنون میشم جواب بدید
- بزرگی لابیا
علتبیرون زدگی لابیا مینور درمجردها سوال خودارضای میتونه باشه ۲تیرگیشون ۳ بزرگی کلیتوریس ۴ خودارضای مالشی با فشار اب به ناحیه کلیتوریس
- کیست تخمدان اگزوفتیک
- سونوی ۱۶ هفته
سلام .سونوی ۱۶ هفته جنسیت نشون میده؟ یا بهتره بمونم تا ۱۸ هفته؟
- لاپارسکوپی هیستروکتومی
با سلام حدودا ۲۰ روزه ،عمل لاپاروسکوپی هیستروکتومی با حفظ تخمدانها انجام دادم ،ولی درد و فشار و سوزش در واژن احساس میکنم،ترشحات طبیعی هستند.درمان دارویی عفونت قارچی هم استفاده کردم،آیا این احساس درد در واژن به دنبال این عمل طبیعی هست؟ سپاس از پاسخگویی شما
- اقدام برای بارداری
سلام،وقت بخیر برای اقدام به بارداری پزشک قرص لتروزول تجویز کردن برای ۷ روز، روزی ۲تا و قرص متفورمین و داکسی سایکلین هر کدوم روزی ۲تا
من روز ۱۲ پریودم رفتم سونوگرافی فولیکولهای ۳۳و ۱۳ و ۱۴ داشتم مجدد سونوگرافی رو در روز ۱۴ پریود انجام دادم فولیکول ۳۳ سایزش ۲۸ شده بود و فولیکولهای ۱۳ و ۱۴ همون سایز بودن ایا امکان بارداری با فولیکول ۳۳ هستش؟


