Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد پریودی ۲ هفته بعد ار اتمام پریودی
سلام من از دیروز تا حالا درد پریودی دارم با اینکه ۲ هفته از تموم شدن پریودم گذشته و زمان پریودیم نیست میخواستم علت درد رو بپرسم
- سقط بارداری پوچ
ایا بقایای ۳سی سی نیاز به کورتاژداره
- پریود
سلام خانوم دکتر پرسیدم ازتون و لطف کردید جوابمو دادید سوالم این بود که در پریودم هر لفت روزه دو الهی سه بار لخته خون مثل جگر میاد جواب شما- در صورتیکه سونو گرافی انجام نداده اید و میزان لخته زیاد باشد انجام دهید سونوگرافی واژینال در دوم پریودی بود انجام دادم دکتر گفتن مشکلی نداره نه کیست دارم و ن مشکل های دیگع و پاپ اسمیر هم جوابش نرمال بود میخاستم بگم سونو هم انجام دادم البته واژینال 🙏🙏🙏🙏ممنونم از وقتی که میزارید
- تخمدان پلی کیستیک
من قبلا تخمدان پلی کیستیک داشتم و قرص ضد بارداری سالهای زیادی مصرف میکردم و جوش های صورتم هم خوب شده بود اما یکی دوسال آخربا وجود مصرف قرص جوش هام از بین نمیرفت و با وجود مصرف قرص ضد بارداری و همچنین اسپرینولاکتون باز هم جوش میزدم ولی خوب پریودم منظم شده بود که ۶ ماه قبل قرصم رو قطع کردم و پریودم منظم شده و دیگه نیازی به مصرف قرص ندارم و هیچ کیستی توی سونوم مشاهده نمیشه ولی همچنان جوش میزنم الان علت جوش های من چیه؟
- لوپرومر
سلام بعد تزریق این امپول نوشته بعد دوماه عادت ماهیانه متوقف میشود خواستم بپرسم من ماه قبل امپول لوپرمر زدم این ماه پریود میشم یا نه؟ یا دوماه بعد پریود نمیشم اگه میشه جواب بدین نگرانم مرسی
- افتادن گوشت از رحم
سلام من ۱۸سالمه و یک ساله تو عقدم در روز پنجم پریودی ام تکه ای گوشت سفید مانند پی از رحمم دفع شد این اتفاق یک بار دیگر هم برای من افتاده بود تقریبا ۸ماه پیش ممنون میشم پاسخ دهید با تشکر
- زخم دهانه رحم
سلام من مدتیه زخم دهانه رحم دارم و انواع داروهارو استفاده کردم اما هنوز لکه بینی و درد و ترشح سبز دارم
- اختلال هورمونی
سلام خسته نباشید آیا مصرف قرص های گیاهی حاوی استروژن مثل پاپایا و نخل اره ای،شبدر قرمز و ...باعث برهم خوردن تعدل هورمون ها میشود
- زنان
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید. میخواستم بدونم برای خارش بیرونی واژن از چی قرص یا پمادی استفاده کنم ممنون از شما
- تاخیر پریود .,.
سلام من ۱۶ سالمه.خودارضایی میکنم.دستمو میکنم تو واژنم.الان نزدیک دوماهه که پریود نشدم.خیلی نگرانم علت پریود نشدنم به خاطر اینه که دستمو تو واژنم میکنم؟؟لطفا پاسخ بدید دارم از نگرانی میمیرم
- درد زیر شکم
سلام من ۱۵ سالم هستم و الان نزدیک ۳ روزه که وقتی میخوام دراز بکشم یا وقتی میخوام از حالت دراز کشیده بلند شم زیر شکمم درد میگیره دلیلش چیه؟و اینکه من نزدیک زمان قاعدگی هم هست میتونه به اون مربوط باشه؟
- سلام خسته نباشید من الان ۳ماه هست پریود نشدم سنو دادم میگه تنبلی تخمدان داری باید چه کار کنم
- کیست سینه
سلام در مورد کیست سینه ک اول گفتن فیبروکیستیک بعد یکسال گفتن همونا هستن حدید هم دارید ک توده که نیاز ب بررسی داره چکار کنم ایا خطرناکه و اینکه تبلی تخمدان هم داشتم والان قرص پروژسترون هم میخدرم ایا خطری برا این کیست سینه نداره
- دختر
سلام ،۵ساله ازدواج کردم هنوز دختر هستم یکبار دکتر هم رفتم معاینه کرد گفت واژینیسموس نیستم لطف میکنین راهنماییم کنیم چیکار کنم؟۳۸سال سنم هستش خیلی دلم بچه میخواد
- سرکلاژ شکمی
سلام.من 4تا سقط در هفته های 14.8.23.22داشتم.بعداز سه تا سقط عمل متروپلاستی رحم برای ترمیم رحم دوشاخ انجام دادم و در بارداری بعد از عمل ترمیم رحم عمل سرکلاژ شیرودکار برام انجام دادن ولی سرکلاژ در هفته 22بازشد وز ایمان زودرس شد.الان دکترم میگه باید شکمی سرکلاژ بشم.میترسم بازم تکراربشه.دیگه اصلا توانایی ندارم.باید چیکارکنم؟؟
- فیبروم رحمی
سلام من سی و نه ساله هستم فیبروم رحمی به ابعاد 23میلی دارم دکتریه من قرص پروژسترون داده که ا زروز پانزدهم پریودی روزی دو تا بخورم آیا ممکنه با این قرص ها فیبروم من رفع بشه
- جوش های زیر گردن
سلام.خسته نباشید من دختر ۲۰ ساله هستم که از سن ۱۰ سالگی جوش های شدید و اکنه زدم طوری که کل صورتمو میگرفت و همچنین ادامه داره هنوزم که ۲۰ سالمه خیلی به قوت خود باقی ماندن ازمایش کبد دادم سالمم ازمایش هورمونی دادم سالمم حتی هورمون مردانه هم بالا نیست و کیست ندارم موی زاعد و چاقی ندارم ترو خدا یه قرصی قطره ای بهم معرفی کنید که از شر جوش ها خلاص شم دکتر پوست رفتم دوسال رواکوتان مصرف کردم اما بعد قعط دوباره زدم ترو خدا کمم کنید چرا جوش هام بعد ۱۰ سال نمیره و هر روز بدتر میشه افسردگی گرفتم ترو خدا کمکم کنید یه قرصی هر چی معرفی کنید بهم من تهران هستم جوش هام کل صورتمو بیشتر زیر گردنمو میگیره ترو خدا
- بیماری زنان
سلام خسته نباشید ، یک سال پیش ب علت خود ارضایی دچار بیرون زدگی نوک تیزی از کلیتوریس شدم که هنوز گاهی اوقات بیرون میاد و درد ناک هست وقتی بهش چیزی برخورد میکنه ، لطفا راهنماییم کنید ، میترسم
- خودارضایی زیاد و ریزش ادرار
سلام ۲۱ سالمه به دلیل افسردگی زیاد این کارو اعتیاری میکردم و انواع وسواسم داشتم و الان فک میکنم ادرارم میریزه و در هیچ کدوم از خودارضایی ها وسیله خارجی فرو نکردم میحاستم بدونم این ریختن ادرارم از خودارضایی زیاد میتونه باشه یا وسواسه و اصلا نمیزیزه. قبلا دوبار برای ادرارم دکتررفتم دارو گرفتم و مصرف کروم اما همچنان فک میکنم میرزه
- پریودی دوباره
سلام ببخشید من در این ماه دوبار پریود شدم 10اسفند پریود شدم بعد دوباره از 18اسفند درد سینه ام شروع شد نمیدونستم برای چی در واقع پریود شده بودم دوباره ولی هیچ خونریزی نداشتم با رابطه ی که داشتم فهمیدم پریود شدم میخواستم بدونم چرا اینجوری شده خونریزی بیرون نیومده چرا باز دریکماه دوباره پریود شدم ایا اینها خطرناکه میشه منو راهنمایی کنید باید چیکار کنم باید خودمو به دکترزنان نشون بدم ممنون


