Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سوزش بخیه سزارین
سلام من برا بار دوم سزارین شدم الان یک ساله میگذره از عملم الان چند روزه بخیه داخل داره میسوزه درد میکنه از قسمتی که بخیه زدن شروع میکنن سمت راد بعد دست میزار یه چیزی مثل نخ تیزی میاد زیر دستم الان خیلی ترسیدم از عمل دوباره میشه لطفا جوابمو بدین خانم دکتر امکانش هست بعد یکسال بخیه داخلی پاره شده باشه خواهش میکنم جواب بدین
- زگیل تناسلی
سلام وقت بخیر خانم دکتر.برای لیزر زگیل تناسلی باید کجا مراجعه کنم؟ شما انجام میدید،هزینش چقدره؟
- تالاسمی مینور و یائسگی
با سلام و خسته نباشید.دختری۳۲ساله و تالاسمی مینورم.سه ماه پیش بعد از پایان پریودیم لک میدیدم تا حدود ۱۰روز بعدش دوباره پریود شدم الآن دو ماه پیاپی حدود اول و آخر ماه یعنی ماهانه ۲ بار پریود میشدم.میخواستم ببینم علايم یائسگی میتونه باشه؟؟؟با سپاس
- جلوگیری از بارداری
تا چند هفته از قرص های ضدبارداری لاینسترنول باید روش کمکی هم استفاده کرد ؟
- خشکی واژن
سلام خانم دکتر من ۶ ماه پیش سزارین کردم و دچارخشکی واژن شدم برای درمان چکار باید کرد
- سلام میشه آزمایش اسپرم همسرم ببینید مشکلی چیه ممنون از لطفتون volume 3.9ml. color milky Liquifaction 38.min. viscosity Normal 0-100ph Alk 7.2-8.0wBc. 2-4occasional sperm count *2.mill/ml Normal morphology 50%Abnormal forms 50%Epithlial 1-2 RBc 0-1 occasional Active 20>32% slughish 5>40% Non motile 75>20%ایا با این آزمایش میشه ای وی ای کرد کیفیت اسپرم خوب بنظرتون لطفا راهنمایی کنید
- پرده بکارت
سلام وقت بخیر من دو سال پیش دکتر زنان رفته بودم که نوع پرده بکارتم رو بدونم دکتر گرفت مدلش جوریه که با رابطه جنسی خون میاد یک خود ارضایی انجام دادم یک انگشتم رو وارد واژنم کردم تا حالا رابطه جنسی هم نداشتم اینکه یک انگشتم وارد واژن شده طبیعیه؟و این کار باعث آسیبش میشه؟
- ای وی اف
سلام وقت بخیر تو تبریز دکتر ماهر و باتجربه برای ای وی اف تعیین جنسیت میشناسید معرفی کنید؟ خیلی ممنون
- ضخامت اندومتروضایعه اکوژن
زنی40ساله که درسونوی واژینال نوشته ضخامت اندومتر17ودوضایعه اکوژن 14در8ودیگری10در8درکاویته اندومترمطرح کننده پولیپ وفولیکول14 وبقایای فولیکول17می باشدخطرناکه لطفاراهنمایی بفرمایید
- چرک بعدپریود
سلام من منیژه هستم یک هفتس که پریودمو تمام کردم بعداون چرک قرمزرنگ میاد چیکارباید بکنم
- اقدام به بارداری
با سلام ، خانم دکتر عزیز من اقدام به بارداری داشتم و با توجه به تست تخمک گذاری در روزهای تخمک گذاری هم نزدیکی انجام شده ، شش روز قبل از تاریخ پریود لک بینی شروع شده و خونش کم هست گاهی میاد و گاهی چیزی نیست ، رنگ خونش هم قرمز روشن هست ، کمرم هم درد میکنه الان یک روزه ک اینجوری شده آیا نشانه پریود هست؟ معنیش این هست ک باردار نیستم؟ لطفا کمک کنید اگر خطرناکه من برسم خدمتتون ضمنا من از مراجعین شما هستم خانم دکتر آزمایش های قبل بارداری رو برام نوشته بودید انجام دادم و مشکلی نبود فرمودید آزاد بذارم برای بارداری
- آیا فیبروم رحم بعد جراحی دوباره تو بمدت کوتاه برمیگرده
- بارداری،طول سرویکس
سلام خسته نباشید،خانم دکتر من از اول بارداری توی سونو ان تی و انومالی طول سرویکسم ۳۰بود.اما تو هفته ۲۰گاهی ضربه های جنین رو از واژنم احساس کردم ک رفتم سونو گفت طول سرویکست شده ۲۷کمه، اما بازم برای دقت بیشتر سونو واژینال نوشتن برام که رفتم گفت ۳۲،دکتر منو خیلی نگران کرد گفت استراحت مطلق و تا یکماه هفته ای یدونه امپول پرولوتن.طول سرویکس من خیلی کمه؟ونگران کننده است؟الان هفته ۲۲هستم.
- سلام آیا فیستول واژن مانع بارداری میشه
فیستول واژن مانع بارداری میشه؟
- دکتر
سلام من برای اولین بار رفتم پیش دکتر مهدیه فلاح در فومن ایا کارشون خوب هست برای ازمایشات قبل از بارداری پیش ایشون برم چون میخواستم پیش شما معاینه بشم ولی چون رفت و امد برام سخته کمی ولی برای بارداری میخاستم پیش شما بیام
- عادت ماهیانه و علایم
با سلام من یکی دو روز قبل پریودی خارش بیرونی و یکم داخلی واژن میگیرم علت چیست
- سلام علیکم من در هفته ۱۲بارداری هستم برای سونوی ان تی مراجعه کردم برای جنین تشخیص امفولاکس
- بارداری ،،،
سلام خسته نباشید ،چهار پنج روز قبل از پریودی لکه بینی و ترشح قهوه ای همون لحظه و قطع شدن آن نشانه بارداری است؟
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر تنبلی تخمدان دارم میخوام باردار بشم باید چه داروی مصرف کنم میخوام بچه اولم پسر بشه
- بی حسی واژن هنگام رابطه
سلام بنده ۴ ساله ازدواج کردم ۲بار زایمان طبیعی داشتم. از اول ازدواجم توی رابطه جنسی با همسرم اصلا هنگام دخول حسی ندارم. یعنی احساس و لذتی ندارم و به طوره دیگه ای ارضا میشم. خسته شدم و به شدت متنفر شدم ازین وضعیت. دوست دارم هم زمان با همسرم ارضا بشم. لطفا راهنماییم کنید


