Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط
سقط کردم رفتم سونو واژینال دادم ۹میلی متر باقی مونده چکار کنم ؟؟
- پرده ارتجاعی
سلام خانم دکترببخشید من تازه نامزد کردم پردم ارتجاعی با نامزدم اگه رابطه داشته باشم آیا پردم آسیب نمبینه یا درچه مواقعی پاره میشه ممنون میشم کمکم کنید💞
- کبد
سلام ۴ضایعه کوچک درپارانشیم کبدم دیده شده منظورشون ازاین ضایعه چیست خطری هم داره
- بارداری
سلام خانومدکتر صبح رو پهلو خوابیده بودم بعدش بچه همون طرف جمع شده بود تکون میخورد همش انگار دست و پامیزد گیر کرده بود طوریکه از خواب بیدارم کرد ی صداهاییم میداد...میترسم دستش یاپاش آسیب دیده باشه...بنظرتون چیزیش شدع؟هفته۳۷هستم
- پریودی روز کنکور
سلام خسته نباشید من یه دختر 19 ساله هستم و فردا کنکور دارم و امروز پریود شدم تو دوران پریودی درد خیلی شدید و غیرقابل تحملی دارم قبلا دیکلوفناک مصرف میکردم ولی خوابم میگیره بعد از استفاده و برای فردا نمیتونم استفاده کنم میشه کمکم کنید چی استفاده کنم تا دردمو از بین ببره و گیج نشم سر جلسه شیافت دیکلوفناک تاثیری داره؟ اگه الان استفاده کنم فردا دردم تموم میشه؟
- پرسیده بودم گل مغربی رو چند روز قبل شروع پریودی بخورم گفتین ۱۵ روز، خواستم بدونم به مدت چند روز؟ تا چند روز باید بخورم، برای سندروم قبل قاعدگی میخوام مصرف کنم
- سونوگرافی
سلام۱۸سالمعمجردمسعروزمیشعخیليکلیهدردمامروزرفتمسونوبهمگفتنبایدبرمپیشجراحبمگفتن«تصویرمایعازادخفیفدرفضايسابهپاتیکموریسونپرياسپلنیکاینترلوپشکمیولگنیکلدوساکخلفیوقدامیپريوزیکالرویتمیشه بنظرتونچیکارکنم
- عفونت
سلام حدود یک سال است که مدام عفونت دارم هزاردلاری رفتم کاردرمانی انجام دادم ولی فایده نداره بعداز قطع داروفروش عود میکنه چیکار کنم.
- پریود
سلام خسته نباشید من ۵۲ سالمه و حدود ۳ ماهه پریود نمیشم البته ناگفته نماند قبل از ۳ ماه هم پریود نامنظم داشتم حدود چند هفته عقب و جلو میشد علت چیست ممنون میشم جواب بدید ؟
- اندومتریوز و تخمدان پلی کیستیک
سلام ۲۱سالمه و اندومتریوز و تخمدان پلی کیستیک دارم ازمایشca125دادم بالا بود ماه بعد دادم نرمال بود مجسترول یدوفولیک پروژسترون و استروژن کنژوگه و دوفاستون خوردم و هنوز دوفاستون رو میخورم موفق به بارداری نشدم ایا امیدی هست ضخامت رحم هم بالا بود بعد یک ماه اونم نرمال شد
- اقدام برای بارداری
با سلام و وقت بخیر. من خانمی ۳۶ ساله هستم که از آخر فروردین ۱۴۰۱ تا ۱۴ تیر کپسول آکنوتان مصرف کردم (هفته ای دو عدد) سوالم اینه تا چند ماه بعد از مصرف این دارو میتونم اقدام کنم برای بارداری؟
- سلام اگه تخمدان ضعیف باشه خیلی زمان می بره تا باردار شه معمولا چند سال طول میکشه تا خوب بهشه وکیست تخمدان ریز داره
- خشکی واژن
سلام خانم دکتر من ۶ ماه پیش سزارین کردم و دچارخشکی واژن شدم برای درمان چکار باید کرد
- متیل دوپا در باری
سلام خانم دکتر ۳۸ سال دارم .من الان ۱۵ هفته و ۳ روز هستم ، و ۱۰ سال پیش یه بار سقط با کورتاژ به خاطر تشکیل نشدن قلب جنین و یه بارداری قبلی ۹ سال پیش در ۳۲ هفته به بعد فشار خون ۱۴ داشتم پسر ۹ ساله دارم . الان از ۶ هفته هر بار مطب رفتم فشارم ۱۴ بود و در منزل ۱۲ تا ۱۲ و نیم ، به خاطر همین دکتر متیل دوپا. هر ۱۲ ساعت یک عدد و اسپرین ۸۰ از هفته ۶ تا ۱۳ شبی یه عدد و بعد از آن اسپرین ۱۰۰ مصرف میکنم . چون ۱۰۰ معده ام را اذیت کرد گفته اسپرین ۸۰ یکی و نصف . میخواستم نظر شمارو در مورد میزان اسپرین و متیل دوپا بدونم ، میترسم برای جنین ضرر داشته باشین اسپرین ؟
- واکسن گارداسیل
سلام واكسن گارداسيل دز اول رو تزريق كردم خونريزي پريودم شديد شده سوالم اينه كه آيا گارداسيل روي پريود تاثير گذاره يا خير؟آيا با اين وجود بايد از ادامه تزريق دو مرحله بعد صرف نظر كنم؟
- عادت ماهانه
سلام من مجرد و۱۹ساله هستم همیشه پریودی تقریبا منظم داشتهام ولی الان یک ماهی میشود که هرروزه خون ولکه میبینم واصلا هم تمام نمیشود و یک دفعه به خونریزی یکودوساعته تبدیل میشودو بعد دوباره لکه بینی شروع میشود اصلا به دکتر دسترسی ندارم تورو خدا کمکم کنید
- بارداری
چرا من پریود نا منظم دارم؟
- مصرف قرص
سلام من سه ماهه زایمان کردم بچم شیر خدمو میخوره و شیردهی شبم دارم رابطه محافظت نشده داشتم میتونم قرص اورژانسی بخورم احتمال بارداری هست؟
- تغذیه
هفته نوزده بارداریم ندونسته توبارداری جگرخوردم ایاضرری برای بچه داردوباعث نقص درجنین میشه
- تپش قلب در بارداری
سلام خانم دکتر میخواستم بدونم آیا داشتن تپش قلب در ماههای اول بارداری طبیعیه؟


