سلام،معمولا آسیبی نمی رساند.و خود به خود جذب می شود.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ایا سفکسیم بعد انتقال مشکلی برای جنین ندارد
- درد لگنی
سلام .خسته نباشید من ۵۲ سالمه .در سونو گرافی شکم و لگن که چند روز قبل از من گرفته شده. نوشته شده چند کانون ظریف کلسیفیه در کاویته آندومتر رویت شده .... این موضوع نگرانم کرده لطفا توضیح بدید .
- دلیل کیست
با سلام من دو ماه پیش قبل اینکه بدونم کیست دارم اردیبهشت ی ماه و قرص پیشگیری خوردم و پریؤد شدم بعدش ک میشع اؤل خرداد بعد از اون اقدام کردم دو روز مونده بود ب تخمک گزاریم ک کمر درد گرفتم اول تیر ک باید پریود میشدم نشدم بعد گفتم شاید واس اقدام بعد ده روز رفتم دکتر ازمایش بارداری دادم منفی شد بعدش پروژسترون زدم بعد ۱۳ روز ک پریود نشدم سنو مشخص کرد ک کیست دارم بعد تازه ی هفتس ک قرص پیشگیری و شروع کردم .من میگم خرداد ماه هفته ی دو تا قرص اهن خوردم ایا بنظرتؤن دلیل کیستم میتؤنه قرص اهنی ک خورده باشم باشه?ایا بنظرتون لخته خون و غلظت خون باعث کیستمه???اینم بگم امپول پروژسترون و ک زدم تا چار پنج روز تپش قلب شدید گرفتم و سبکی سر و خیلی حالم بد بود بعد ک پریود نشدم و قرص پیشگیری و شروع کردم پشت رون پام تقریبا ی وجب بالا تر از زانوم رگای سیاه نازک معلوم شده و دو تا سه تا جوش ریز اطرافش در اوردم اینا علایم غلظت خونه ?کیستم ۴۵ میلی متره دارای دو سپتوم نازک .خواهش میکنم لطفا جواب منو بدین??من پول ندارم دکتر مراجعه کنم سنم ۲۳ سال است و بچه هم ندارم میترسم کارم ب عمل جراحی برسه واس کیستم
- آیا میتوان در بیماران بهجت قرص LDمصرف کرد؟
سلام دربیماران مبتلا به بهجت میتوان قرص ضدبارداری استفاده کرد؟
- پریود طولانی
۴۵ ساله هستم تقریبا ۲ سال پریودم ۲تا۳ ماه طول میکشه عمل تشخیصی انجام دادم،آزمایشات لازم انجام شد
- هیستروسالپنگوگرافی
سلام خسته نباشین لطفاعکس رنگی تفسیرکنین ممنون میشم دکتر،پس ازتزریق ماده حاجب ازراه سرویکس رحم حاجب شده ومتمایل به چپ قرارگرفته کاویته رحم نرمال،لوله های رحم دردوطرف باتاخیرحاجب شده،اتساع میلددربخش آمپولرآنهادیده میشودوspillageآنهاباتاخیرصورت گرفته ودرحدجزئی است،میخواستم بدونم بااین موضوع میشه باردارشدیابایدلاپاراسکوپی بشم
- خونریزی طولانی مدت
سلام من ۳۷ساله مجرد هستم ...این سری عادت من ۱۴روز بعد از عادت قبلی با لخته بینی بزرگ و شدید شروع شد و تا امروز ۱۴روزهست ...به دکتر مراجعه کردم با سونوگرافی و آزمایش به من گفتن تنبلی تخمدان دارم قرص وروژست و روکین تجویزکردن ..با وروژست خونریزیم شدیدتر شد گفتن قطع کنم و فقط روکین را مصرف میکنم با ترانزامیک و مفنامیک ولی هنوز قطع نشده ولی خیلی کم شده تا چقدر برای تمام شدن ادامه بدم ...
- بارداری
سلام آیا درزمان اقدام به بارداری ...خوردن زعفرون یا ماهی ضرری داره؟زعفران در حد داخل غذا
- سلام خوبی شرمنده میخواستم بپرسم میشه قرص آرژانسی که تاریخش تموم شده استفاده کرد؟
- وزن جنین
من هفته ٢٨بارداري هستم در سونو سن حاملگي بر اساسbpd٢٩هفته براساسFl ٢٨هفته و براساس AC٢٧ هفته نوشته شده وزن جنين هم١٢٠٠ بقيه موارد هم در سونو نرمال ذكر شده ايا طبقAcجنين رشد كافي نداشته؟ من ديابت بارداري دارم واز اول بارداري تا الان ٣/٥كيلو وزن اضافه كردم اين نرماله؟ ممنون از پاسخگوييتون
- تغییر پریودی
سلام خانم دکتر سونوگرافی رحم و ضمایم رحم دارای ابعاد پارانشیم نرمال میباشد ضخامت آندومتر 10م.م اندازهگیری شد حدود منظم دارد در کاویته رحم مایع دیده نشد تخمدانها ابعاد نرمال و نمای PCOدارند آیا ب نظرتون این سونوگرافی جوابش چیه؟!
- بارداری»»»»
سلام. خانم دکتر درحال اقدام برا بارداری هستم. می خوام برا عفونت شیاف آفی تریمازول استفاده کنم. اشکالی نداره؟؟ مشکلی پیش نمیاد؟؟
- من یه کلیه دارن
میخوام واکسن گارداسیل یا پاپیلوگارد تزریق کنم برام ضرر داره؟
- زنان
سلام خانوم دکتر من دقیقا شب عید سقط جنین ۹هفته روداشتم الانم از اون موقع خونریزی داشتم رفتم سونو دادم که گفتم اکوژن ۱۴*۴۰ میلیمتر مشهود است که رفتم پیشه متخصص زنان بهم قرص دادن Methvlergonovineبهم دادن که هر ۶ساعت استفاده کنم بعد لخته هایی اول بزرگ وبعد ریز ریز از رحمم اومد بیرون الانم خونریزی دارم خستم کرده چیکارکنم که خونریزیم بند بیاد خواهش میکنم اگه امکانش هست جوابه سواله منو بدید مچکرم
- هیسپروتوکسومی
سلام وخسته نباشید یک ماه از عمل هسپیروتکسومی و کورتاژ من میگذرد آیا لکه بینی کم و درد زیر شکم طبیعی هست یا نه؟
- فیبرم وادنومیوزیس
با سلام من بعلت فیبروم ۳ سانتی سابموکوزال و ادنومیوزیس خونریزی زیاد وپیاپی داشتم .اولین امپول واریوپتیل رو تزریق کردم ۱۴ روز پیش هر شب هم یک قرص مجسترول ۴۰ خوردمسر دوهفته پرید شدم.ایا ادامه درمان با امپول برای تاریخ دوز دوم مقدوره یا باید طبق پشنهاد سایر پزشکان رحم رو دربیارم
- سلام .الان چند وقته در جای برش بخیه سزارین بعد دوازده سال دارم به حدی که نمیتونم روزمین بشینم واینکه گر گرفتگی زیاد دارم در طی روز شاید ده بار
زه
- قرصاورژانسی
سلام ببخشید من تودوره پی ام اسم یعنی ۵روز قبل پریودم ۱آذر ماه رابطه داشتم دوبارپشت هم ی بارش مایع روی عضوم یکمش ریخت ۱۵دیقه بعدش دوتاتنسی خوردم ۱سالم هست قرص ال دی مصرف میکنم هرروز احتمال بارداری هست ایا؟ توایمپو زده فرداباید پریود شم یعنی ۵روز بعد مصرف قرص ولی هنوز نشدم
- ژل
سلام ،میشه لطف کنین یه پماد یا ژل بهم معرفی کنین که بیحس کننده باشه هنگام رابطه برای پاره شدن بکارت ،ونحوه استفادشو لطف کنین ممنون میشم
- سزارین
۲۰روز سزارین شدم ولی جای بخیه هاالان یک هفته از داخل خیلی میسوزه و تیر میکشه البته فقط ابتدای بخیه ها به حدی سرفه وخنده میکنم احساس سوزش شدید دارم


