Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی و لکه بینی مثل پریودی
سلام وقت بخیر من ده روز پیش به علت خونریزی زیاد به دکتر مراجعه کردم ایشون به من قرص دزوسپتیو دادن خونریزی قطع شد و توی سونو کیست pco نشون میدهد الان بعد ده روز دوباره لکه بینی دارم به طوریکه هر روز قهوه ای تر و به رنگ خون پریودی نزدیکتر میشود الان من باید مصرف قرص رو ادامه بدم؟
- خوردن دوز اشتباهی قرص استرادیول در دو روز
- اندومتریوز
باسلام.3ماهپیشپزشکمبرایاندومترویوزوکیستمدیفرلینتجویزکردوبعداز3ماهسونوگرافیمجدداانجامبدهمزمانسونوگرافیچهموقعانجامبدهمزمانیکهپریودشدمیابعدازاتمامزمان3ماهامپول
- ivf
سلام روز هفتم انتقال جنین بلاست هستم و هیچ علامتی جز درد های کرامپی ناحیه هیدوگاستر و دردناک شدن سینه ها ندارم که اونم شاید به خاطر آمپول و شیاف پروژسترون باشه و حتی pms هم ممکن باشه چون دقیقا روز ۲۷ سیکل هم هستم خیلی نگرانم
- اکو میومتر
اکوی میومتر هتروژن است
- سلام من در حال مصرف سیپروترون کامپوند هستم و هنوز هفت تا از قرص هام باقی مونده پلی دچار خونریزی شدم چیکار باید بکنم؟
- سلام میشه جواب این ازمایش و بگید
Received fixed specimen in formalin consisted of multiple fragments of dark brown soft tissue M: 5×4×3cm S.O.S :M/17
- آزمایش اسپرم
سلام خسته نباشید، همسر من امروز نوبت ازمایش اسپرم داشت ایشون توخواب ارضا شدن ایا نمونه دادن توهمچین مواقعی اشتباه؟یاتاثیری توکیفیت نداره
- قرص روکین
با سلام آيا در زمان مصرف قرص پيشگيري روكين ميتوان واكسن گارداسيل دوز سوم را تزريق كرد؟
- با سلام و عرض ادب
- سلام وقت به خیر ۹ ماه بعد از زایمان پریود شدم ۴ روزه تمام شده
سلام ۹ ماه بعد از زایمان پریود شدم ۴ روزه تمام شده یک هفته میگذره الان سه روز آبریزش دارم الان یه تکه گوشتی شفید همراه با آبریزش زرد خارج شده همراه با کمردرد شدید علت چیست ممنون
- لیرز
خسته نباشید من تو رشت دنبال متخصصی میگردم که لیزر برای تنگ کردن واژن داشته باشه میخواستم اگه مرکزی هست بهم معرفی کنین
- آمپول دیفرلین
سلام من ۱۵ سالمه شیمی میشم دکتر برای اینکه پریود نشم برام امپول دیفرلین ۳ ماهه نوشت الان ۷ روز از تزریقش گزشته پریود شدم چرا؟
- جستیران
سلام من ۴۳ ساله هستم خون ریزی شدید داشتم دکتر بهم گفتن که دهانه رحمم ضخیمه و قرص جستیران رو برام تجویز کردن میخواستم بدونم این دارو اثر بدی نداره؟ چون اطرافیانم میگن که این قرص باعث به هم خوردن تعادل پریودی میشه
- تیر کشیدن مقعد
سلام من در هنگام پریود بعضی وقتا مقعدم تیر میکشه علت خاصی داره
- خارش
سلام من 8ماه پیش عفونت داشتم بعد کم کم بهتر شدم ولی تو این مدت همش ترشحات زرد رنگ بدون بو بدون خارش داشتم و گاهی سوزش ادرار . آزمایش دادم عفونت اداری نداشتن ولی همیشه بعد ادرار لبه ای وازنم میسوخت .الان 4روز ب شدت ناحیه کلیستورسم میخاره خیلی زیاد نمیدونم چکار کنم ار هرچی دکتر قرصه خسته شدم بخاطر این خارش چکار کنم .درضمن مجردم 18 سالمه
- عفونت واژن
من زنی 21 ساله هستم که عفونت واژن دارم وزرد رنگ هستش. و 6 ماهه که به متخصص زنان مراجعه میکنم ولی خوب نمیشم. الان چکار کنم؟
- ضایعه سالید
- کج ادارار کردن
سلام وقت بخیر من از کودکی کج ادرار میکردم، میتونهدنشون دهنده مشکل خاصی باشه؟ و اینکه تازه رابطه جنسی رو شروع کردم. پریودم بشدت بهمریخته تو یک ماه سه بار پریود شدم. که اینم باید عرض کنم که قرص اورژانسی مصرف کردم. اول یازده روز بعد از مصرف قرص بمدت سه روز پریود شدم. یک هفته بعد که تایم پریودیم بود دوروز فقط لخته انداختم، و باز 9 روز بعدش کامل پریود شدم که فعلا نه رچز شده،درصورتی که یریود های من هفت روزه بود. اینم بگم که دکتر بهم گفته عفونت قارچی دارم
- سقط
میدونم این سوال به کارشماربطی نداره لتوروخداکمکم کنیداجرتون باخدادعاتون میکنمدکترمن خیلی مشکل توزندگیم دارم سال۹۴که شوهرم بادوتابچه منوول کرده وخیانت میکردوفقط بایارانه میگذروندم وبه علت فت پدرم اومدبامن آشتی کرد ومن ناخواسته باردارشدم به شوهرم گفتم وچقدفحش ناموسی دادکه چرابارداری ومن ازسربدبختی ولج همش ازسرپله وچهارپایه خودموپایین مینداختم هیچ نشدوبعددوماه فقط لکه بینی داشتم وشوهرم باچقدفحش فقط پول دکتروسونومیدادن ودکترگفت جفتت سوراخه وفقط استراحت بایدداشته باشی ولی کسی نبودکاراموکنه وبادوپسرمجبوربودم کاراموخودم کنم وبازدر۵ماهگی لکه بینی داشتم به شوهرم گفتم وبازفحش وپول ندادکه دکتربرم تا۶ماهگی همین وضع داشتم ویک روزبراثریکم تکان دادن بخاری کیسه آبم ترکیدودکتررفتم وسونوگفتن که از۷لیتر۲لیترکیسه آبت مونده دارووشیاف دادن وگفتن بعدیک هفته بیابچه پسربودبعدیک هفته شوهرم اومدوگفتم جای دیگه دکتربریم ولی قبول نکردوبازهموندکتروسونوگفت بایدسقط شه وقرص زیرزبانی به من دادن وبعد۱۰ساعت بابدبختی دفع شدومن الان یه پسر۱۸ماهه دیگه دارم دکترخیلی عذاب وجدان دارم چکارکنم توروخدامنگناه کردم بخداهمین الانم خیلی بدبختی دارم وکسی روندارم به دادم برسه خیلی توفکراون بچم خدامنوببخشه توروخداراهنماییم کنید


