Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- امپول پرژسترون
سلام من دکتر بهم دوتا امپول پروژسترون داده تاکید کرد ک بزنم ولی الان لکه بینی خون دارم خیلی کم الان امپولم رو بزنم یا نه؟
- کیست در سونوگرافی
سلام خسته نباشید
برا من تو سونو نوشته کیست به قطر ۹ م دارای دبری درونی
- دکتر زنان
سلام من 48 سال سن دارم یاعسه نشدم رفتم دکتر گفت خون در لگنم جمع شده به نظرتون این بیماری درمانی هم داره یا اصلا خوب میشه یا اصلا میشه اسم بیماری آندومتریوز گذاشت آخه من بیماریش شباهتی هم به این بیماری داره میشه کمکم کنید
- پریود نامنظم
سلام مجرد هستم من قرص سیبل رو شروع کردم ولی دیشب یادم رفت بخورم امروز طهر خوردم الان پریود شدم بخاطر قرص هست آیا ؟ ۱۸ روز بعد از پریودیم هست
- قرص تنسی۱.۵
من دفعه اول که این قرص رومصرف کردم میخواستم بدونم که باید پریود بشم که امکان بارداربودنم ازبین بره.
- آمپول لوپرومر ۷/۵
سلام خانم دکتر وقت بخیر ببخشید ۴ تا آمپول لوپرومر ۷/۵ بخاطر فیبروم تزریق کردم میخوام ivf کنم ، امپول لوپرومر باعث ضعیف شدن تخمک و کاهش ذخیره تخمدان میشه؟؟🙏
- بارداری بعدسقط
سلام من۲۰ روزپیش سقط داشتم بچه دومم قلبش تشکیل نشده بود .خودش دفع شدکاملا .الان ازنظر روحی روانی خیلی خوبم میشه الان اقدام کنم قرص یدوفولیک.وویتامین دی میخورم
- میخوام باردار بشم شوهرم پسر میخواد چکار کنم
- عوارض دارویی
باسلام بدلیل متاستاز کانسرسینه ام به استخوانها دکتر برایم زومتا تجویزکرده. ولی تاکیدکرد یک دندانم که پوسیده است را قبلا ترمیم کنم منهم بدلیل کرونا میترسم دندانپزشک بروم. آیا صلاح میدانید با وجود یک دندان پوسیده زومتا رامصرف کنم؟
- قرص دوفاستون
سلام وقتتون بخیر من حدود ۵ ماه پیش به متخصص نازایی مراجعه کردم برای درمان قاعدگی نامنظم.من از ابتدا با این مشکل مواجه هستم و تا ۵ ماه پیش از قرص پروژسترون استفاده میکردم.قرار بر این شد که به مدت ۳ ماه دوفاستون از شب چهاردهم به مدت ۱۰ شب ۲ عدد مصرف کنم.منتها ۳ ماه تمام شد و مطب بدلیل کرونا تعطیل بود.بنابراین من تا ماه ۵ ام ادامه دادم.الان زیر دلم هرزگاهی درد شدید دارم و سینه راستم کمی بزرگتر از چپی شده.بنظرتون باید چکار کنم؟چون اگه نخورم احتمالا پریود نمیشم
- عمومی
باسلام من برای اینکه پریود نشم قرص الدی انداختم از ترس درد وشروع پریودی الان چندروزم هست ازروش گذشته نمیدونم چرا درد پریودی رو دارم ولی خونریزی ندارم فقط لک دیدم چیکارکنم چه دارویی استفاده کنم کلا بره هم درد پریودیم هم لکه بینی باتشکر از شما
- زایمان فرزند چهارم چگونه است
- قرص شیردهی
سلام من الان ۶ماهه زایمان کردم بعدچهلم زایمان قرص شیردهی خوردم ازپنج ماهگی دخترم قرص نخوردم تاپریودبشم ولی الان سه هفته هست پریودنشدم میخواستم ببینم احتمال بارداری هست وبعدازقطع قرص شیردهی چه مدت طول میکشه پریودبشم وبه دخترم فقط شیرخودمومیدم ممنون میشم جواب بدین
- بارداری
سلام خانم دکتر یک مطلب تو اینترنت خوندم که نوشته شده بود دختر 5 ساله حامله شده تعجب کردم اخه مگه تا دختر به سن بلوغ نرسه حاملگی اتفاق نمیافته نظر شما چیه؟
- خون ریزی خارج از پریود
سلام خون ریزی قرمز و گاهی قهوه ای دارم کمر درد واحساس شل شدگی کمر دارم و خارش 1 ساله عفونت مکرر می گیرم ۲۰ سالمه برای درمان چی کار کنم؟
- کیست تخمدان
با سلام و خسته نباشید ده روز قبل دومین سقط در هفته هفتم بارذاری داشتم سونوگرافی ترانس واژنال زحم و ضمائم رفتم برای بقایا در سونو شرایط رحم خوب بود اما تخمدان سمت راست یک ضایعه هتروژن و هایپواکو همراه با فوکوس های کوچک اکوژن درون تخمدان دیده شد ابعادش 20mm بود یک کیست کامپلکس یا اندومتریا تشخیص محتمل است سوالم این ایا این کیست خطرناکه احتیاج به درمان داره روی باروریم اثر میگذاره و ایا میتونه دلیل دو سقطم باشه ممنون
- تعویق پریودی
سلام خسته نباشید ماه قبل9مرداد پریود شدم پریودی نامنظم دارم این هفته میخوام برم سفر برای عقب انداختنش امشب دو عدد قرص دمکوسی پروژسترون مصزف کردم ایا به تعویق میافتد کی پریود میشم؟
- ویتاگنوس
سلام خسته نباشید من دختری هستم ۱۹ ساله ۳ ماه برای جوش های صورتم ویتاگنوس مصرف کردم حتی در زمان پری العان چند روزه ک قطعکردم و پریود شدم درحالی به پری من ۱۰ روز مونده؟ میتونه چی باشه ؟؟ با ویتاگنوس مشگلی گرفتم درضمن من کیست تخمدان ندارم و قبل ویتاگنوس هم نداشتم برای جوش مصرف کردم ک خوب هم نبود
- پزشکی
سلام من دارم قرص استرادیول مصرف میکنم خیلی حالم بده حالت تهوع و بی حالی دارم شدید چیزی هست عوارضشو رو کمتر کنه
- هورمون FSH
سلام خانم دکتر وقت بخیر دختری ۳۴ ساله هستم روز ۱۶ سیکل قاعدگی آزمایش خون دادم هورمون Fsh ام ۲۷ بوده. تا روز ۱۴ ، من لکه بینی داشتم. سیکل قاعدگی ام ۲۶ روزه هست. و همیشه روز ۷ پریود پاک میشدم. روز ۳۴ سیکل قاعدگی هست ولی هنوز پریود نشدم. توی آزمایش ادرارم هم خون و باکتری و موکوس دیده شده. توی سونوگرافی اندازه تخمدان ها طبیعی بوده و و اندومتر ۶ میلیمتر بوده. آیا مشکلی هست؟ آخه خواهرم در ۴۲ سالگی دچار یائسگی زودهنگام شده.


