Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تداخل دارویی ال دی و نورم اسکین
سلام ببخشید خوردن هفته ای یک بار قرص نورم اسکین با هرشب ال دی تداخل هورمونی داره؟ یا کلن مشکلی ایجاد میکنند؟چون نگرانم ک نورم اسکین تاثیر ال دی رو از بین ببره
- کیست اندومتریوز
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز... من کیست اندومتریوز دارم و 5 ماهه که مارولین خوردم و هیچ فایده نداشت و کیست کوچک نشد.. میخواستم بیام مطب شما.. ایا با دارو این کیست رفع میشه.. تورو خدا کمکم کنید
- عمومی
سلام خانم دکتر من ۲۱ سالمه و مجردم سوالی ذهنم و درگیر کرده آیا طبیعیه که من وقتی سرپا ایستادم با آینه واژنم و دیدم و متوجه شدم در این حالت لبه های کوچک واژن به هم چسبیدن و با کمک دست از هم جدا میشن این شکل از واژن طبیعیه؟ و اینکه هنگامی که میشینم تو مثلا عذر می خوام توالت در دوطرف انتهای واژنم نزدیک مقعد انگاری دوتا چیز دایره شکل مشخص و برآمده میشه که وقتی بلند میشم اونا هم دیده نمیشن دیگه آیا طبیعیه هستن این توصیفات؟ خیلی نگرانم ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام ویتامین د3و50000روزی چند تا مصرف کنم وقرص دگزامتازون0/5روزی چند تا مصرف کنم ممنون میشم راهنمایی کنید لطفاً
- قطع پریودی
سلام . خانمی ۴۴ ساله هستم دو سال هست پریود نمیشم قبل اون دو سال هم با قرص ضد بارداری فقط پریود میشدم رفتم ازمایش زده T3 _92 وT4_7.5و TSH_3.9وlH_2.9 وFSH_6.5 وLTH_49.48 سونو هم رفتم زده رحم دارای ابعاد ۲۸/۶۰ mmاست اکوی میومترهتروژن است .اندومتر اکوژن صاف متقارن و midline به ضخامت ۴.۵ mmاست وتخمدان ها قابل رویت نیس رفتم پیش متخصص زنان دو بار ازمایش هورمون رو برام تکرار کرده میگه با ازمایشت نمیخونه سونو برو ۶ ماه دیگه بیا تکرار کن ازمایش هورمون رو به نظر شما چیکار کنم ؟ من مشکلی دارم ؟؟ ایا طبیعی هست رحم و اندازه وغیره؟ یایسه شدم ؟؟ لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- میکرو بن مژه
سلام هفته ی ۱۸ بارداری هستم میخواستم بدونم میکرو ابرو و بن مژه میتونم انجام بدم
- سلام من سونو دادم نوشته مایع بدون اکو در اندومتر مشاهده شد یعنی چی
- عقب افتادن پرید
سلام خانم دکتر من ۳۸ سالمه دوتا دختر دارم که بامصرف hmgوhcgباردار شدم ماه پیش ۵ پرید شدم ازشب پنج پریدی شبی دوتا کلومفین خوردم تا پنج شب امروز ۱۸ تیر هست ۱۳ روز گذشته امامن پرید نشدم بی بی زدم منفی بود خیلی ممنون میشم راهنمای کنید
- مصرف طولانی دوفامد
با سلام خونریزی طولانی و لکه بینی داشتم دکتر برای شش ماه دوفامد ده دادن آیا خطر نداره برام ۴٢ سالم هست ممنونم
- تاخیر پریود
سلام، خانم دکتر. خدا قوت. من همیشه سر وقت پریود میشدم اما از دو سه سال پیش که فشار روحی و استرس زیادی بهم وارد شد. پریودم کمی نامنظم شد و در نهایت طی یکسال گذشته، نا منظم شدنش شدت گرفت و حتی در سال گذشته گاهی پیش اومده که 2 یا 3 ماه پریودم به تاخیر افتاده. سال قبل شرایط خاصی از نطر روحی داشتم و در طی سال گذشته مقداری هم حالت افسردگی گرفته بودم که نمیدونم ناشی از این بود یا خیر. میخواستم بپرسم باید به متخصص زنان مراجعه کنم یا انکولوژی؟ آیا ممکنه خطرناک باشه؟ حتی بعصی بهم میگن شاید مربوط به قلبم باشه و باید به دکتر قلب مراجعه کنم چون مخصوصا زمانی که به طرف چپ میخوابم، قلبم به شدت درد میگیره و مجبور میشم جهت خواییدنمو سریع عوض کنم. میخواستم بدونم به نظر شما چکار باید بکنم و به چه دکتری مراجعه کنم؟ متشکرم
- آی وی اف
سلام بنده ۲۱ بهمن آی وی اف انجام دادم روز ۱۶ بتا دادم ۳۹۳ بود دو روز بعد ۴۳۱ و دوروز بعدش ۵۸۵ دارو هم مصرف میکنم پروژسترون و انوکسو پایین و شیاف و استرادیول و ویتامین خواستم بفرمایید چرا عدد بتا سرعت بالا رفتنش پایین هستش . ممنون
- خارج رحمی
سلام خانم خسته نباشید من سه سال قبل حاملگی لوله ای داشتم ولوله چپمو برواشتند حالا همیشه میترسم از این واقعه وهمیشه سر ساعت قرص ال دی مصرف میکنم ومایع منی داخل واژنم ریخته نمیشه آیا با این شرایط باز هم امکان خارج رحمی وجود دارد
- زگیل دهان
سلام وقتتون بخیر ببخشید سوزش دهان و لب میتونه از علایم زگیل دهان باشه؟ من یک بار یک سال پیش رابطه دهانی داشتم...
- قرص سیپترون
با سلام. قرص سیپترون باید از اول قاعدگی شروع کنیم یا روز ۵ ام قاعدگی؟؟؟و اینکه شب باید خورد یا روز؟؟؟
- سلام من ی ماهه باردادرم من نمیدونستم ک باردارم و داشتم قرص گین اپ استفاده میکنم ایا ضرری برای بچم بوجود میاد
- دروسبلا
سلام خسته نباشید من دروسبلا دکتر برام تجویز کردند به دلیل هایپرپرولاکتینمی،میخواستم ببینم کی پریود میشم حین مصرف دارونماها یا زودتر یا بعد از مصرف دارونماها
- سلام خسته نباشید دکتر بهم گفته بود از روز سوم پریودی تاروز دوازدهم یکی صبح یکی شب امپول سینال اف بزنم ۲۰ تازدم دور نافم الان روز سیزدهم دکتر گفت برو سونو رفتم ۱۳ تا فولیکول باحجم ۲۵ تو سمت چپم ۲۰ تا فولیکول با سایز ۲۳ تو سمت راستم دارم حالا باید چیکارکنم امپول ازادسازی باید بزنم نزدیکی باید انجام بدم یاندم دکترمم رفته مرخصی نمیاد تایه ماه دیگه اگه بخوام واسه بارداری اقدام نکنم اینا چه جوری دفع میشن ؟
- قرص جلوگیری
سلام لطفن یه قرص جلوگیری بهم معرفی کنید که برا کنترل جوش صورت هم موثر باشه
- مشکلات زنانه
سلام من یه چند روزی هست که یه غده کوچیک مثل جوش بزرگ در اطراف کلیتوریس تشکیل شده میشه راهنمایی کنید چی هست؟
- آمپول بتامتازون
سلام من چن روز پیش امپول بتامتازون زدم ولی پریود نشدم علائم پریودی رو دارم ممکنه از عوارض امپول باشع؟


