Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زنان
سلام خسته نباشید ببخشید رو الت تناسلیم یه غده هست که مثل جوش زیرپوستیه..یه کوچولو درد داره خیلی کم ۱۴ سالمه مشکل خاصیه؟
- بکارت
سکس لاپای داشتم یهو تا نصفه رف داخل واژنم از پشت از شدت درد جیغ زدم و بلند شدم و باز سکس و از طریق لاپای انجام دادم بعد ک تمام شد چن دقه بعد لکه های زرد رنگ و قهوه ای و خون و ریزتکه های از گوشت دیدم و بعد ان چن روزی خونریزی مثل پریودی داشتم تا یک هفته ایا بکارتم از بین رفته
- عفونت واژن
ببخشید من واژنم خارش نداره و ترشحات بی نهایت زیادی دارم اما هیچ بو بد عفونت رو نمیده مدام دسشویی میرم تو یه ساعت 20 بار دسشویی میرم لطفا بگید دلیل این ترشحات زیاد ودسشویی های مکرر برای چی هست
- قطع پریودی
سلام . خانمی ۴۴ ساله هستم دو سال هست پریود نمیشم قبل اون دو سال هم با قرص ضد بارداری فقط پریود میشدم رفتم ازمایش زده T3 _92 وT4_7.5و TSH_3.9وlH_2.9 وFSH_6.5 وLTH_49.48 سونو هم رفتم زده رحم دارای ابعاد ۲۸/۶۰ mmاست اکوی میومترهتروژن است .اندومتر اکوژن صاف متقارن و midline به ضخامت ۴.۵ mmاست وتخمدان ها قابل رویت نیس رفتم پیش متخصص زنان دو بار ازمایش هورمون رو برام تکرار کرده میگه با ازمایشت نمیخونه سونو برو ۶ ماه دیگه بیا تکرار کن ازمایش هورمون رو به نظر شما چیکار کنم ؟ من مشکلی دارم ؟؟ ایا طبیعی هست رحم و اندازه وغیره؟ یایسه شدم ؟؟ لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- قرص شیردهی
سلام وقت بخیر من قرص شیردهی استفاده میکنم الان میخوام اونو قطع کنم قرص ال دی استفاده کنم لطف کنین بگین چطوری ال دی رو شروع کنم؟
- جنین
سلام خانم دکترعزیز وقتتون بخیر من امروزیازدهمین روزازانتقال جنین سه روزه فریزخوب متوسط هستم امروزدردپریدی دارم وگاهی حالت تهوع وخستگی وکاهش قندوفشاردارد بنظرشما احتمال بارداری هست؟
- سلام من برای عفونت رحم از کدوم قرص استفاده کنم بهتر زیر شکمم خیلی در داره از قرص مترونیدازول هر ۸ساعت بخورم بهتره یا کوتریموکسازول هر ۱۲ ساعت بخورم خوبه لطفا راهنمایی کنید
- بکارت
سلام خانم دکتر عزیز می خواستم بدونم آیا دیدن چند قطره خون قبل از شروع اولین قاعدگی در سن ۱۲ سالگی طبیعی؟؟؟ من الان ۱۸ سالمه وقتی ۱۲ سالم بود یک یا چند قطره خون روشن تو لباس زیرم دیدم و چند روز بعدم احساس کردم بدنم داغ شد و متاسفانه انگشتمو داخل واژنم کردم و دوباره یک یا دوقطره خون شفاف دیدم و از ماه بعد قاعدگیم برای اولین بار شروع شد خواستم ببینم این خونا مربوط به قاعدگی بود یا ربطی به بکارت داشت خیلی استرس دارم ممنون از شما
- کلیتوریس
با سلام.17 ساله هستم.کليتوريس من با کوچکترين لمس و يا تماس با لباس زير تحريک و باعث برانگيختگي ميشه .حتي موقع رقصيدن بعد 5 دقيقه حالت ارگاسم بوجود مياد و مايع واژن جاري ميشه.آيا دارويي و يا راهي براي کاهش حساسيت کليتوريس وجود داره؟
با تشکر. - چرا حجم خونریزیم کمه
سلام حجم خون پریودیم خیلی کمه ماه قبل آمپول پروژسترون زدم فرداش پریود شدم استرس زیادی هم داشتم ممکنه این حجم خونریزیم ک کمه بخاطر استرس باشه یا آمپول پروژسترون که ماه قبل زدم میتونم از روز 15سیکل قرص دوفاستون استفاده کنم ؟
- کیست تخمدان
سلام وقت بخیر .من یه مدت هست که پهلوی راستم هنگامی که مثانه ام میخواستم تخلیه کنم درد داشت طوری که پهلوی راستم نگ۶ میداشتم تا ادرار کنم سونو شکم و لگن انجام دادم کفتن کیست ۶۰میلیمتری اینترنال اکو دارم میخواستم بپرسم از خانم دکتر باید چی کار کنم ممنون
- بیماری ١
يكماه قبل نزديكي از پشت بدون دخول داشتم.از كاندوم استفاده نشده احتمال اچ پي وي يا بيماي مقاربتي وجود داره؟فقط يكبار نزديكي بوده.
- امپول سینال اف 900و450 برام دکتر نوشته.میخوام بدونم هر دو رو باهم بزنم یا نه هر روز لز یکی بزنم.امروز سبز رو شروع کرده و فردا نارنجی 459رو یزنم ایا
- درد بخیه سزارین
سلام خسته نباشین. بعد ۶ ماه از سزارین جای بخیه ها درد میکنه ولی درد بیشتر در قسمت چپ وکمی بالاتر از بخیه اخر سمت چپ خیلی درد میکنه ممنونم
- تعداد قرص سیپروترون
سلام، من برای کیست تخمدان سیپروتروند کامپاند میخورم. امشب اشتباهی ۲ تا قرص خوردم بجای یکدونه، چکار باید بکنم؟ قبلا هم این اشتباه رو کرده بودم حالم خیلی بد شده بود و سر درد شدیدی گرفته بودم. لطفا بهم بگید چکار کنم.
- کیست شکلاتی
سلام. کیست شکلاتی دارم در تخمدان سمت چپ. سایز کیست ۹.۵ سانت بود که دکتر بهم دزوسپتیو داد و سایز کیست در ۵ ماه به ۶ سانت رسید. دکتر دوباره دارو رو تکرار کرده. میخوام بپرسم این قرص واسم کافیه ؟ با قرص های دیگه میشه سایز کیست کوچیک تر بشه ؟
- فیبروم و ضخامت رحم
سلام من تازگی سونوگرافی رحم داشتم در دوره ۶و ۷ پریودی سونوگرافی انجام دادم ضخامت رحم ۹م و دارای فیبروم درسمت راست دیواره رحم به ابعاد ۶ م آیا خطرناکه امکان سرطان هست ؟
- سلام پاک کردن زعفران در بارداری ضرر داره؟ ماه چهارم… باعث زایمان زودرس مبشع یا نه
- خونریزی شدید رحمی
به مدت دوماه خون ریزی رحمی شدید دارم درد ندارم و لخته خون دفع میشود ووقتی برای مدتی قرص آهن و مولتی ویتامین مصرف میکنم مقدار خون ریزی کاهش پیدا میکند علت آن چیست؟
- درد
سلام خسته نباشین خانم دکترعزیزعلت تیرکشیدن تخمدان ومقعدهمزمان نشانه چیه.چون این دردگاهی وقتاسراغم میادممنون


