Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص سیبل
سلام وقت بخیر پزشک من برای تنبلی تخمدانم قرص سیبل و یه سری داروی دیگه تجویز کرده الان قرص سیبل رو چطوری باید مصرف کنم؟ گفت از روز اول پریودت تا ۶ روز بعد روزی یکی بخور بعد نخور تا ۲۱ روز بعد دوباره شروع کن ۲۱ روز بعدش چند روز باید ادامه بدم به مصرف؟ و اینکه الان من لکه بینی دارم دو سه روز یه بار، باید بخورم؟
- عفونت
سلام خسته نباشید من مدت ۲سال هست که بطور مداوم ترشحات سبز رنگ دارم بدون سوزش ، خارش یا بوی بد ، سال گذشته سونوی واژینال توسط خوددکتر انجام شد اما چیز غیر معمولی مشاهده نکردن و حتی سونوگرافی هاییم که انجام دادم چیزیو نشون نمیدادن .علت این ترشحات سبز چی میتونه باشه؟؟
- پریود
سلام.منکیستتخمداندارمبهپزشکمراجعهکردموایشانروکینتجویزکردندولی خونریزیمنتمامنشددوبارهمراجعهکردمازرویجوابسونوگرافیگفتندکیستکوچکشده وروکینو10عدداسترومارینتجویزکرد 7شباسترومارینهمراهباروکیناستفادهکردممشکلخونریزیمنحلنشد.منتاچهزمانی قرصمصرفبکنمتامشکلخونریزیمنبرطرف بشود
- هماتوم پری ساک
همایون پری ساک ضربه به جنین می زند ؟
- ضخامت زیاد اندومتر و وجود مایع اکولوسنت در کاویته رحم
من زن یائسه ۶۷ ساله.ضخامت اندومتر ۶ میلی متر.مختصری مایع اکولوسنت به حجم یک ونیم cc در کاویته رحم دیده شد .این مایع چیست وارتباطی به سرطان اندومتر دارد.درضمن خونریزی ندارم واز پماد واژینال استروژن استفاده کرده ام.
- ازمایش ذخیره تخمدان
با سلام و خسته نباشید ۴۶ ساله و مجرد هستم جراحی برداشت فیبروم انجام دادم و به دلیل تزریق امپول دیفرلین در حال حاضر قاعدگی نامنظم دارم روز پنجم قاعدگی ازمایش ذخیره تخمدان انجام دادم ایا قاعدگی نامنظم و مصرف قرص جهت سرماخوردگی در نتیجه ازمایش تاثیرگذار است؟ با وجود کاهش ذخیره تخمدان راه چاره چیست ایا بارداری امکان پذیر است؟ نتیجه ازمایش FSH 21.2 LH 7.8 و پرولاکتین 15.3 با تشکر
- سلام من دختر ۱۸سالع هستم میخوام برای مسافرت از قرص ال دی استفاده کنم آیا مشکلی داره ممنون میشم جواب بدید
- لکه بینی
سلام خانوم دکتر.من 31ساله مجرد هستم همیشه قبل پریودی سه روز لکه بینی دارم .این دفعه بین دو پریودی لکه بینی داشتم.سنو گفته ضایعه اکوژن دیده میشه یعنی خطرناکه خیلی استرس دارم
- آنوس
سلام من به هنگام تولدم دچار آنوس بسته بودم و تا ۶ سالگی ۶ بار عمل شدم و خوب شدم من مدتی در دفع مشکل داشتم و از انگشت کمک میگرفتم ولی عوارض ش و نمیدونستم وقتی فهمیدم دیگه اون کار رو انجام ندادم تا حالا هیچ وقت به ظاهر مقعد دقت نکرده بودم اما الان متوجه این شدم مقعد م اصلا مثل عکسهایی که تو گوگل میبینم و چین دارن اصلا چین نداره و مثل یه تیکه گوشت قرمز دیده میشود و پایین پرینه که نزدیک مقعد ه سوراخ کوچیکه میخوام بدونم چون انگشت مو داخل فرو بردم به این شکل در اومده یا بعد عمل اینجوری میشه و اینکه از همون زمان ها تا الان همیشه سوزش ادرار میشم و خیلی دکتر رفتم و خوب نشدم آیا همه اینها که گفتم از ظاهر مقعد تا سوزش ادرار های مکرر میتونه علتش عمل جراحی باشه ؟
- اندومتریوز
سلام خانم دکتر من ۲۱ ساله و مجرد هستم ببخشید میخواستم بدونم آیا درد هنگام دفع مدفوع فقط در ضمن پریود همیشه نشانه اندومتریوز است؟ چون من چندین بار سونوگرافی انجام دادم به علاوه MRI لگن ولی چیز غیر طبیعی نبود بنظر شما باید چیکار کنم؟ چون من مبتلا به IBS هم هستم وای آیا IBS میتونه درد مقعدی در پریودی بده؟
- ترشح سفید
سلام، من مجرد هستم ، سورش و خارش شدید داشتم که با مصرف فلوکونازول رفع شد اما همچنان ترشحات سفید دارم برای رفع این علامت چکار میتونم انجام بدم؟
- ازمایش خون
باسلام خانم دکتر میشه راهنمایی بفرمایید ازمایش خون اینها طبیعی است?حدود۳ ماه هم هست اسیدفولیک۴۰۰استفاده میکنم گلبول سفید۷۷۰۰ گلبول قرمز۴.36 mcv 86.9 mch 28.4 mchc 32.7_ Rdw 11.1_ plt 261000_ hemoglobin 12.4 _ 37.9 Hematocrite_ I.N.R 1 این کلمات درازمایش خون نشانه چیست? neotrophils 64% lymphocy35% Eosin1%
- سلام اگر میشه جواب بدید ب من خود ارضایی
خیلی خیلی شرمنده ک دوباره میپرسم جدا شرمنده من دیروز ازتون پزسیدم خیلییی ببخشید گفتم ک با فک کردن ب صحنه جنسی خوابم میبرد دو س بار کردم تو پریودی عنوانمم دختر ۱۵ سالس اون موقع ک خوابم برد دچار نبض نشدم ولی تو روز پنجم دچار نبض شدم فقط با فک کردن و اصلا ب خودم دس نزدم بعد خیلی طولانی نبود ی خانومی لز شما پرسبده بود ک این کلر تو دوره قاعدگی موجب چسبندگی رحم میشه و با استفاده از کلورتیس کرده بود اون خانوم از طریق ناحیه خارجی و شما گفته بودید ممکنه فقط خون بیشتری ب داخل لگن برگرده بنظرتون برای من پیش اومده و اگ اره خطرناکه؟
- زنان
سلام دکتر عزیزم خسته نباشید سوزش ادرار دارم چه دارویی میتونم استفاده کنم ممنون ازشما
- داخل رحم
سلام خسته نباشید . من سه ماه پیش یک سونوگرافی داخل کلیه گرفتم متوجه شدم رحمم در ناحیه فونیکس شکل septateدارد و حجیم است الان قصد بارداری دارم لازم هست برم سونوگرافی داخل رحم بگیرم وآیا باردار میشم؟؟؟
- لیزر مو
سلام خانم دکتر وقت شما بخیر من دختر ۲۱ ساله هستم صورتم خیلی پر مو هست میخوام برای صورتم لیزر انجام بدم سوالم اینه آیا لیزر موهای کل صورت به تخمدان آسیب میزنه ؟؟ یا موجب ناباروری میشه ؟؟ خانم دکتر به نظر شما من کل صورتم رو لیزر انجام بدم ؟؟؟ خیلی خیلی ممنون از شما ❤
- کیست کمپلکس اندکس راست
در اندکس راست کیست مولتی لوکوله با سپتاهای متعدد و ضخیم به ابعاد بزرگتر از 240*182*135 میلیمیتر رویت میشود.که به ساپ هپاتیک چپ و اپی گاستر امتداد یافته.جواب سونوم هس خیلی نگرانم. میشه بگین درمانش با چیه و اینکه خطرناکه
- درد شدید زمان پریودی وقتی میرم دسشویی موقع مد فوع درد شدید در مقعد روخ می دهد
سلام من فقط ۱۶ سال دارم به هنگام پریودی در تایم اول دوم پریودی نمیتونم دفع کنم در مدفوع آیا طبیعی است؟
- عقب افتادن پریودی
سلام وقتتون بخیر ببخشید من عادت ماهیانم به این صورت هست که چند ماه ثابته بعد از تقریبا چهار،پنج ماه،ماهی دو روز زودتر پریود میشم اما الان شیش روزه که پریودیم عقب افتاده دلیلش چیه؟
- قرص الدی
سلام شب پنجم پریودیم اولین قرص الدیمو فراموش کردم باید از کی شروع کنم بخورم


