Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دفع بقایای سقط جنین
حدود ۴هفته اس سقط کردم الان سونو دادم گفته ۷ccبقایامونده ایا نیاز به کورتاژ هست یا بادارو رفع میشه؟
- رحم با نمای نامنظم
در سونوگرافی: -اندازه رحم طبیعی -رحم با نمای نامنظم با ضخامت اندومتر ۵ -دو فیبروم بدون علامت و درد هنوز ۱۲ماه از یائسگی نگذشته دقیقا ۶ماهه . میخواستم بدونم رحم با نمای نامنظم نرمال هست؟
- ضربه خوردگی
وقتی رابطه از پشت داشتم ضربه محکمی واژنم خوردخونریزی کردم بدنم زخم شده الان هم نزدیک پریودیمه لکه میبینم مشکل کجاست؟؟
- تاخیر در پریود با قرص دفاستون
- خونریزی
سلام. روز هشتم نهم دهم انتقال خانمم خونریزی داشتن آیا یعنی سقط جنین؟
- پریود
سلام
- بارداری
سلام من قرص چاقی گین اپ مصرف میکنم و اقدام ب بارداری کردم ایا ضرر دارد؟
- سوراخ بطنی
سلام خانم دکتر با یکبار سقط فراموش شده در ۸ هفته متوجه شدم سوراخ بین بطنی ۳ میل دارم با سوراخ بین بطنی میشود باردار شد ؟
- فوری
سلام خانم دکتر من ۲۹ سالمه پریود منظمی داشتم ولی الان حدودا دو ماهه ک پریود هستم و قطع نمیشه گاهی لخته های سیاه همراه خون هست دکتر رفتم قرص ترسید و قرص مفنامیک اسید هم مصرف کردم اصلا تاثیری نداره،میخواستم برم آزمایش برای ازدواجم بدم ولی ب خاطر خونریزی شدید نمیتونم چکار کنم
- سلام ببخشید باید از ماده ای واسه شست و شو استفاده کرد اگر از صابون های طبیعی استفاده کرد مشکل نداره
۰۰۰
- سونو سینه
اکوی سینه چپ افزایش یافته و coarse می باشد که نیتواند ناشی از التهاب باشد
- سرکلاژشکمی *
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر من از شهر دیگه میخوام برای سرکلاژ شکمی خدمتتون برسم و زمان خیلی مهمه برام مدارکم کامل میارم مطب از سونو ازمایش و... ولی تا تشکیل پرونده و عمل شدن چند روز طول میکشه ؟ممنونم که جواب میدید
- HPV
سلام و خسته نباشید روزتون به خیر خانم دکتر من یک دختر ۲۲ ساله هستم و هیچ گونه رابطه جنسی نداشته ام. اخیرا ۶ ماه هست که عمه ام با ما زندگی میکند، و من متوجه شدم که سالها پیش زگیل تناسلی داشته و تحت درمان بوده.البته الان حدود ۱۰ سال است که با همسرش رابطه جنسی ندارند و صرفا با هم زندگی میکنند.هم چنین به علت فیبروم حدود ۲۰ سال است هیسترکتومی کرده است.من و عمه ام هر دو از توالت فرنگی استفاده میکنیم.میخواستم ببینم امکانش هست HPV به طور نهفته در او باقی مانده باشد و از طریق توالت فرنگی به من منتقل شده باشد؟ عمه ام زائده ندارد و من هم علائمی ندارم ولی به شدت نگران هستم.خیلی ممنونم از لطفتون
- درمان لکه بینی
سلام من۵۱ سالمه و دوسال پیش مشکل ضخامت رحم پیداکردم که با دارو رفع شد امسال دو دوره سونو دادم که هردو خوب بود به جز تعدادی میوم که وجود داشت ماه قبل بعد از پریودی لکه بینی داشتم که با تجویز پزشک ۱۰ عدد ترنسید و۱۰ عددمفنامیک هرهشت ساعت مصرف کردم وخوب شدم واین ماه باز همان مشکل پیداشد وهمان قرصها برام تجویز شد که بعد از مصرف نصف آنها با دل درد شدید یک تکه بزرگ سفید رنک شبیه سنگ پا به اندازه نصف کف دست ازم دفع شد .با مشورت با پزشک یک دوره دیگه از همون قرصها رو مصرف کردم فقط دوروز پاک بودم دوباره لکه بینی شروع شده ۵عدد ازیترومایسین هم بعد از تمام شدن آن قرصها مصرف کردم ولی فایده نداشت لطفا راهنماییم کنید
- درموردقرصسیبلیاالدی
سلام من ۱۹ سالمه پلی کیستیک دارم سیبل مصرف میکنم یه دوره قرصم تموم شد طی اون ۷ روز ک قرث دارونما هارو میخوردم پریود نشدم دوره بعدبو شروع کردم الان لکه بینی دارم امکان داره پریود شم با شروع این دوره؟
- پریود
سلام و وقت به خیر
اگر درد پریود بسیار شدید باشد به حدی که از مسکن و شیاف اثر نکنه و فرد نتونه کارهای روزمره رو انجام بده چه درمانی رو پیشنهاد می کنید؟
آزمایش و سونو نرمال. مصرف 3 ماه قرص الی دی نیز کازساز نبود
متشکرم - تاخیر در پریودی؟
سلام خسته نباشید من ۸ ما قبل باید پریود میشدم ولی۲۲ بهمن ماه پریود شدم این ماه هم هنوز پریود نشدم سونو انجام دادم مشکلی نداشتم مجرد هستم (این چند ماه اخیر خیلی استرس داشتم )آیا امکان داره به خاطر این علت باشه ؟و اینکه باید چه روش هایی رو انجام داد تا پریود شوم بجز آمپول زدن
- کجادراری
سلام من چند ساله که کج ادراری دارم.بعد فهمیدم تنگی مجرای ادرار دارم.عمل کردم ولی کج ادراریم خوب نشد.به نظر شما با عمل زیبایی کج ادراریم خوب میشه؟؟
- لکه بینی
سلام. من ۳۶ سالمه همیشه دوران منس منظم داشتم ولی دو سال پیش به مدت یکسال قرص یاسمین خوردم و الان به مدت یکسال هست قطع کردم، از زمانی که قرص یاسمین شروع کردم ۳ روز قبل از منس لکه بینی و دل درد داشتم و حالا هم که یکسال هست قطع کردم همچنان ۳ روز قبل از منس لکه بینی دارم و دل درد و یکسال هست که باردار نمیشم، بچه هم ندارم اولین اقدامم هست.
- درد پریودی ۲ هفته بعد ار اتمام پریودی
سلام من از دیروز تا حالا درد پریودی دارم با اینکه ۲ هفته از تموم شدن پریودم گذشته و زمان پریودیم نیست میخواستم علت درد رو بپرسم


