Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لابیاپلاستی؟؟
سلام خسته نباشید.
لابیا پلاستی عوارض داره؟
روی رابطه جنسی و عفونت کردن زیاد و اینا تاثیر بد داره؟
و اینکه تزریق فیلر وژل برای تنگی واژن خوبه؟؟
ممنون میشم جواب بدین - پریودی بعد از جراحی
بعد عمل کیست تخمدان قصد بارداری دارم ولی بعد یک ماه هنوز باردار نشدم دلیل چیست؟
- زنان وزایمان
سلام خسته نباشین من نزدیک دوساله ک درحال اقدام هستم همه ی آزمایش های قبل بارداری روهم دادم شوهرمم آزمایش اسپرم داده ک متخصص زنان دید وگفت مشکلی ندارین حالااین ماه برام قرص فمارز نوشته از۳شب قاعدگی شبی ۲تابخورم ۵روز وقرص مدروکسی پروژسترون هم نوشته ک از۱۴سیکل بخورم شبی دوتاو دوتاآمپول ک روش نوشته فولیگ نان حالامیگم این ماه میتونم نزدیک داشته باشم؟
- لکه بینی
سلام خانم دکتر چندوقته لکه بینی دارنم پولیپ رحم دارم لکه بینی نداشتم ی روز بد نزدیکی دچار لکه بینی شدم میتونه بخاطره پولیپ باشه
- پریود
خانم دکترمن 3ماه میشه سقط کردم جنین 5ماهه بود ،از اون وقت پریودنمیشم چیکارکنم
- بارداری
سلام 21 سالم هستش 4ماه دیگه عروسیم هستش ولی دخترم وازمایش باردار مثبت بود چکارکنم
- عوارض قرض ژنی ترت
سلام من برای درمان پوستم دکتر بهم قرص ژنی ترت تجویز کرده میخواستم بدونم مشکلی برام پیش میاد یا نه ممنون میشم خانوم دکتر راهنماییم کنید
- زایمان طبیعی
سلام خسته نباشید۷روزه زایمان طبیعی کردم،،الان لابیای بیرونی که سمت بخیه ها هست ورم کرده ودرد داره و تیرمیکشه ممکنه عفونت باشه؟؟بخیه ها درد ندارن
- سقط جنین
سلام من دوبارسقط داشتم و الان یک ماهه ک سقط کردم و کورتاژ شدم به متخصص مراجعه کردم برای درمان سقط مکرر و ایشون گفتن ک رحمت ورم کرده بااینکه الان من یک ماهه ک سقط کردم ورمم چیز عادیه ؟
- سرکلاژ
سلام خسته نباشید من21 سالمه که یه سقط تو9هفته داشتم الانم باردارم که دهانه رحم 26بودسرکلاژکردم وجفت هم خلفی وگریدصفربود درسونوی انومالی میخواستم بپرسم بااین که جفت هنوزپایین هست میتونم کارهای روزمره رو انجام بدم الان استراحتم نسبی هست؟
- بتای منفی در ردز ۱۵ انتقال
با وجه به بتای منفی ۱،۲۰روز ۱۵ انتقال داروهامو قطع کنم کامل. ؟واقدام خاصی نیاز نیست؟
- بریچ
سلام من بارداری اول را میگذرانم قبل از اون سقط نداشته ام الان در هفته 36 ام بارداری هستم سونوگرافی که انجام شد وضعیت بچه بریچ بود سوال من این است آیا از این هفته به بعد احتمال چرخش جنین هست؟ چقدر احتمال داره بچه از بریچ به سفالیک تبدیل بشه؟
- زایمان
سلام ، زایمان وی بک روشماانجام میدین؟توی بیمارستان خصوصی انجام میشه؟
- کیست سرطانی .
سلام . سونوگرافی کیست با سپتای نازک متعدد و اکوی داخلی و ابعاد ۹۹×۶۷ مشاهده شده که داپلر واسکولاریتی پریفرال دارد (اکوی ۲) و Ri آن 0/56 می باشد که مطرح کننده سیست ادونم با منشاء تخمدان چپ است و در سونو بعدی اندازه آن ۶۶*۳۵ شده و تست روما و تمامی تومور مارکرها نرمال میباشد . آیا حتما باید جراحی شود ؟ آیا سرطان هست ؟؟ لطفا کمکم کنید
- بارداری
سلام.من ای یوای کردم ،چندروزبعد ای یوای تست بزنم مشخص شه؟
- جمع وسفت شدن جنین
سلام هفته22بارداریم حس میکنم جنین همش خودشو جمع وسفت میکنه هرروز اینجوری میشم ولی دردیاعلائمی ندارم تکون خوردنشم بخوبی خوبی حس میکنم
- بقایا جنین
سلام سقط جنین داشتم تو سونو آخر دوسانت باقی مونده الان خونریزیمم قطع شده باید کورتاژ شم؟
- گرگرفتگی
سلام هفته ۲۵ بارداری هستم سرکلاژ شدم روزی دوتا شیاف و هفتگی یه امپول پرولوتون تزریق میکنم گاهی اوقات تمام تنم گر میگیرد واحساس گرمای شدیدی میکنم دلیلش چیست و چاره چیست؟
- پریود و ابله مرغان
سلام من 3 روزه پریودی عقب افتاده و الان متوجه شدم ابله گرفتم آیا بخاطر ابله هفت ازدواجم کردم الان تست زدم منفی بود
- باسلام خانمی هستم که از طریق سونو گرافی ضایعه هتروژن هایپواکو نامنظم معروف که مطرح کننده آدنومیوز جراحی سزارین است به چه معناست وآیا خطرناک است
سلام سونو خط سزارین انجام دادم محل اسکار جلدی سزارین ضایعه هایپواکو ۱۸*۸م م با حدود نامشخص در لترال راست اسکار جلدی بافت نرم عمقی لایه سطحی رویت شد.تشخیص شامل اندمتریوز جلدی با احتمال کمتر بافت گرانولاسیون است .درد اصلا ندارم میشه راهنمایی کنید


