Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هستروسکوپی
چند روز بعد جراحی هستروسکوپی بعد لکه بینی دچار خونریزی بصورت خونریزی پریود شدم روز پنجم ایا خطرناک
- سلام من دو روز قبل prp رحم قرص امگا٣ مصرف کردم و یه روز بعد عمل هم امگا٣ و E مصرف کردم .آیا روی کیفیت prpتاثیر منفی گذاشته؟
- هیستروسکوپی
با سلام، من سابقه هیپرپلازی کمپلکس آتی پی داشتم. ماه پیش با خوردن ۹۰ تا استرادیول ۶ میل در روز انتقال جنین فریزم منفی شد. البته از سه روزقبل EFT هم پروژسترون زدم دکترم میگه دو بار کورتاژ تشخیصی و هیستروسکوپی بشم بعد برم واسه سیکل میکرو دوباره. آیا راه دیگری وجود ندارد؟ چون من پارسال هیسترولاپارا شدم دوبارم میکروم منفی شده. پیشنهاد شما چیست؟
- Ismerd meg a Chicken Road a legjobb kaszinóban online az elemzésünkkel.
Kreatív stúdió által fejlesztett Chicken Road vicces témával és bónuszokkal egyesíti az élményt.A játék bemutatása Merülj el egy őrült univerzumban, ahol a tyúkok átkelnek az úton. Ez a Chicken Road varázsa.A grafika élénk, rajzfilmszerű stílussal. A zene könnyed és szórakoztató.Chicken Road extrái A játékmenet szempontjából a Chicken Road kellemesen meglep. Megtalálható benne:Szabad pörgetések Nyereményfokozók Egyedi szerkezet Vicces WildokMinden pörgetésnél aktiválhatsz különleges animációkat.Chicken Road kaszinók - Hol játszhatsz? A Chicken Road helyszínei a Chicken Road játékot? Egyszerű: számos online kaszinó felvették a Chicken Roadot a kínálatukba.Például: Energy Casino ellenőrzött platformokon a Chicken Roadhoz tökéletes.Chicken Road vélemény - Mit gondolunk? A Chicken Road tesztje után remek felfedezés.Erősségek Minőségi animációk Bónuszok sokaságaFigyelmeztetések: Változó RTP kaszinónkéntA szórakozás szerelmeseinek a Chicken Road meglepő élmény.
- هیستروکتومی
۳۸ ساله هستم ۲ ماه پیش هیستروکتومی کردم تخمدانها دست نخورده دو روزه لک بینی دارم مشکل از کجاست و باید چیکار کنم ممنون میشم جواب بدید خدا خیرتون بده
- سلام وقت بخیر میشه لطفا جواب پاتولوژی مادرمو بخونید🙏
: RIF Received in two bottles. A/ Labeled as endometrial. Consist of multiple gray soft fragments of tissue in diameter of 1 cc in aggregate. B/ Labeled as endometrial. Consist of multiple gray soft fragments of tissue in diameter of 4x1.5x1 cm in aggregate. Microscopic: A/ Sections show a tumor composed of villeglandular structures lined by malignant epithelial cells. The cells show low of polarity and have cytologic atypia and large round nuclei with high N/C ratio, hyperchromatic. B/ Fragments of endometrial tissue with irregular glands surrounded in stroma with abundant extra cellular connective tissue and thick wall artieis. Diagnosis: A/ Endometrial curettage: - Compatible with endometrial carcinoma, with villoglandular structures. B/ Designated as endometrial polyp: - Endometrial polyp confirmed.
- درد جای بخیه های قدیمی
من چهار سال پیش موقع زایمانم چسبندگی داشتم رحمم برداشتن از آن به بعد مشکلی نداشتم تا این یک ما پیش حالت گر گرفتگی بهم دست میداد و از ازمایش هورمونی دادم گفتن یائسه شدم و قرص استرومارین و سیموگنوس برام تجویز کردن و الان دو هفته هست جای بخیه هام شدید درد دارم لطفاراهنمایی کنید چکار کنم ممنون ودر صمن ۴۲ سالم هست
- هیستروسالپنگوگرافی
سلام من میخواستم جواب عکس منو تفسیر کنید. دیفکت های متعدد در کاویته رحم و کورنه چپ دیده میشود که مطرح کننده چسبندگی است میوم های ساب موکوزال در تشخیص افتراقی قرار دارد.هر دو لوله رحمی باز است ترشح کنتراست به حفره پریتونن دیده میشود. ممنون میشم جواب بدین
- خواندن جواب پاتولوژی
Endimetrial and endocervical curtting and polypectomy . Proliferative endometrium Mild cervicitis Lower segment endometrical polyp
- سلام دکتر وقت بخیر جواب هیستوسکوپس منومیدهید
SP.Endometrium,biopsy Macroscopy.SRIF consists of multiple tan elastic tissue, tm.5x3x3 cm. Microscopy: supported the following diegnosis. Diagnosis:Endometrium,biopsy :
- خونریزی بعد از عمل هیستروسکوپی
سلام من ۴۰سالمه دوروزه پیش به تشخیص پزشک عمل نیست وسکوپی انجام دادم بعد از عمل یکم خونریزی داشتم بعدش قط شد ولی فرداش دوباره خونریزی و دل درد پیدا کردم واقعا نگرانم میشه راهنمایی کنید؟
- جواب پاتولوژی پولیپ رحم
Received specimen in fomalin consists of multiple fraqents of creamy tissue admixed with blood clot measurement 4/4/0.8cm.the specimen is submitted in toto in2 blocks...endometrial polyp .non polypid endometrium .secretory endometrium 24th-25th days of a 28 day cycle.
- کورتاژ
سلام خسته نباشیدمن ۴ روزهست کورتاژکردم چون ضخامت لایه رحمم ۱۴ بودبعدازکورتاژخونریزی دارم وبندنمیاد بطوری که نیم ساعت ویکساعت باید نوارروعوض کنم میخواستم ببینم طبیعی هست هرازگاهی هی دردکمی دارم متشکرم اگه جوابم روبدهید
- لکه بینی بعد از هیسترسکوپی
سلام وقتتون بخیر من یک ماه هست که با هیسترسکوپی رحمم رو برداشتم چهل سالم هست هنوز گاهی اوقات لکه قهوه ای دارم خطری نداره؟
- ضخامت اندومتر و پولیپ
من ۴۷ سالم هست خونریزی پریودم زیاده .سونو واژینال رفتم نوشته ضخامت آندومتر بادی ۵ ولی فوندوس ۱۸ میلی متره الان هیستروسکومی نیاز هست؟با تشکر
- هایپرپلازی رحم پیچیده بدون آتیپی
باسلام ،من قبل از عمل پولیپ رحم و زخم دهانه رحمم، سونو واژینال دادم که ضخامت آندومتر(بدون احتساب پولیپ)4mm بود ، میوم هم دارم که دکتر گفت نیاز به برداشتن نیست، بعدها عمل جواب پاتولوژیم اومده هایپرپلازی پیچیده بدون آتیپی، این خطرناکه؟ این یعنی پیش سرطانی؟
- علت خونریزی بعداز3بارتزریق لوپرومر
سلام خانم دکترمن به تشخیص پزشک تو3ماه. 3بارآمپول لوپرومرزدم برای یائسه شدن ولی بعدازتزریق سومیش الان 22 روزگذشته ومن دوباره خونریزیم شروع شده آیارحمم بایدبرداشته بشه
- جواب پاتولوژی
سلام . من پولیپ داشتم و عمل هیسترو گرافی انجام دادم این جواب چه معنی دارد؟ Mid secretory endometrium with polypoid features
- آیاکلسیفیکاسیون رحم ۴مم باافزایش اندومتر۷م م نشانه سرطان؟
سلام ،۶۵سال سن دارم ده ساله یائسه شدم نزدیک ۲ماه درد شدید کمر شکم دارم الایک هفته است خوریزی دارم رفتم سونو واژینال نوشته؛افزایش ضخامت فوکال در اندومتر ناحیه ی فوندوس به میزان حداکثر ۷م م ،حاوی یک فوکوس کلسیفیکاسیون coarse به سایز ۴م م دیده می شود ،پدیکل واسکولار واضح در این ناحیه دیده نمی شود.(هایپر پلازی فوکال اندومتر؟)آیا این با علائمی دارم نشانه ی سرطانه؟
- اندازه گیری عمق رحم و ایجاد خراش آندومتر
سلام وقت بخیر،ببخشید شخصی که مشکل نازایی نداره و فقط به دلیل مشکل کروموزومی که داره میخواد عمل پانکچر انجام بده و بعد آی وی اف و انتقال جنین،۱: آیا نیاز هست قبل انتقال جنین عمق رحمش اندازه گیری بشه؟ ۲: آیا عمق رحم با سونو واژینال هم اندازه گیری میشه؟ آیا خراش اندومتر هم نیاز هست انجام بده؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید خراش اندومتر با بیهوشی هم انجام میشه؟تفاوت خراش آندومتر با هیستروسکوپ چیه؟


