Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- انتقال دادم
سلام من ۴۱سالمه دوبار ای .وی اف کردم منفی شد الان بار سوم روز ۱۳ انتقال دوم حله ای هستم دو روزه نوک انگشت پاهام سرد میشه و رو هم هست از وقت پریودیم گذشته
- سوال در مورد عفونت واژینال
سلام من دختری ۱۸ ساله هستم و مجرد چند وقتی هست بعد از تموم شدن پریودم در قسمت داخلی واژن احساس درد میکنم مثل دردی که زمان پریودی پیش میومد و اینکه همیشه از بعد بلوغ ترشح بالایی دارم آیا میتونه مربوط به عفونت باشه؟ اگر نه دلیل این درد چیه
- عقب انداختن پریودی
سلام خسته نباشید من دختر هستم ۱۹سالمه دوماه پریود نشدم تواین دوماه خیلی مشکلات استرس داشتم الانم کمردرد دارم ولی پریود نمیشم باید چکار کنم یه راهنمایی کنین
- کرم واژینال واژیهیل باریچ
سلام.من برای خشکی واژن از کرم مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ استفاده می کنم که دارای رازک که استروژن گیاهی داره می باشد می خواستم بپرسم این رازک که دارای استروژن گیاهی هست برای پستان مشکلی ایجاد نمی کند؟
- پریدهای نامنظم
سلام وقت بخیر من ی دختر سه ساله دارم قبلا بارداری ۲۰کیلو کاهش وزن داشتم اما همچنان پرید نامنظم داشتم بعد بدنیا اومدن دخترم اضافه وزن دارم ،قند و چربی و فشار ندارم ،اما بدون قرص دوفاستون و دوفامد پرید نمیشم ایا راهی برای درمان همیشگیشوجود داره ک بدون دارو پرید شد؟؟
- قرص اورژانسی
سلام خانم دکترخسته نباشیدمن شوهرم ۶ماه زندان بودروزیکشنبه ازادشدوهمون روزسه باربامن رابطه داشت که جلوگیری نداشتیم من بعدرابطه اول قرص اورژانسی خوردم وبعددوباربعدقرص رابطه داشتیم وعصردوقرص ال دی وشب دوتا روزبعدسه باروهرباردوتا ال دی خوردم والانم هرشب میخورمامروزروزسوم بعدرابطسخانم دکترسه تابچه دارم توروخدانمیخوام دوباره بچه دارشم احتمالش هست باردارشم ؟؟؟وسوال بعداینکه من قرص اورژانسی خوردم بعدش نزدیکی داشتم اثرداره جلوگیری میکنه؟؟؟؟ممنون خداخیرتون بده خیلی مشکل دارم نمیخوام باردارشم باسه تابچه
- پزشکی ونازایی
سلام خانم دکتر ببخشید من عکس رنگی گرفتم توش نوشته نمای فیکس همراه با جابجایی لوله چپ به upward مطرح کننده peritubal adhesion چپ رویت میگردد یعنی چی مشکلم چیه باید لاپاراسکوپی کنم میخواستم آی یو آی انجام بدم که اینجوری شد
- داروی گیاهی
سلام دکترخسته نباشیدشیاف چهل گیاه برای عفونت وتنظیم شدن پریودخوبه؟من تازه گرفتم بنظرتون استفاده کنم؟ممنون بابت راهنماییتون
- پریودی…
سلام آیا پس ار رفع کیست تخمدان پریودی دوباره منظم میشه ؟
- سلام دوماه از سزارینم میگذره در قسمت سمت چپ احساس سوزش و قرمزی دارم و ی نقطه کوچیک متورم شده و رنگ بنفش داره باید چیکار کنم؟
سلام دوماه از سزارینم میگذره در قسمت سمت چپ احساس سوزش و قرمزی دارم و ی نقطه کوچیک متورم شده و رنگ بنفش داره باید چیکار کنم؟
- تفسیر پاپ اسمیر
سلام
با توجه به تصویر پایین لطفا همه احتمالات رو بگین

- قرص مدروکسی پروژسترون
به علت اینکه سه ماه یریود نشدم ۴۵ ساله هستم و آزمایش های هورمونی و پرولاکتین طبیعی بود ولی با عدم پریود ضخامت آندومتر به حدود ۱۴ رسیده مدروکسی پروژسترون را شبی ۲ عدد شروع کردم با تجویز پزشک گفتن تا ده شب یعنی ۲۰ عدد بخورم آیا بعد از خوردن ۲۰ عدد باید قطع کنم تا خونریزی شروع شود ؟ دیگه نباید بیشتر بخورم ؟ و جدار رحم بعد از قطع پریود باید به چه عددی برسد تا نیاز به کورتاژ نداشته باشم ؟ و اینکه من سینه هام فیبروکیستیک هست و تعداد زیادی کیست در هر دو سینه دارم آیا خوردن این قرصها برای کیست سینه خطرناک نیست ؟
- سزارین چهارم
- بیماریهای مقاربتی
سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم که چه آزمایشهایی برای بیماریهای مقاربتی باید داد؟میشه با یک آزمایش همشون رو بررسی کرد؟ و اینکه هزینش حدودا چقدره؟
- نامنظم بودن پریودی
سلام خسته نباشید من دختره باکره هستم و دوماه پریود نشدم میخواستم علتش رو بدونم . با تشکر
- پریود نشدن بعداز قرص تنسی
سلام وقت بخیر ماه قبل روز اخر پریودی، رابطه محافظت نشده داشتم و منی داخل منی ریخته شده بعد نیم ساعت دو قرص تنسی 75%نولژیل بطور همزمان خورده شده. 5روز بعد سه روز خونریزی زیاد بود و تمام. الان بعداز مصرف قرص 38 گذشته ولی پریود نشدم علت چیه؟ تست ببیبی زدم منفی بود
- سلام آیا با جنین کامپیت
سلام آیا کسی با جنین کامپکت باردار میشود من الان ۶روز انتقال دادم برای بار دوم ای وی اف کردم
- کم شدن خونریزی در قاعدگی
سلام خانم دکتر من فیبرون دارم که رحم وتخمدانمو گرفته پزشکم میخواهد عملم کنه وهمه رو دربیاره قرار بود این ماه عمل بشم که تست کرونا دادم متبت بود وگفتن ۱ماه دیگه عمل میشید از اونجای که خیلی خیلی خونریزی شدید دارم چه داروی مصرف کنم که این ماه پریود نشم تقریبا ۱۰روز دیگه پریود میشم خواهشا راهنمای کنید سنم ۴۴هست فقر آهن شدیدم دارم
- چیکار کنم پریودم قطشه
سلام وقت بخیر.ازمایش و سونو هردو خوب بودن ولی پریودی من قطع نمیشه.گفتین ب خاطر سرترالین منکنه اینجور شده باشه.من چه دارویی مصرف کنم برای قطع شدن پریودی.ایا باید سرترالین رو قطع کنم؟
- بارداری در روز دهم سیکل
سلام وقت بخیر در روز نهم سیکل نزدیکی داشتم البته بصورت طبیعی جلوگیری کردم و یک ماه از قطع ال دی هم میگذره. روز دوازدهم سیکل ترشح تخمک گذاری داشتم.ایا امکان بارداری وجود داره؟و اینکه چند روز بعد از دیدن ترشح تخمک گذاری تخمک آزاد میشه ممنونم از وقتی که میگذارید.



