Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- علت قطع شدن خونریزی با خوردن استرادیول
سلام من میخوام آی وی اف کنم هیسترو و حذف پولیپ شدم ال دی مصرف میکردم ۵دونه مونده امروز پروید شدم یه سوال داشتم استرادیول و شروع کردم تا خوردم خونریزیم قطع شد علتش چیه
- سلام وقت بخیر
توده سینه راست هیپواکو بدون میکروکلسیفیکاسیون و دیستورشن به ابعاد5 .3*2. 7 خطرناکه؟؟؟ فعلا ب دکتر نشون ندادیم خیلی نگرانیم. آیا خطرناکه
- ای وی اف
سلام من روز ۱۴ از دادم جواب ۱/۴۴شد جواب آزمایشم منفی
- پریودی زمان ابله مرغان
سلام من زمان که ابله گرفتم باید پریود میشدم اما نشدم وقتی یک روز از تمام شدن قرص ابله مانده بود پریودی من همراه با آب بدنم است نه خونه نه آب که خارج میشه مقدار کمی خون دارد باید چکار کنم
- درد پریودی
سلام خانم دکتر
ازتون راجع به درد در این دوران سوال کرده بودم و لطف کردید و پاسخ دادید که "چون درد پیشرونده دارید لازم است یکماه آز قرص LD OCP ضد حاملگی بهمراه قرص ویتامینB6 استفاده کنید اگر درد کاهش پیدا کرد درمان را ادامه دهید خاطرتان باشد که این یک نوع درمان است"
قرص LD رو بایستی از روز خاصی به نسبت شروع پریودی استفاده کرد یا اهمیتی نداره و فقط کافی هست که یک ماه مصرف بشه؟ اگر بخوام این درمان رو ادامه بدم دوره مصرف قرص به چه صورت باید باشه؟
ممنون می شم اگر راهنمایی بفرمایید - قرص فلوکنازول
سلام وقت بخیر میخوام این ماه برای بارداری اقدام کنم قرص فلوکنازول ۱۵۰ روزاقدام برای بارداری در جنسیت پسر تاثیر داره؟
- مهم
سلام خانم دکتر .ببخشید من چند ساله یه دونه اول لبه ی واژنم هست ک داخل پوست هست .این یعنی چی. خطرناکه؟ و خیلی وقت ها دو طرف واژنم چیزهای سفید هست .متاهل هم شدم چند مدته
- هماتوم بارداری
سلام خانم دکتر بیمار شما هستم .۶هفته و ۵ روز بارداری هستم و دیروز خونریزی کردم و سونو انجام دادم هماتوم ۷×۲ میلی دارم .آمپول و شیاف تجویز کردید .خونریزی ندارم اما ترشحات قهوه ای دارم کمر و شکمم کمی درد و گرفتگی داره طبیعیه؟ و اینکه شیاف تموم شد نیاز هست که باز بیام خدمتتون یا تا زمان غربالگری اول استراحت کنم بعد بیام ؟
- با سلام من ۳۵ ساله هم.اندومتریوز ۴ سانت در لوله فالوپ راست دارم بعد از سه ماه دارو باردار شدم الان ۷ هفته ام که سومو نشان داد جنین رشد نرده و قلب تشکیل نشده من برا اطمینان بیشتر یک آزمایش بتا دادم مقدار بتا ۲۴۰۰ بود در حالیکه آخرین بتاا۲۰۰ بوده با فاصله ۱۶ روز.پزشک گفتن احتمال ۹۹ درصد جنین مرده.من میخواهم سونو واژینال انجام بدم آیا خوبه؟
- خونریزی بعد از زایمان
من زایمان طبیعی داشتم بعد از ۳۰ روز خونریزیم قطع شد و تقریبا رو ۶۰ پریود شدم که ۵ روز خونریزی داشتم ولی ۱۵ روز بعد دوباره خونریزیم شروع شده و خون تقریبا سیاه هستش. می خواستم بدونم علت چی هست و چکار باید انجام بدن؟
- قرص استرادیول
سلام مجدد. عذرخواهی میکنم بنده یه سوال پرسیدم و همچنان منتظر پاسختون هستم. به صورت طبیعی باردار شدم. دکتر گفتن قرص استرادیول را تا ۱۴ روز مصرف کنم به اشتباه ۱۸ روز خوردم . امروز متوجه شدم که باردار هستم . یعنی ۴ روز بیشتر قرص رو خوردم. لطفاً به من بگید آیا برای جنین اتفاقی پیش میاد؟ضرر داره؟
- زیگیل تناسلی
داخل واژنم یه چیز هایی هست من مجردم خیلی نگرانم نمیدونم چی هست
- بارداری
سلام من سه هفته باردار هستم بعد نوزاد 8ماهه دارم سنمم کمه 20سالمه میخوام بچه رو سقط کنم چکار باید انجام بدم لطفاً راهنمایی کنید
- سوند
سلام خانم دکتر،آیا به نظر شما برای زایمان سزارین با بی حسی نخایی وصل کردن سوند ضروری است؟و گذاشتن ان طبق دستور پزشک انجام میشود یا بیمارستان؟
- من 22سال پیش لوله بندی کردم سه روزه به علت عفونت لک می بینم ولی پریود نمیشم پرژستورون بخورم میات
من 22سال پیش لوله بندی کردم به علت عفونت سه باراک دیدم ولی پریودنمیشم پرژستورون بخورم میات
- اقدام به بارداری
سلام چندماه واسه بارداری دوم بعد ۵ سال اقدام کردم ولی باردار نشدم پیش دکتر رفتم ولی بدون معاینه برام قرص استرادیول والرات ۲ و قرص اوومید۵۰ نوشت هردو رو گفت ۵ روز بخور خوردم امکان بارداری با این قرصا هست یا من مشکلی داشتم این قرصارو نوشت
- زنان
باسلام. من مشکل کیست اندومتریوز دارم.دکتر برام مدرسی پروژسترون نوشتن و گقتن شبی دوتا .تا ده شب.من چهار شب خوردم و پریود شدم .حالا چکار کنم .ادامه بدم یا قطع کنم مصرف قرص رو .لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر فراوان
- نازایی
تنبلی تخمدان چقدر طول میکشد خوب شود
- پلیپ رحم
سلام خسته نباشید،داخل سونوی پلیپ به اندازه ۱۷*۶میلیمتردیده شده ،دکتربهم قرص پروزسترون دادن وگفتن ممکن پلیپ نباشه به مدت ده شب این قرص رامصرف کن وبعدسونوانجام بده ولی الان من روزهشتم هست که این قرص رامصرف کردم ودوره ام شروع شده میخواستم ببینم مشکلی هست الان بایدچکارکنم
- نان هموژن
اکوی آندومتر اکوژن نان هموژن است یعنی چی


