Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام وقتتون بخیر من ۱۵ سالمه و الان ۵ روزه که پریود باید میشدم و نشدمچیکارکنمب نظرتون
- پروژسترون
من ۴۷ ساله هستم پریودم یکماه عقب افتاده بود به دلیل بالا بودن هورمون پرولاکتین به دکتر زنان مراجعه کردم دارو برای کاهش پرولاکتین به همراه دوتاآمپول پروژسترون برام تجویز کردن .یک روز بعداز خوردن قرص مربوط به کاهش هورمون پرولاکتین من آمپول پروژسترون رو تزریق کردم .پس از تزریق و مراجعه به منزل متوجه شدم پریود شدم . الان مطمنا تزریق پروژسترون تاثیری در پریود شدن بلافاصله من نداشته میخواستم بدونم چه عوارضی میتونه این قضیه داشته باشه ؟
- پاپ اسمیر
سلام ببخشید من دیروز پاپ اسمیرانجام دادم لکه بینی دارم میخواستم بگم چقدرطول میکشه قهوه ای رنگه واسه نمازنمیدونم چیکارکنم توروخداراهنماییم کنین
- عمومی
سلام. خدا قوت آیا خوردن قرصxovit درشیردهی مانعی نداره؟؟؟ با سپاس
- با سلام آیا همان روز که سونو گرافی واژ ینال میدهیم باید نزدیکی داشته باشیم
با سلام آیا همان روزی که سونو گرافی واژ ینال انجام میدهیم باید نزدیکی داشته باشیم
- تست پاپسمیر
این سوالا تیک خورده Liquid_Based Satisfactory for evaluation Absence of Endocervical/Metaplastic cells Routine follow_up لطفا جواب بدید
- رحم
توده اکوژن به ابعاد ۱۲/۲۳ میلی متر خطر ناک است؟
- ترشحات قهوهای بعد پریود۴۴ستلخ
سلام من ۴۴سالمه سه بار سزارین کردم تیرویید کمکار دارمدغرو میخورم چند وقته بعد پریود ترشحات قهوهای دارم تا۱۰طول میکشه تا ترشحات سفید بشه
- بارداری
سلام خسته نباشید احتنال سقط جنین در هفته اول بارداری با خوردن زعفران وجود داره
- جلوگیری
سلام وقت بخیر۸ ماهه مارولین میخورم و همزمان کاندوم هم استفاده میکنم.همه قرص هامو سر وقت خوردم اصلا یادم نرفته.همیشه روز پنجم بعداز قطع پریود میشدم الان نشدم.بی بی چک هم منفی بوده.می تونم بهش اطمینان کنم؟ احتمال بارداری نیست؟ اگه پریود نشدم چکار کنم؟
- تنبلی تخمدان
سلام،خانم دکتر من تنبلی تخمدان داشتم و حدود یک سال نزدیکی داشتم باردار نشدم بعد شما برام قرص لتروزول تجویز کردین که با یک دوره خوردن حامله شدم،الان بعد یک سال که از زایمانم گذشته برای چکاب رفتم تو سونوم دیگه هیچی نبود و تنبلی تخمدان نداشتم!!یعنی بعد زایمان تنبلی تخمدانم برطرف شده؟
- ماموگرافی پستان
سلام خانم دکتر خداقوت لطفا یه مرکز مامو گرافی خوب معرفی کنید برای مادرم میخواهم ممنون زنده باشید
- پریود نشدن بعد از سقط
سلام۱۴ اسفند سقط داشتم در ۶ هفته وسه روز تا ۸ فروردین خونریزی ولکه بینی قطع شد بعد ۱۰ فروردین باز شروع شد تا ۲۶ فروردین بعد کلا قطع شد قبلش گفته بودن بقایا مونده که قطع شد باز شروع شد فکر میکنم دفع شده اصلا دیگه سونو ندادم ۲۸ و۳ و۵ و۱۲و ۱۶ اردیبهشت نزدیکی داشتیم جلوگیری طبیعی ولی همسرم مطمئن میگه منی داخل نریخته موقع انزال الان ۲۱ اردیبهشته تمام علایم پریودی از ۴ و۵ روز پیش شروع شده وپریود نشدم علت چیست نگرانم جوشونده عروسک پشت پرده هم مصرف کردم با تخم شوید وسیاهدانه و ۴ اسپرین هم باهم خوردم ایا برای سقط وخونریزی طولانی بعدی هست یا بقایا باز اگه مونده باشه اینجوری میشه تست بی بی چک کی درست در میاد یا من عجله دارم سیکل های قبل سقط همه ۲۸ روزه منظم بوده در حال حاضر هم بچه شیر میدم ممنون میشم جواب بدید
- درد در ناحیه بخیه سزارین
سلام. چند روز کار سنگین کردم جای بخیه ها درد میکنه میترسم پاره شده باشه سمت راستم یک نقطه تیره رنگ دیدم همون جا یکدفعه درد میکنه چکار کنم
- عطسه و آبریزش
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما خانم دکتر گرانقدر خانم دکتر بنده ازبیماران شما هستم دارای 2فرزند،تقریبا مدت 2ماه هست که صبحها به محض بیدارشدن ازخواب خارش و آبریزش شدیدبینی به همراه عطسه دارم که تاظهر ادامه داره و کم کم بهترمیشوم،بعضی وقتها احساس خارش و گرفتگی گوش هم دارم این قضیه خیلی اذیت کننده شده لطفا مرا راهنمایی کنید بایدبه چه پزشکی مراجعه کنم 'دلیلش چیه؟ممنون ازشما
- سیگار
سلام اگر سیگار ترک کنم یعنی چه اتفاقی باز ممکنه برای بچه بیوفته؟ میشه بگید عوارضی که گفتید چیه؟
- ژل مرطوب کننده Renorme
سلام وقت بخیر خانم دکتر ژل مرطوب کننده Renorme آیا فاقد استروژن هست وبرای پستان ضرری نداره؟ برای خشکی واژن ناشی از در آوردن رحم و تخمدانها می تونم از ژل مرطوب کننده Renorme استفاده کنم که برای پستان هم ضرری نداشته باشه؟
- در مورد سقط جنین
سلام .خواهرم سه بار بچش سقط شده و هر سه تا هم در هفته ۱۵ الی ۱۶ بارداری با علائم زایمان زودرس یعنی دهانه رحم باز میشود و بچه به همراه کیسه آب وارد واژن میشود سرکلاژ هم انجام داد باز همین اتفاق افتاد و کیسه آب در هفته ۱۶ پاره شد اکثر آزمایشات رو انجام داده و سالم است خواستم ببینم مشکلش چیه ؟
- سلام من امروز روز۱۵انتقال بودآزمایش بتا دادم تیترش ۲بود داروهاراادامه بدم یاقطع کنم
- ایا من پریود نامنظم دارم؟
سلام خسته نباشيد خانم دكتر من ٢٣سالمه دختر هستم ٥فروردين پريود شدم ١١فروردين پاك شدم و ٣١فروردين دوباره پريود شدم ٦ارديبهشت پاك شدم و ٢٥ارديبهشت پريود شدم ٣١اردبيهشت پاك شدم الان ٢٠خرداد پريود بشم ايا قاعدگي من مشكل داره ؟ممنون ميشم جواب بديد خيلي نگران هستم


