Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- باردارب
سلام خانوم دکترعزیز من دوسال پیش اومدم خدمتتون قصدبارداری داشتم گفتین پولیپ دارم چون رشت نیستم بعد۶ماه رفتم دکترگفتن پولیپ داخل رحمت نیست شایدازبین رفته اقدام به بارداری کردم باردارشدم قلبش تشکیل شد امالک بینی داشتم ۸هفته قلبش ازکارافتادسقط کردم بعد۶ماه سونودادم گفتن پولیپ دارم اسفند۹۶ باهیستروسکوپی پولیپوبرداشتم چون رشت نیستم جای دیگه برام انجام دادن وجواب پاتولوژی هم خوب بودالان۴ ماهه اقدام به بارداری کردم نتیجه نگرفتم دکترم گفت چون ذخیره تخمدانت کمه کلومیفن استفاده کنم.اینماه ااز۳تا۹پ استفاده کردم روز۱۲رفتم سونوگفت یدونه فولیکول ۲۰داری و ۶، ۷تاهم ریز وگفت یه بی تظمی هایی هم داخل رحمت هست اما پولیپ نیست اومدم خونه یروزدرمیون نزدیکی داشتم روز۱۵ پریودم ۴، ۵بارترشح قهوه ای ویبارخونی داشتم روز۱۶پ نزدیکی کردم هیچ دردی هم حین رابطه نداشتم ده دقیقه بعدش خونریزی کردم تاشب درحد یه نواربهداشتی شد فرداشم لکه شدالان قطع شده خیلی نگرانم سابقه نداشته خانوم دکتر.سوالم دوتاست اول اینکه این روند برای بارداریم درست هست ازنظرشما ادامه بدم؟ دکترگفت تا۳ماه کلومیفن بخورم اگه نشدماه چهارم برم منوببینه سوال دوم اینه که علت خونریزیم چیه خیلی نگرانم آیابایدبرم دکتر؟ چون همین هفته سونودادم چیزی نگفت ففط گفت بی نظمی آیاباید کلومیفن روازماه بعدعوض کنم چکارکنم خانوم دکتر شهرستانم لازمه بیام خدمت خودتون ؟ لطفا راه درست رونشونم بدین تشکر
- سرکلاژ شکمی
سلام وقت بخیر ممنون از پاسخگوییتون درصورتی که با سرکلاژ شکمی قبل از بارداری برداشتن وزن۳کیلو ممکنه خطرناک باشه و نخ باز بشه پس چطور میشه اون نخ سرکلاژ وزن بچه ۴کیلویی رو تحمل کنه؟؟
- سوال بارداری خیلی مهم
سلام من ۲۹ هفته و ۳ روز بارداری هستم ترشح سفید دارم بعضی وقتها هم ترشح رقیق .میترسم کیسه آبم باشه . سونو هم دادم چیزی نگفتن
- رنگ کردن ابرو
سلام درهفته۳۰ بارداری میتونم ابروهامو رنگ بزارم؟ درحد ۵دقیقه
- ممکنه یا غیرممکن؟
آیا ممکنه من ۱۸هفته پیش رابطه داشته باشم ولی انتی برام از ۲۰ هفته پیش سن بارداری راحساب کنه یا همیشه سنی که آنتی میگه بیشتر از سن لقاح و رابطس؟
- دندان درد
من در سه ماه اول بارداری هستم دندونام درد میکنه چکار کنم رام میمیرم راهنمایی کنین
- اقدام به بارداری
سلام خانمدکترمن۸ماهقصدبارداریدارمولیبارداریصورتنگرفتهرفتمسنوگرافیدادمگفتنکیستهایریزتخمداندارموبهم قرصضد بارداریوفولیکاسیددادانگفتنبااینداروهارفعمیشهخواهشمیکنمجواببدیدوپریود همنامنظمهستشایابااینداروهاکیسترفعمیشهیابایددارودیگیهممصرفکنم که زود تر باردار بشم خواهش می کنم جواب بدید چند بار سوال پرسیدم بی جواب موندم
- قرص اورژانسی و بارداری
سلام من روز آخر پریودم با نامزدم رابطه سطحی داشتم که قرص اورژانسی خوردم که دوباره بعد از هفت روز پریود شدم ولی حجم خونریزیم کمه و بیشتر لکه بینیه آیا احتمال بارداری وجود داره؟؟ آخه تاریخ پریود خودم ۱۹ آبانه
- احتمال بارداری
سلام
من مبتلا به پی سی او هستم و به خاطر همین برای پریود شدن قرص میخورم سیپترون کامپامد وقتی دو روز بود قطع کرده بودم قرصم رو با همسرم رابطه داشتم و منی داخل واژنم ریخته شد فرداش من پریود شدم به کمک همین قرص هایی که مصرف میکنم ولی دیگه قرص اورژانسی برای جلوگیری از بارداری نخوردم تا تو پریودم اختلال ایجاد نشه الان روز ۵ پریود هست و من دوباره قرص هارو شروع کردم ولی درد شدیدی مثل روز اول پریود دارم میترسم باردار شده باشم آیا امکانش هست؟
- امکان بارداری بعد از مصرف قرص اورژانسی چقدر هست؟
با سلام.من از روز 15 آبان برای التهاب و عفونت قارچی واژن تحت درمان با قرص های آزیترومایسین، میترونیدازول و پماد کلوتریمازول هستم. روز 18 آبان (روز 14ام چرخه قاعدگی) با همسرم رابطه محافظت نشده داشتم(البته منی داخل واژن تخلیه نشد اما بعد از انزال بدون شستشو مجدد رابطه داشتیم) 8 ساعت بعد از رابطه 2 عدد قرص لونژیل 0.75 خوردم و روز 21 آبان کمی خونریزی داشتم و بعد از آن هیچ خونریزی مجددی نداشتم. میخواستم ببینم دلیل این خونریزی کم چی هست و آیا امکان داره باردار شده باشم؟ برای اطمینان از عدم بارداری چه زمانی میتونم آزمایش خون بتا بدهم؟
- بارداری
با سلام.بنده ۲۸سال سن دارم.طول هر دوره پریودم ۲۸ روز است. ۵ ماه پیش قرص فولیک اسید را برای بارداری شروع کردم.دوره ۳ماهه را مصرف کردم و در همین مدت هم اقدام برای بارداری داشتم. اما باردار نشدم. میخواستم ببینم بازهم باید اسید فولیک مصرف کنم تا زمانی که باردار بشم؟
- سرفه همراه با خلط
سلام دکتر ۱۶ هفته بارداری هستم و دو روز سرفه همراه با خلط دارم . داروخانه یه شربت ضد سرفه با عسل زینکو گفت خوبم مخصوص زنان باردار ضرر ندارن .دیگ چی بخوره
- بارداری
سلام خسته نباشید...
3،4 روز بود که پریودم تموم شده بود که رابطه محافظت نشده داشتم و منی کامل داخل خالی شد...15 ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم الان 12 روز از خوردن قرص اورژانسی میگذره پریود نشدم طبیعی هست؟؟ - استفاده از قطره گوش در بارداری
سلام خسته نباشید من ۵روزه ivf کردم امروز گوشم ملتهب و دردناک شده میخواستم ببینم استفاده از قطره بتامتازون ایراد نداره؟ ممنون
- بارداری
با سلام من تخمدان پلی کیستیک داشتم و رفتم دکتر بهم قرص متفورمین و اهن و ضد بارداری داد تا ۳ ماه خوردم دوباره رفتم دکتر دیگه من رو معاینه کرد و گفت پرده پاره نشده و تا یک هفته قرص اسید فولیک بخور و بعد برو ازمایش هورمون بده وقتی من ازمایش رو دادم فقط اون یک ماه بعد پریودم در ۳۰ روزه شدم دکتر در تو جواب ازمایش گفت خوبه میتونی باردار بشی ولی از ماه های بعدش پریودم نا منظم شد و تا ۲ ماه پریود نشدم فکر کردم باردارم ولی ازمایش دادم نبودم ایا به نظر شما من خوب شدم ؟؟؟
- آی یو آی
- ساک حاملگی
با سلام نازکی ساک حاملگی به چه معناست؟
- بارداری
سلام آخرین پریودم 29 مرداد شروع شد و الان 17 شهریور هنوز پریود نشدم،دیروز ازمایش بتا دادم عدد 100رو نشان داد،بی بی چک زدم منفی بود امروز هم مجددا بی بی چک زدم منفی بود ،با وجود اینکه بکارت دارم وهرگز رابطه همراه با دخول نداشتم ایا من باردارم؟
- حاملگی احتمال
سلام من یکساله قرص سییل (سپیرترون کامپاند) رو منظم مصرف میکنم و رایطه همراه کاندوم داشتم و مایع منی نه در داخل من و نه در اطراف من ریخته نشد (حین رایطه دهانی ارضا صورت گرفت که حتی دست منم مایع منی رو لمس نکرد) ،احتمال حاملگی هستش؟
- بارداری
سلام مندوروزبعدپریودی رابطه بدون دخول داشتم ومنی باواژنم برخورد نداشت ولی بخاطر برخورد پیشاب قرص اورژانسی مصرف کردموپنجروزبعد پریودشدم ودوازده روز بعد دوباره پریودشدم این بینم دردای شدید رحم وکمرداشتم ایا امکان بارداری هست؟


