Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست پستان
سلام من سونو گرافی انجام دادم و نوشته که کیست پراکنده به دیامتر حداکثر 10mm در پستان مشاهده شد که بعضی از انها حاوی سپتای اکوژن ظریف داخلی است . ایا سپتای اکوژن خطرناکه با نه؟ درمانی دارد؟
- جوش زیرپوستی
سلام ببخشید من یه ماه پیش انتهای رانم نزدیک به ناحیه تناسلی جوش سر پوستی داشتم اذیتی نداشت اما الان دو هفتس اذیت میکنه و حس میکنم زیاد شده و جاشم باد کرده راستش اصلا نمدونم جوشه یا چی ولی اولش شبیه جوش سرپوستی بود میشه توروخدا کمک کنید
- خونریزی بعد سقط
سلام خسته نباشید ۱۴ اسفند در ۶ هفته و۳ روز سقط با قرص داشتم تا ۵ روز خونریزی داشتم لکه بینی داشتم بعد سقط سونو رفتم در ۱۹ اسفندگفتن ۱۳ میلی متر بقایا ۲۳ اسفند خونریزی شدید همراه لخته شد باز سونو دادم ودکتر زنان دید گفت ۳ سی سی بقایا ازمایش خون هم نوشت انجام دادم گفت مقداری کم خونی دارم زیاد نیست واحتیاج به دارو نیست خودش دفع میشه تا ۴۰ روز خونریزی طبیعی هست بعد تا ۸ فروردین لکه بینی کم داشتم باز از ۸ به بعد خونریزی زیاد وشدید همراه لخته شده تا الان که ۱۸ فروردین هست ۲۴ ۴۰ روز تموم میشه تو مدت عید هم کار سنگین کردم وپیاده روی مهمانی زیاد رفتم میتونه علت این باشه که خونریزی زیاد شده الان باید چکار کنم میتونم قرص ترنسید استفاده کنم تا قطع شه خیلی اذیتم ممنون میشم جواب بدید
- کیست تخمدان
.سلام ..کیست تخمدان به ابعاد ۳۳mmبا جدارنازک و محتویات اکوفری ...و مورال ندول اکوژن در جدار چسبیده به تخمدان به ابعاد. کمتر از ۱mmیعنی چی چه نوع کیستی هستش؟؟
- سرکلاژ شکمی
سلام روز خوش من سرکلاژ شکمی انجام دادم و حدود سه روز بعدش خونریزی داشتم ایا این خونریزی پریود هست؟ ایا ریتم پریود بعد از سرکلاژ شکمی تغییر میکنه؟اخه موعد پریودم یک هفته بعد از سرکلاژ بود ولی الا حدود دوهفته گذشته و هنوز پریود نشدم میخواستم بدونم همون خونریزی بعد سرکلاژ را برای پریودی در نظر بگیرم؟
- سزارین
بعدازدوسالجای سزارین وکمرم درد میکنه
- زحم دهانه رحم
سلام من زخم دهانه رحم داشتم بهمن ماه گذشته فریزکردم اماالان بازبعدرابطه خیلی کم لکه بینی دارم احاس میکنم زخمم داره برمیگرده به نظرتون چکارکنم
- س
سلام من رحمم رو دراوردم بعد از ۳۰روز سونوگرافی انجام دادم چون بخیه ام بازشده نوشتن هتروژنیسیته در بافت جلدی مشاهده شد میخواستم بدونم چیه
- Poznejte napínavé Plinko hry
Plinko je napínavá online herní zábava, která láka tisíce hráčů. Hráči mohou získat bonusy a odměny a hrát kdykoliv a kdekoliv.Plinko nabízí skvělou zábavu pro každého hráče. Každý tah přináší nové možnosti výhry.Vyzkoušejte Plinko online s okamžitou registrací. Plinko je vhodné pro všechny typy hráčů.Získejte tipy, jak maximalizovat své výhry a připravte se na vzrušující zážitky. Hra Plinko kombinuje jednoduchost a napětí.Tato hra nabízí skvělou příležitost pro výhry. Užívejte si hru zodpovědně. Nezmeškejte šanci vyhrát s plinko (brusivoro.cz).Tato hra je ideální volbou pro každého, kdo hledá zábavu online. Hrajte Plinko kdykoliv a kdekoliv a užijte si skvělé možnosti výher.
- جراحی بکارت
سلام چه جاها و مراکزی جراحی ترمیم بکارت انجام میدهند؟
- مشکل زنانگی
سلام وقتتون بخیر من قرص دوفامد ۱۰ را باید از شب ۱۵ میخوردم اشتباهی از شب اول پریودی خوردم لطفآ راهنمایی کنید
- سلام وقتتان بخیر تست Hpvدادم
نتیجه رامی خواهم لطف کنید معنی وبیان کنید
- زگیل تناسلی
زگیل ناحیه مقعد چگونه درمان میشود
- با سلام یک ماه پیش سزارین کردم دوروز است که متوجه شدم یک گوشه از زخم باز شده و مقداری عفونت کرده سفالکسین مصرف کردم بهتر شده آیا مصرف سفالکسین برای نوزاد ضرر دارد لطفاً راهنمایی کنید
- توده ایزواکوبااسترومای تخمدانبه ابعاد۲۰×22
سلام خونریزی ولکه بینی داشتم مراجعه کردم پزشک بعدازسونوواژینال گفتن توده ایزواکوبااسترومای تخمدان به ابعاد۲۰×۲۲درتخمدان راست مشاهده میگرددمیخواستم ببینم این خطرناکه یانه
- کورتاژ تشخیصی
من شهریور امسال کوتاژ تشخیصی و اندمتر داشتم بعد از دوهفته پریود شدم همان حالت قبلی اما این ماه عروسی داشتیم من هشت روز قرص ضد بارداری خوردم بعد که ول کردم دیدم عادت نمیشم تو دو مرخلم دو لیوان زعفران دم کرده خوردم فردای همان روز عادت شدم الان تکه های بلند اندازه پنج تا هشت سانت تکه های از گوشت خارج میشه تکه خونی نه تکه های گوشتی من هفتم آبان جراحی برداشت رحم دارم به نظرتان این تکه ها چیه ممنون میشم جوابم بدید
- سرکلاژ شکمی
سلام وقت بخیر سرکلاژ شکمی ریسک داره برای مادر ؟
- پرو لاکتین بالا یعنی چه؟
سلام و خسته نباشید ازمایش خون من دارای پرولاکتین بالاست قاعدگی نامنظم دلشتم دوفاستون خوردم الان منطم و خشکی واژن هم دارم .میتونه ازپرولاکتن باشه راه درمانش چیست. ممنوم
- میشه کمک کنید
سلام من ازصبح پاشدم گرفتگی ودردجای سزارین دارم همراه کمردردجوری ک بلندشدن خندیدن برام سخته هرکاریم کردم دردم خوب نشده ی قرص مفنامیک اسید۲۵۰هم خوردم واسه در خوب نشدالان ۲ساله سزارین کردم میشه کمک کنیدخیلی دارم اذیت میشم
- متخصص زنان
سلام . من چند وقتی بود که پریود نمیشدم به دکتر زنان رفتم و بعد از انجام سنوگرافی مشخص شد که تنبلی تخمدان دارم . دو تا آمپول پروژسترون و قرص گلای وانس 500 برام تجویز کردن که الان 17روز که پریود شدید شدم و پاک نمیشم . لطفاً راهنماییم کنید ممنون.


