Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری ناخواسته
من ناخواسته باردار شدم و شرایط نگهداری ندارم چگونه سقط مطمئن داشته باشم ممنونم
- ازمایش قبل بارداری
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز خانم دکتر شما یک سری ازمایشات برای قبل بارداری برای من نوشتین که انجام دادم و اونهایی رو که نرمال نبودن در زیر صفحه نوشته ام اگه ممکنه در مورد اینکه چطور میزان آنها را نرمال کنم راهنمایی بفرمایین و اینکه طبق تجویز شما دو ماهه که فولیک اسید۴۰۰ و اسپرین برای قبل بارداریم مصرف میکنم آیا با جواب این آزمایشام میتوانم این ماه برای بارداری اقدام کنم؟در ضمن من ۶ ماه پیش در بارداری اول به خاطر حاملگی پوچ در ماه ۲بارداری کورتاژ شدم.۲۹ سال دارم تری گلیسیرید 210(high) (پایین)Hdl cholestrol 31 (پایین). 5.5. Vitamin D (High) 114 Rubella antibody(igG)
- سونوگرافی رحم و ضمائم
سلام خانم دکتر،ببخشید در سونوگرافی من نوشته فوکوس اکونیوز به ابعاد۷.۵میلی متر *۱۳ در کاویده آندومتر مشهود است؟؟آیا چیز خطرناکیه؟؟مانع بارداری میشه؟؟
- تیرگی واژن
سلام و خسته نباشید. من ۱۷سالمه و مجرد هستم .سوالم اینه که من واژنم خیلی خیلی تیرس و بابت این من خیلی نگرانم چون از دوستان خودم که میپرسم اونا میگن که سفیده .و من از نوره همیشه استفاده میکنم اما بازم تیرس .میخوام ببینم باید به دکتر زنان مراجعه باید بکنم حتما یا اینکه طبیعیه
- مشکلات زنان
بعد از تزریق واکسن استرازانکا ۳ماه خونریزی شدید داشتم ما بین این ۳ماه هم دچار خونریزی شدید بودم یعنی ۳ماه ۶بار پریود شدم بعد از ۳ماه ۲ ماه پریود نمیشم لطفاً راهنمایی کنید
- قرص اورژانسی
سلام دیروز رابطه محافظت نشده داشتم و قرص اورژانسی تنسی۱/۵ خوردم امروز بعد از ۲۴ساعت قرص یدوفولیک خوردم آیا تاثیر داره با قرص اورژانسی تداخلی چیزی داره
- حاملگی
سلام خانوم دکتر خسته نباشید.من تقریبا 27ماه پیش اقدام ب بارداری کردیم ولی 12همین ماه پریود شدم ولی الان بعضی از علائم بارداری رو دارم امکانش هس حامله شده باشم.خواهشن اگه میشه کمکم کنید ممنون میشم.
- خونریزی قاعدگی
سلام وقتتون بخیر بنده۲۱سالمه و بخاطر کیست که دارم دکتر زنان برام قرص سیپروترون کامپاند تجویز کردن که از روز دوم قاعدگی مصرف کنم ولی الان۱۴روزه که قاعده شدم و هنوز خونریزیم قطع نشده چکارکنم لطفا راهنماییم کنید
- سلام دکتر من 6 ماه پیش آمپول گنارکس زدم الان دوباره دکتر بمن داده دوباره یعنی بزنم یانا
- جواب پاتولوژی هیستروسکوپی
سلام خانوم دکتر. تفسیر این پاتولوژی چی هست؟ تحت عمل هیستروسکوپی قرار گرفتم برای برداشتن پولیپ رحم . اینم جواب پاتولوژی هست: میخواستم نتیجه پاتولوژی رو بدونم disordered proliferative endometrium superimposed with secretory changes. fragments of endometrial polyp
- هورمون FSH
سلام خانم دکتر وقت بخیر دختری ۳۴ ساله هستم روز ۱۶ سیکل قاعدگی آزمایش خون دادم هورمون Fsh ام ۲۷ بوده. تا روز ۱۴ ، من لکه بینی داشتم. سیکل قاعدگی ام ۲۶ روزه هست. و همیشه روز ۷ پریود پاک میشدم. روز ۳۴ سیکل قاعدگی هست ولی هنوز پریود نشدم. توی آزمایش ادرارم هم خون و باکتری و موکوس دیده شده. توی سونوگرافی اندازه تخمدان ها طبیعی بوده و و اندومتر ۶ میلیمتر بوده. آیا مشکلی هست؟ آخه خواهرم در ۴۲ سالگی دچار یائسگی زودهنگام شده.
- خونریزی شدید و بی سابقه
سلام خانم دکتر عزیز نزدیک به دوماه هست که دچار خونریزی شدید شدید البته پریودم قطع نشد و دوماه طول کشید ابتدا اندک بود الان نزدیک ۱۵ روزه که لکه های لخته بزرگ دارم و شبها خیلی بدتر آیت بگونه ای که کاملا خیس می سوم ۴۰سال سن دارم و اولین بار است که این مورد را تجربه میکنم داروخانه بدون نسخه پزشک سیتپروتن کامپوند تجویز کرد لطفا بگویید چه کنم
- خونریزی کم
سلام خسته نباشید.من هرماه باقرص پروژسترون پریود میشم. این ماه فقط سه روز پریود بودم. خیلی کم، درحد استفاده از یک نوار بهداشتی در روز. دو ماهی هم هست که ایروبیک میرم. آیا مشکلی برام پیش اومده؟ نیازه برم دکتر؟
- تخمدان پلی کستیک
سلام خانم دکتر وققتون بخیر... من یک ماه لکه بینی داشتم بعد از سونوگرافی فهمیدم تنبلی تخمدان دارم بعد از اتمام مصرف قرص پروژسترون روز بعد پریود شدم حالا روز چهاردهم هستم اما گاهی ترشحم شفاف هسش گاهی قهوه ای روشن..جسارتن چیکار کنم؟
- توده اکوژن تخمدان
سلام خانم دکتر من به متخصص زنان مراجعه کردم بعا از دیدن سونو گفتن کیست زیر ۶ سانت اهمیتی نداره اما توده اکوژن باید بررسی بشه با مارکرهای خونی این به چه معناست؟ یعنی میتونه خطرناک باشه؟ توده اکوژن من در تخمدان چپ ۱۹ میلی متر زیر کیست بود به نظر شما نگران کنندست؟
- جلو افتادن پریود
سلام. من ۳۹ سالم هست. دو دفعه هست که پریودم خیلی جلو میفته. دفعه قبل ۹روز جلو افتاد و این دفعه ۱۲ روز. شوکه شدم البته دفعه قبل سفر بودم. علت چی می تونه باشه؟
- کدوم رابطه
سلام اگه من آخرین پریودیم را فراموش کرده باشم و دوتا رابطه با دو شخص مختلف داشته باشم وغیر از شوهرم با یه نفر دیگه یک رابطه داشتم که یکیش ۲۶ آبان و یکی دیگس ۱۸ آذر بوده باشد و الان طبق سونوگرافی انتی ۳۱ هفته و یک روزم باشه آیا مشخص می شود من از کدوم رابطه باردار شدم باتوجه با اینکه ۲۲ روز این دو رابطه باهم فاصله دارند اگه میشه کمکم کنید و بگین از کدوم رابطه باردار شدم و برام حساب کنید یک دنیا ممنونم
- بارداری
سلام .من با همسرم رابطه داشتم بعد ارضا شدن ادرار کردم و بعد ۱ ساعت مجدد رابطه داشتم ممکن هست اسپرم از رابطه قبلی مونده باشه باعث بارداری باشه
- خود ارضایی و بکارت
سلام ایا با لمس کلیتورس که بعد از اون ترشحات خونیست به معنای از دست دادن پرده بکارت هست اگر عادت شده باشد یعنی از بین رفته
- پریود نشدن
سلام من چها ماه به عید آمپول ضد بارداری زدم و فروردین امسال پریود شدم ولی تا الان پریود نشدم دکتر رفتم سونوگرافی و آزمایش هم دادم و قرص هم دادم ده روز ی دوتا گفت بعدش پریود میشم ولی خبری نشده تبلی تخمدان هم دارم سی سالمه


