Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- فولیکول غالب 26
سلام خسته نباشید من روز ۱۳پریود سونوواژینال دادم و فولیکول سایز ۲۶ باضخامت آندومتر ۸/۵ داشتم و همون روز دوتا آمپول hcg تزریق کردم آیا احتمال بازداری برام هست با این سایز فولیکول؟
- Tutki reactoonz parhaalla kasinolla luotettava – Täydellinen arvostelu.
Etsitkö ainutlaatuista slot-kokemusta? Hyvä uutinen on, että reactoonz saattaa yllättää sinut.Esitellyt innovatiivinen kehittäjä, reactoonz tarjoaa värikkäät grafiikat, nopeatempoisen pelin ja monipuoliset bonukset.Pelattavuus ja tunnelma Astut sisään hullunkuriseen universumiin, jossa hauskat hahmot laukaisevat bonuksia. reactoonz rtp antaa hyvät mahdollisuudet voittoon ja pelin tempo pysyy koko ajan korkealla.
Visuaalinen ilme ovat värikkäät, ja erikoistehosteet tukevat pelin teemaa. Äänimaailma on kevyt ja iloinen.Bonustoiminnot ja erikoisominaisuudet
reactoonz tarjoaa symbolien räjäytyksiä, jotka tuovat lisää yllätyksiä.
try reactoonz antaa mahdollisuuden kokeilla peliä ennen oikean rahan panostamista.Missä pelata reactoonz?
reactoonz on saatavilla monilla lisensoiduilla kasinoilla.
Suosituimmat paikat sisältävät Veikkaus ilmaiskierroksilla.Yhteenveto ja mielipide
Yhteenvetona reactoonz on viihdyttävä ja palkitseva peli.
Sen uniikki teema ja vaihteleva reactoonz rtp tekevät siitä mielenkiintoisen valinnan. - کیست تخمدان
سلام خسته نباشید. من الان 22 سالمه و سه ساله که کیست ریز دارم الان دکتر بهم قرص دوفاستون داده گفت که احتمال داره تخمدونام ضعیف شده باشه و نازا باشم گفتن هرچه سریعتر اقدام کنم برا بارداری تا الان اقدام نکردم میخواستم بدون احتمال اینکه نازا باشم وجود داره؟ من تیروئید دارم و تا الان قرصی برا تیروئید مصرف نکردم بخوام باردارشم مشکلی به وجود میاد؟
- زنان زایمان
سلام من حدود 6 سال است اقدام به بارداری کردم ولی نتیجه نگرفتم سنم 28 ساله همسرم 30 ساله خیلی دکتر رفتم دکتر اولی بهم گفت تخمکت سالمه و فولیکولم روز 14 پریودی 18 بود ولی دکتری که بعدش رفتم میگه تخمکت ضیعفه و هم اینکه همسرم اسپرمش کم تحرکه و پیشنهاد ی وی اف رو داد منم که با هزینه زیادی که داره نمیتونم این کار رو بکنم میخام بدونم میشه کار دیگ کرد
- نازایی.
سلام.خسته نباشید.تنبلی تخمدان دارم در کلینیک مهر افزا پس تزریق آمپول تقویت تخمدانها«مریونال ،پیورگان،...» و با داشتن یک تخمک،تخمک کشی برای انجام میکرو انجام دادن ، دوروز بعد ،به من زنگ زدن گفتند که تخمک شما پوچ بوده و کلا تخمک شما ضعیف است وباید تخمک اهدایی بگیری. من تا حالا 4 بار سقط جنین داشتم که بطور طبیعی حامله شدم قبل از اینکه پیش مهر افزا بروم.آیا با وجود چنین شرایطی می توانم دوباره اقدام کنم برای درمان ، بدون اینکه تخمک اهدایی بگیرم .نظر شما چیست؟
- تنبلی تخمدان
سلام من تنبلی تخمدان دارم و این ماه دکتر قرص مدروفم تجویز کرده امکان داره با اینکه این قرص مصرف میکنم حامله بشم؟
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشید من تنبلی تخمدان دارم چ دارویی گیاهی خوبه که فعال بشه تورو خدا بگید من ممکنه باردار نشم🙏🏻🙏🏻
- نازای
سلام خانم دکتر من بچه دادم ۱۱ سالش الان ۵سال اقدام هستم باردار نمیشم میخواستم بدونم چند یال پیش منو شوهرم واکسن کزاز زدیم نکنه از اون باشه لطفا جواب بدین ممنون،
- نازایی
با سلام من بیست سالمه یک ساله ازدواج کردم هفت ماه پیش به دکتر جهت اقدام به بارداری مراجعه کردم ومنو سونو گرافی نوشت که تنبلی تخمدان داشتم وبا مصرف دارو تخمدان هام فعال شدن ولی با وجود فولیکول های خوب الان چهار ماه هست اقدام کردم ولی باردار نشدم شوهرم آزمایش اسپرم داد دکتر گفت مشکل خاصی نداره ومنو این ماه عکس رنگی نوشته به نظر شما برم عکس رنگی یا زوده.
- نازایی
سلام من یک کیست یونی لوکولار در سمت چپ با ابعاد ۳۲*۴۴داشتم باید دارو مصرف کنم؟قبلش داروی درمان نازایی استفاده کردم
- جواب سنوگرافی
سلام خانم دکتر ببخشید سنو گرفتم ۱۳ سیکلم،نوشته تخمدان ها حاوی فولیکول های ساب سانتی متر و بیشتر در موقعیت پریفرال میباشند و استرومای مرکزی نیز پرومیننت است ،یعنی چی بزرگترین فولیکول در تخمدان راست ۸ mmودر تخمدان چپ ۱۱mm است
- به دلیل عادت نیامدن.
سلام چه چیزی باعث میشود نیامدن عادت؟ برای این من دارو هم گرفته بودم اما اثری نشد. من یک بار بچه ام سقط شده بود از آن به بعد عادت خیلی حکم آمد اولا دارو که خوردم عادت می آمد اما الان اصلا اثری هم نشد.
- تنطیم پریید
سلام من دوره اول مصرف قرص مدروکسی پروژسترون شروع کردم که باید از ۱۴ سیکل به مدت ۱۰ شب شبی ۲ تا قرص میخوردم،من ۸ تا قرص خوردم و روز نهم قرص لکه بینی داشتم که بازم قرص خوردم ولی الان روز ۲۳ سیکل و روز دهم مصرف قرص هست که من پریید شدم،ایا مصرف قرص ادامه بدم؟مشکل از چیه که خین مصرف پریید شدم؟
- خونریزی کم قاعدگی
سلام خانوم دکتر. علت کم شدن حجم خونریزی قاعدگی چی هست؟ ایا میتونه به علت کم شدن ذخیره ی تخمدانی باشه؟
- نازایی
سلام،من اصلا پریود نشده ام،دکتر گفتند تا ۲۵ روز استروژن و پروژسترون مصرف،از روز روز دوم تا۱۴قاعدگی روزی سه تا آمپولhmg,روز۱۴قاعدگیhcgتزریق کردم،روز ۹تا۱۱بعد از تزریقhcgخونریزی قهوه ای و صورتی داشتم،یازده روز بعد از تزریق آزمایش بتا ۱/۲وهفده روز بعد از تزریق ۳/۷ بود.امروز۲۴ روز از تزریق hcgگذشته،پریود نشدم،کمردرد،آروغ زیاد،زیر شکمم درد میکنه،بی بی چک هم منفی بود،من باردارم؟
- تاثیر مصرف پردنیزولون5
سلام بنده 26سالم به دلیل بیماری لوپوس پردنیزولون 5 مصرف میکنم چند ماهی ماهی دوبار پریود میشم آیا ادامه بدم برام نازایی نمیاره
- تنبلی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من 3 سال ازدواج کردم بدون جلو گیری هنوز باردار نشدم دکتر میرم میگن تنبلی تخمدان داری چیکار کنم دیگه انقد دکتر رفتم خسته شدم دلمم خیلی نی نی میخواد تو رو خدا کمکم کنید 18 سال هم دارم و اضافه وزن دارم به نظرتون از اضافه و نیمه 80 کیلو هستم ممنو ن اگه پاسخ بدیم
- سقط
باسلام وخسته نباشیدخانوم دکتر،من بیستوهشت سالمه،وپارسال برج هفت یه سقش پنج شیش هفته داشتم،که قاب تشکیل نشد،وومجددپنج ماه بعداقدام کردم که اونم توچهارماهونیمم بودازدست دادم،یهوافتاد،که برسی کردم گفتن رحم آرکویته،ودهانه رحم بازشده بایدسرکلاژ میکردن که نکردن،ودوباره هشت ماه بعداقدام کردم که بتارفت روسی وافتادم به لکه بینی واونم دفع شد،دکترگفت بعدپریودیت اقدام کن اقدام کردم که نهم فهمیدم باردارم،بعدافتادم به لکه بینی رفتم سنوگفتن خارج رحمه،پنج هفته وپنج روزم بود،اینم خودش دفع شد،من سوالم اینه من بایدچه راهی روبرم،خسته شدم،واقعادیگه توان سقطوندارم.ازیه جاهم دلم بچه می خواد...چه آزمایشی بایدبدیم?من وهمسرمم هیچ مشگلی نداریم
- هایپو تکو با قطر ۲۳ م م
سلام خانم دکتر
جواب سونو گرافی گفته هایپو تکو با قطر ۲۳ م م دارم. مشکل نازایی دام ای بی اف هم انجام دادم نگرفته برای باردای مشکل ایجاد میکنع - ناباروری
سلام همسرم عمل فتق دوطرفه و واریکوسل دو طرفه انجام داده قبل عمل تعداد اسپرم ۱۳ میلیون بود بعد از عمل شده دو میلیون الان یک سال میشه عملش گذشته باردار نشدم چرا بدتر شده ویتامین ای استفاده میکنه
Visuaalinen ilme ovat värikkäät, ja 

