Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هایمن
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر یه سوال داشتم دوروز پیش با نامزدم نزدیکی داشتم اما دخول صورت نگرفت ایشون فقط سر آلتشونو به دهانه ی واژن میمالیدن اما یه خورده سوزش و درد داشتم و بعد یه خونریزی خیلی کم بود وقتی داخل آیینه نگاه کردم دوتازخم اندازه یه نقطه دوطرف ابتدای مدخل واژنم بودکه خون اومده بود ازش امکانش پارگی پردم هست ممنون میشم متن سوال رو نمایش ندید
- باسلام وخسته نباشید خدمت خانوم دکتر ببخشید من هشتم بهمن ماه پریود شدم والا دوماهه نشدم بی بیجک هم استفاده کردم منفی بود بنظرتون من باید چیکارکنم تا پریود بشم سابقه نامنظمی پریودی داشتم دکتر رفتم گفت ازاعصابت هست
- بیمه
سلام خانم دکتر بیمه تکمیلی رو برای سزارین توچه بیمارستانی قبول میکنین؟
- دیفرلین
با سابقه ی تزریق ۱۵ماه دیفرلین و قطع قاعدگی در حین مصرف آن احتمال بارداری هست؟
- آی وی اف
سلام من آی وی اف انجام دادم روز یازدهم هستم ی ذره لکه بینی داشتم و انگشتای پام درد میکنه دلدرد و کمر درد هم دارم ایا خطرناکه یا امکان منفی شدن هست؟
- یایسگی عفونت
من دچار عفونت میشم بعد یائسگی از زل واژیهیل استفاده کردم شب دوم شرسح صورتی داشتم علتش میتونه برای ژل باش
- طول سرویکس
سلام خسته نباشید من درآخرهفته۲۵ هستم سونوی واژینال دادم طول سرویس۲۵ درجواب سونونوشته شده: lnt osبسته است وباانجام مانور والسالوا نمای funnelingمشاهده نشد. ممنون میشم که به من مشاوره بدیدکه بایدچیکارکنم
- درد کمر وشکم
سلام وعرض خسته نباشید خدمت شما مایک زن وشوهر هستم خانوم من یک شخص خجالتی است ویک سری چیزها رو به کسی نمیکه الان چند وقته که وقتی به عادت ماهیانه اش نزدیک میشه قبل از شروع دوره درد کمر و شکم درد داره الان دوسه روزه درد داره ولی علائمی از عادت ماهیانه ندارند وفقط درد
- سلام دکتر جان خسته نباشی بیمار ما در درون رحم اکوژن وکانونهای ان دیده شده ممنونم پاسخ بدین
- بارداری
سلام خانم دکتر من و برادرمم هر دو 7 ماهه بدنیا آمده ایم می خواستم بددونم امکان داره که من هم 7 ماهه بچه ام بدنیا بیاد؟ ارثی هست؟
- درمان تنبلی رحم
سلام خانم دکتر
آیا تنبلی رحم درمان قطعی دارد؟ - مشکلات زنانه
سلام ممنون ازتون بابت جواب سوالم خانم دکتر سوال کرده بودم که عفونت قارچی دارم عفونت برطرف نشده پزشکم میگه دهانه رحمت دیده نمیشه بالا رفته باید کولپوسکوپی بشی بابیهوشی تا نمونه از دهانه رحم گرفته شود
- بارداری
سلام خدمت شما دكتر عزيز،بنده ٦ماه قبل براي بارداري سونوگرافي رحم و تخمدان شدم كه طبيعي بود بعد از اون ورزش يدنسازي رو شروع كردم كه ٦ كيلو وزن كردم بعد از ٢ماه احساس كردم كه موهاي بدنم مقداري ضخيم شده و جوش ميزنم بعد از ٥ ماه چون حامله نشدم دوباره سونوگرافي شدم كه دكتر گفتن پلي كيستيك هستيد،من احساس ميكنم بعد از ورزش و كاهش وزن اينطور شدم،آيا ميتونه دليلش اون باشه؟اگه نه پس چطور تو ٥ماه من پلي كيستيك شدم؟پريودام از اول منظم بود و آزمايشات هورموني هم طبيعي بود
- مصرف قرص ال دی در سن بالا
- تشخیص بکارت سالم و پاره
سلام میخواستم چنتا سوال درباره بکارت سالم و پاره شده بپرسم
- بارداری
با سلام من سیکل های ۳۰روزه دارم آخرین بار یکم بهمن پریود شدم و چون تصمیم به بارداری داشتم از کیت تخمک گذاری استفاده کردم و در روزهای ۱۸ و ۱۹بهمن کیت تخمک گذاری مثبت شد و روز ۲۰و۲۲ بهمن اقدام داشتم در روز چهارم اسفند بی بی چک مثبت شد و روز ۶م اسفند آزمایش بتا دادم که عدد بتا ۴۳۶ بود ، آیا این عدد بتا طبیعی هست ؟ و من چند هفته باردار هستم ؟ ممکنه بارداری خارج از رحم باشه ؟
- در مورد دولیکو سفال
سلام خانم دکتر خوب هسین ما سونو دادیم تو بیست و هشت هفته یا انومالی هم دادیم کلا همه چیزشنرمال بود ولی تو سی و چها ر هفته ی سونو دادیم نوشته هیدرو سفالی نیس مخچه نمای طبیعی دارد اتروفی مغزی جود ندارد فقط نوشته سر مختصر دولیکو سفالی دارد bpdهم نوشته زیر صدک ۵میباشد ایا خطرناکه یا ن ممنون میشم راهنمایی فرمایید
- قرص هورمونی سیپروترون کامپاند
شیرخوار ۲۰ ماهه دارم. قرص سیپروترون کامپاند در دوران شیردهی مجاز است یا خیر .
- عمومی .
سلام من عادت به خوردن مهر نماز دارم میخواستم بدونم این موضوع باعث ناباروری میشه
- زخم رحم
هزینه فریز رحم چقدره


