Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عفونت واژن
سلام من عفونت واژن داشتم رفتم دکتر قرص سیپروترون کامپاند واسم با چند قرص دیگه تجویز کردن بعد این قرص رو اگه کسی از خانواده سرطان پستان داشته باشن باید با مشورت پزشک مصرف بشه من مادرم سرطان پستان داره میتونم قرص رو شروع کنم
- سلام دکتر با بیمه دانا برای جراحی رحم قرار داد دارند؟
- من عادت شدم و اولین بارم هست ک درد از عقب یعنی درد مقعدی دارم نمیدونم مشکلم چیه؟؟
- سرکلاژ شکمی
سلام.من 4تا سقط در هفته های 14.8.23.22داشتم.بعداز سه تا سقط عمل متروپلاستی رحم برای ترمیم رحم دوشاخ انجام دادم و در بارداری بعد از عمل ترمیم رحم عمل سرکلاژ شیرودکار برام انجام دادن ولی سرکلاژ در هفته 22بازشد وز ایمان زودرس شد.الان دکترم میگه باید شکمی سرکلاژ بشم.میترسم بازم تکراربشه.دیگه اصلا توانایی ندارم.باید چیکارکنم؟؟
- عوارض قرض اورژانسی تاریخ گذشته
سلام وقت بخیر باعرض معذرت،موقع نزدیکی کاندوم پاره شدومن دوتاقرص اورژانسی خوردم ولی بعدمتوجه شدم که تاریخش مال 2020هست،آیانیازهست دوباره قرص بخورم. ممنون ازراهنماییتون
- سونوگرافی رحم و تخمدان ها
سلام.سونو گرافی رحم اندازش ۱۰۷.۴۵.۶۲ سن ۳۷ لطفا راهنمایی کنید
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر من تخمدان چپم کیست مشاهده شده دکترم برام قرص دزوسپتیو نوشتن امروز روز 15 پریودم میتونم از امروز بخورم
- کیست اکوفری
سلام ببخشید من یه کیست اکوفری سمت راست به قطر22 دارم مشکوک به کیست پاوراارین هم هستم خطری داره یا دیگ نمیتونم باردار شم؟
- لابیاپلاستی
با سلام و خسته نباشید. در خصوص لابیاپلاستی سوالاتی داشتم: بعد از عمل ایا نیاز به استراحت یا یستری در منزل هست؟ تا چه مدت مقاربت منع داره؟ از چه مدت بعد از عمل تمرین سنکین ورزشی مثل ژیمناستیک ممکنه؟ ایا عمل در مطب انجام میشه یا بیمارستان؟ لازمه کسی همراه ادم باشه؟ ایا برای ازدواج یک دختر مشکلی ایجاد نمی کنه؟ و هزینه تقریبی عمل رو اکه امکان داره میخواستم بدونم بسیلر ممنونم
- بارداری
سلام خانم دکتر من ۲ ماهه اقدام به بارداری کردم رفتم دکتر بهم دو ورق قرص دوفامد۱۰ داد یک ورق رو ماه اول از روز ۱۵ تا۲۵ سیکلم خوردم و جلوگیری هم نداشتم اما باردار نشدم و ورق دوم رو هم ماه دوم از ۱۵ تا۲۵ سیکلم خوردم اما بازم باردار نشدم و فقط چند روز پریودیم عقب زد خواستم بدونم نیازه که دوباره برم قرص دوفامد رو بخرم واسه ماه سوم یانه؟اگه نخورم باردازمیشم؟
- خونریزی رحمی
سلام خانم دکتر. من 24 سالمه و بعداز نزدیکی با همسرم الان دو روزه دچار خونریزی شده ام. میخواسنم علت رو بدونم تشکر
- سرکلاژ شکنی
سلام خانم دکتر درصد موفقیت سرکلاژ شکمی چند است میشه عدد موفقیت شو بنویسید
- لکه بینی
سلام خانم دکتر من ۲۵ سالمه ودوسال ازدواج کردم بچه هم ندارم فعلا من سونو انجام دادم گفتن که یک میوم ساب سروزال به قطر ۱۴ م م در ناحیه خلفی رحمم دیده شده یعنی چی خیلی هم نگرانم ودرمانش چیه برای پلیپ هم سوال کردم وجواب دادین فک نمیکردم جواب بدین خیلی ممنونم. دکتر رفتم گفتن چیز خاصی نیست یه سری دارو عفونتی برام نوشتن ولی بازم نگرنم که درمانش باید چطور باشه
- توده هایپواکو
سلام وقت بخیر من رفتم سونگرافی نوشته توده هایپواکوباحدودمشخص به ابعاد19×16×20میلمتردرقسمت فوقانی داخلی برست چپ رویت شدکه در بعضی قسمت ها دارای حاشیه میکروندولرمشکوک میباشد (B4a)داکت های متسع درهردوناحیه رتروارئولاردیده شد توده سالیدبانمای suspiciousدرحال حاظروبهم خوردگی بافت در پستان وچپ وراست مشهود نبود
- هتروژن و اکوژن در تخمدان راست
سلام من سونو دادم گفان ندول اکوژن و هتروژن درخمدان راست با قطر ۱۶ م م وجود داره میخاستم بدونم یعنی چی دکتر رفتم حتی اونم نمیدونست
- سونوگرافی
سلام خسته نباشید CBD دیامتر 4میلیمتر وپورت 8میلیمتر دارد ینی چی.
- ادرار خونی
سلام وقتتون بخیر من چند روزی هست ادرارم با لخته های قهوه ای همراه لخته ها ترشح هم هستند امروز لخته ها خونی داشتم گاهی درد در ناحیه کمر و زیر شکمم و تیر کشیدن در کشاله ران هم دارم و هر چند وقت یکبار این طور می شوم باید چه کار کنم؟ ایا میشه این اتفاق به دلیل خوندن رمان های باز باشه به نوعی تحریک بدن ب دلیل خوندن چنین متن هایی باشد ؟
- پولیپ آندومتر
سلام خانم دکتر ۲۷سالمه و یه پولیپ 3*8میلی دارم. تا حالا اقدام به بارداری نکردم میخواستم بدونم برای بارداری حتما باید پولیپ برداشته بشه؟؟ ممنونم
- سلام خانم دکتر خسته نباشیدمن ۲۰روز پیش عمل سزارین را انجام دادم
سلام دکترمن دوماه عمل سزارین انجام دادم ولی جای بخیه دردمیکنه ومثانه بی حس شده وشل شده مشکلم چی هیت
- کیست تخمدان
سلام من دوماه پیش سونورفتم گفتن تخمدان راست ابعادش۱۹*۴۳میلی متروبه حجم۱۳بزرگترازحدطبیعی هستش واینکه تخمدان راست یک کیست یونی لکولارباابعاد۲۸*۳۳وجود داره دل دردخیلی دارم میخواستم بپرسم آیانیازبه عمل دارم


