Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خانم دکتر من یه ماهه پریودم عقب افتاده تست میزنم منفی میشه راهنماییم کنین
- ترشح در بارداری
سلام خانم دکتر. در هفته 23 بارداری هستم. از اول بارداری خیلی ترشح داشتم .یعنی انگشت میزنم خیس میشه انگشتم. مال چی میتونه باشه دکتر ؟ و خطر داره ؟
- کیست
سلام تصویر یک کیست یونی لکولار بانمای گرند گلاس به ابعاد44*38*34م م در تخمدان چپ مشتاهده گردید که مطرح کننده کیست هموراژیک است من درحال اقدام به بارداری هستم این کیست خطرناکه؟؟
- قطع شدن لکه بینی
سلاموقتبخیر من قرص وروژست استفادهمیکنم ولی ۲۰روزه لکه بینی شدید دارم میتونم کنار وروژست ترنسید استفاده کنم؟
- عقب افتادن پرید
سلام خانم دکتر من ۳۸ سالمه دوتا دختر دارم که بامصرف hmgوhcgباردار شدم ماه پیش ۵ پرید شدم ازشب پنج پریدی شبی دوتا کلومفین خوردم تا پنج شب امروز ۱۸ تیر هست ۱۳ روز گذشته امامن پرید نشدم بی بی زدم منفی بود خیلی ممنون میشم راهنمای کنید
- عفونت واژینال
سلام دخترم 1 سالشه و چسبندگی لابیا داره و عفونت ی بار ب دکتر مراجعه کردیم پاماد داد چسندگیش باز شد ولی عفونت خوب نشد و الان باز چسبیده ب هم خواستم بپرسم ب چ دکتری مراجعه کنم زنان یا کودکان لطفا راهنمایم کنید
- کیست با دیامتر ۴۴ بدون solid وبا یک septation ضخیم در تخمدان چپ چیست
- سلام ایا قرص رویال باعث نازایی میشود
ایا قرص رویا نازایی میارد
- مصرف آنتی بیوتیک با قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر من حدود چهار روز قبل اورژانسی مصرف کردم الان بعلت سرماخوردگی اگه آنتی بیوتیک مصرف کنم اثر اورژانسی کم یا از بین میره ؟؟؟
- ناحیه اکوفری
یک ناحیه اکوفری به قطر۱۸mmدر مجاورت تخمدان راست دیده میشود که مربوط به فولیکول اگزوفیتیک از منشا تخمدان راست و یا کیستیک پارااوراین میباشد فولیکول به قطر۱۲در تخمدان چپ روز ۹قاعدگی مشهود است میشه اینو بگید یعنی چی؟
- زنان
با سلام میشه سونوگرافی را تفسیر کنید ابعاد رحم ۸۶*۴۰*۴۷و اکوی آن نرمال است ضخامت اندومتر ۸ م م در مرحله تری لاین است(یعنی چه) کیست های متعدد نابوتین به قطر ۷ م م در سرویکس دیده میشود ابعاد تخمدان راست ۲۳*۴۶ و تخمدان چپ ۳۴*۴۴ م م است هر دو تخمدان دارای فولیکولهای ریز متعدد میباشند نمای PCo کیستی )فولیکولی به ابعاد ۲۳*۳۲ م م در تخمدان چپ دیده میشود در آنکس راست توده یا ضایعه فضا گیر دیده نشد(ببخشید چرا فقط نوشته شده آنکس راست؟)
- غربالگری nt
سلام خانم دکتر crl:54 وnt:2.2 هست سنم هم ۴۱ خوبه ؟؟؟
- قاعدگی
سلام وقت بخیر من ۲۴ بهمن سزارین زایمان کردم. پسرم هم شیر منو میخورد هم شیر خشک. ۵ خرااد پریود شدم تا ۷ روز. ۵ تیر هم شدم تا ۷ روز . بعد ۱۷ تیر دوباره شدم تا ۷ روز . باز ۳۱ تیر شدم تا ۷ روز . امروز باز هم انگار داره شروع میشه. سونو رحم تخمدان همه رو دادم همه چی نرمال بود. میخوام بدونم علتش چی هست ؟ خون رنگ قرمز معمولی دارد. بی بود و بدون ترشحی دیگر . پیشگیری با کاندوم مسرم دو هفتست دیگه شیر منو نمیخوره
- پولیپ و زخم دهانه رحم
با سلام خدمت شما خانم دکتر خسته نباشید.من دیروز مریض شما بودم برای لکه بینی موقع نزدیکی اومده بودم.۳۱ سال دارم شما سونو انجام دادین و گفتین یه پولیپ یا ضایعه گوشتی داخل رحم هست و دو سه تا زخم روی دهانه رحم.برایم آزمایش پرولاکتین و تیرویید نوشتین.داروی فارینات و کرم واژینال هم تجویز کردین.آیا این پولیپ و زخمها خطرناکه؟ لکه بینی به خاطر پولیپ بوده یا زخمها؟زخمها بعد مصرف این داروها به طور کامل خوب میشه؟ یه کم استرس دارم ممنون از لطف شما
- نازایی
سلام 44سال ارسال 82دنبال این قضیه هستم نتیجه نگرفتیم همسرم متولد1352می باشد..جندیبارپیش دکترصدری میکرو انجام دادیم نتیجه نگرفتیم به تهران موسسه رویان رفتیم اونجا هم نتیجه نگرفتیم؟الان دوباره می خواهیم دوباره اقدامات را انجام بدهیم
- بارداری
سلام خسته نباشيد
سريعترين راه بعد رابطه كه ميتوان فهميد باردار هستيم يا نه چيه به حز بي بي چك آيا با همون آزمايش خون بتا ميتوان زودتر فهميد يا آزمايش خاص ديگرى دارد
اگه بعد رابطه قرص اورژانسي مصرف بشه چقدر احتمال بارداري هست؟ - فرتیل اید
با سلام و احترام. خانم دکتر من این ماه میخواستم ای یو ای کنم که در سونو مشخص شد کیست دارم که دکتر ال دی تجویز کردن. به خاطر سقط که ۳ ماه پیش داشتیم یک ماه کیوتن و فرتیل اید استفاده کردم.بنظرتون تقویتی ها رو با وجود کیست ادامه بدم یا قطع کنم چون میخوام ای یو ای کنم
- بقای سقط جنین
سلام خانم دکتر ببخشید سه ماه پیش سقط داشتم بقایا مانده بود امروز رفتم سونو گفت تجمع مایع همراه با اینترنال اکو رویت شد وبقایا مختصری هم است ۶دهم زده بود خیلی نگرانم آیا باید کورتاژ بشم یا خودش دفع میشه ۷روز پریود بودم سونو انجام دادم
- عوارض
سلام ببخشید گفتید در صورتی که زگیل عوارض جدی نداشته باشه باعث نازایی نمی شه. این عوارض شامل چی میشه؟
- احتمال بارداری با پیشاب
سلام.من مجردم 22 سالمە. سکس از واژن داشتم و بە صورت طبیعی پیشگیری کردیم. بە نظرتون احتمال بارداری با پیش آب در من وجود دارە؟


