Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کورتاژ با سرکلاژ شکمی
سلام خانم دكتر با سركلاژ شكمي در ١٢ هفته به خاطر ايست قلب جنين كورتاژ شدم ، خيلي نگرانم بخيه هاي سركلاژم آسيبي نديده؟
- شیاف پروژسترون
باسلام من یک هفته دیگه انتقال دارم دکتربهم شیاف پروژسترون دادند ولی نمیدونم باید واژینال استفاده کنم یا مقعدی کدوم بهتره
- پاسخ به سونوگرافی
سلام ۵۰ سال ، ۳ فرزند، دو ماه سه روز لکه ببنی ، سه روز خونریزی شدید ،سه روز لکه بینی وباز یک هفته بعد همین چرخه با وجود خوردن دوفاستون فقط میزان خونریزی کم شد ؟چکار کنم؟
- بارداری
سلام
من 26 اسفتد یک رابطه با همسرم داشتم 13 فروردین 97 هم پریود شدم
اما اردیبهشت پریود نشدم و الان چند روز عقب افتاده
ممکنه من باردار شده باشم؟
چون نمیخایم بچه دار بشیم راه حل چیه؟ - خیلی مهم بارداری تست
سلام برای ازمایش بارداری باید ناشتا باشم؟ و ازمایش بارداری فقط خون هست یا اینکه ادرار است
- بارداری
سلام خسته نباشید آیا مصرف قطره گوش سیپرو فلوکساسین و بتامتازون در مرد قبل از آمیزش ، اثر نامطلوب بر نطفه میگذارد؟
- ابجی
سلام خانم دکتر چه جوری باید نزدیکی داشته باشیم که زودتر حامله بشیم یا بعد از رابطه چقدر باید دراز بکشیم که شانس بارداری بیشتر بشه لطفا راهنمایی کنید و همه نکات رابگید
- سزارین
باسلام من بارداری اولم سزارین بود بعلت کم شدن مایع آمونیاک در هفته 37 مجبور به سزارین شدم 5سال از زایمانم گذشته آیا بارداری اکنون می توانم طبیعی تولد داشته باشم اکثرا می ترسانند که رحم پاره می شود لطفا راهنمایی کنید؟
- سلام خانم دکتر من ای وی اف کردم سه تا انتقال دادم وروز نهم در شکم وکمردرد دارم علایمش چی مثبت یامنفی
- هیسترسکوپی
سلام خانم دکتر خسته نباشید لطفا جوابمو بدید،ایا رحمی که عمل سپتوم واسش انجام شده،الان نرمال است،تواناییش واسه بارداری مثل رحم سالم است،سپتوم داخل حفره رحم بوده و عمل شده
- دیابت بارداری
سلام من دیابت ام 95 نرمال یا نه
- پیش بارداری
باسلام خدمت دکتر گرامی.مدت شش ماه است ک بدلیل تنش واضطرابی ک داشتم تحت نظرپزشک ایندرال.بوسپیرون.پاروکستین مصرف کردم تااینکه تصمیم ب بارداری گرفتم وبتدریج داروهامو قطع کردم ولی دوباره اضطرابم شدت گرفت.نزد دکتر اعصابم رفتم وبرام بوسپیرون وبوپروپیون تجویز کردن وفرمودن تاوقتی فهمیدی حامله ای بخور.سوال من اینه مصرف این داروها درپیش بارداری ضرری برای جنین نداره چون شنیدم مصرف داروی اعصاب باعث ناهنجاری جنینی میشه.باتشکر
- داستینکس
سلام. وقت بخیر.
دکترم بهم داروی داستینکس نیم تجویز کرده و گفته هفته ای یک شب بخورم و شبها موقع خواب بخورم.. گفت دقیقا راس یکهفته بخورم.. ولی دیشب که سومین نوبتش بود فراموش کردم.. میخواستم بدونم الان که روزه بلافاصله بخورم یا بذارم برای شب؟
- بارداریی
سلام بعداز تقریبا ۲ساعت ۲تا قرص اورژانسی۷۵ همزمان مصرف کردم نیازه بعداز ۱۲ ساعت دوباره مصرف کنم ؟
- سلام، خدا قوت، یک ناحیه هایپر اکو به سایز 10در کاویته فوندوس رحم رؤیت شد که در بررسی با کالر داپلر فلوی عروقی واضح در آن رؤیت نشد، این یافته ها در درجه اول مطرح کننده یک ادهیژن باند است، این متن رو میشه توضیح بدین برام؟ 💖💖
- لک صورت
سلام وخدا قوت من دختر 37ساله مجرد هستم رفتم دکترمتخصص پوست برای لکه های صورتم نزولک انجام دادم وکبسول ترنسید نسخه کرده اگه مصرف کنم برا من ضرر ندارد من دوران پریودی منظم است
- تغییر شکل دستگاه تناسلی در دختران
سلام خانوم دکتر.خوشحالم که راهی پیدا کردم با شما حرف بزنم.من ۲۳سالمه و مجرد.وقتی خیلی کوچیک بودم با دستم روی پوست دستگاه تناسلیمو لمس میکردم.اون موقع اصلا لذتی ازش نمیبردم وقتی بعدها بزرگ شدم فهمیدم اسم اینکار خودارضاییه.مدتیه که متوجه شدم که دست زدن روی پوستم و ور رفتن بااون باعث شده که لبه های آلت تناسلیم چروک و ازهم باز شده.احساس میکنم دیگه شبیه بقیه دخترا نیست.حتی الان خجالت میکشم برم دکتر که خودمو معاینه کنم.و سرهرچیزی که به من دکترو پیشنهاد میکنن وحشت میکنم.حتی الان چندروزه بیرون از واژنم ، یکطرفش وقتی دست میزنم احساس میکنم یه چیزی متورمی به اندازه یه نخود زیر پوستمه ولی از دکتر رفتن و معاینه شدن وحشت دارم.احساس میکنم اگر دکتر چروکیده شدن و باز شدن لبه های آلتمو ببینه واکنش بدی بهم نشون میدهتوروخدا یه راهی پیش روم بزارین
- جراحی زیبایی بیکینی
سلام دکتر..من 10 سال پیش بارداری داشتم که از زیر نافم تا روی بیکینی م ترک افتاده.. میخواستم بدونم این ترکها رو میشه از رو بیکینی از بین برد؟ و اینکه طی عمل جراحی زیبایی بیکینی واژن هم تنگ میشه..؟
- نازایی
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید شنبه مطب باز هست
- پریود
سلام خسته نباشید.من 3 هفته پیش عادت ماهیانه هفت روزه داشتم و بعد از اینکه غسل رو انجام دادم شب بعدش دوباره اون روند تکرار شد و دوباره خون دیدم اما خون با ماده سفید و چسبناکی مخلوط هستش و الان نزدیک به 2 هفته است که من این مشکل رو دارم این نشانه های عفونت هست؟


