Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص نورم اسکین ۲۰ رو یک ساله میخورم
قرص نورم اسکرین ۲۰ رو یه ساله میخورم نمیدونستم. عوارض داره دکتر دوتا خشاب داده بود تموم شدد ولی چون خوب جواب داده بود من ادامه دادم تاالان که یهو فهمیدم عوارض داشته. الان میخام بار دار شم یعنی الان دیگه نمیتونم باعث نازایی شده روی تخم دون تاثیر داره چتور بفهمم که میتونم یانه ؟
- درکاویته اندومتریال ریم مایع حاوی دبری ب دیامتر ۵mmرویت می شود یعنی چ
میشه جواب بدین
- اقدام بارداری
با سلام خدمت شما امپول آزاد سازی تخمک زدم دوتا تخمک سایز ۲۰ تخمدان چپم بود بعد چند ساعت نزدیکی کنم که بیشترین احتمال پسر داشته باشه
- لابیاپلاستی
سلام مجردم و شکل لب های داخلی واژن من اونقد بزرگ نیست ک آویزان باشه ولی از وسط به هم وصل نیستش. و هر دوطرف دوتکه هست اولش این شکلی نبود بعدا این شکلی شد این غیر طبیعی هست؟ من شنیدم ک واسه بزرک بودن میشه لابیا پلاستی انجام داد ولی آیا برای این مشکل هم راه حلی هست؟
- ناتوانی جنسی مرد
با سلام و خسته نباشید خانم دکتر یک سال و اندی هست که ازدواج کردم همسرم مشکل جنسی دارد توانایی نزدیکی کردن را ندارد و از طرفی خجالت میکشه دکتر هم نمیره و زندگیمون داره دچار بحران میشه راه حلی برای بچه دار شدن وجود داره شمارا به خدا راهنماییم کنید
- آندومتریوز و خونریزی زیاد
سلام وقتتون بخیر،خانمی ۴۶ ساله هستم که به دلیل خونریزی زیاد و لخته خون به دکتر مراجعه کردم و در سونوگرافی مشخص شد که آندومتریوز دارم و چندین میوم که بزرگترینش۴۱×۴۴ میلیمتر می باشد،همچنین در تخمدان راست کیست آندومتریوما به ابعاد ۱۹×۱۷ دیده میشود،و ذخیره آهنم هفت میباشد،دکتر قرص وروژست تجویز کردند الان نزدیک دو ماه که میخورم ولی خونریزی و لخته خون کم نشده فقط دردم بهتر شده،الان دو هفته است پریود زیاد با لخته های بزرگ دارم،به نظر شما چکار باید بکنم،قرص وروژست رو قطع کنم یا ادامه بدم؟ضعف و بی حالی دارم،از کار و زندگی افتادم و فقط باید استراحت کنم😔😥
- مشکلات زنانه
سلام من ۱۲روز است که ازمصرف قرص مدروکسی گذشته امروز ۱۰روز پریودیم بود.ناخواسته مایع منی داخل ریخته شد.ایاامکان بارداری وجودداره.واینکه من ۵روزدیگ باید قرص مدروکسی رو شروع کنم ممنونم ازراهنماییتون
- اندومتر
سلام وقت بخیر ،در سونو رحم که انجام دادم نوشته اندومتر اکوژن به ضخامت ۱۱ میلیمترو چند فولیکول ۲تا ۳ میلیمتری دیده شده،مشکل خاصی وجود داره وباید مراجعه کنم به پزشک،چون سونو رو خودم برا چکاپ دادم و مشکل خاصی ندارم
- سلام منم ۳۴سالمه سونودادم تصویردوعددلنفاوی بانمای ری اکتیوحداکثربه ابعاد۱۲م۵مدرناحیه آگزیلاری سمت چپ رویت شد خطرناکه
- نتیجه سونوگرافی
سلام نتیجه سونوگرافی مادرم گفته توده اکوژن به ابعاد ۲۸*۲۸ در واژن با احتمال فیبروم یا پولیپ پرو لاپس شده مشهوده ، این خطرناکه
- ورم کردن لابیا
سلام دلیل ورم کردن لب های کوچک واژن بعداز استفاده از تیغ چیه؟که بعد از سه چهار روز برطرف میشه البته سوزش و خارش و التهاب ندارم.
- بارداری در روز دهم سیکل
سلام وقت بخیر در روز نهم سیکل نزدیکی داشتم البته بصورت طبیعی جلوگیری کردم و یک ماه از قطع ال دی هم میگذره. روز دوازدهم سیکل ترشح تخمک گذاری داشتم.ایا امکان بارداری وجود داره؟و اینکه چند روز بعد از دیدن ترشح تخمک گذاری تخمک آزاد میشه ممنونم از وقتی که میگذارید.
- اکوی میو متر
سلام در سونوی من زده رحم دارای ابعاد ۳۴ در ۷۶ میلیمتر است و اکوی میومتر نسبتا هوموژن است و اندومتر در خط وسط و دارای ضخامت ۷ میلیمتر است ، میشه لطفا تفسیرش کنید؟نرماله؟
- جنرال تونیک
سلام وقت بخیر آیا پودر جنرال تونیک که برای افزایش وزن استفاده میشه و تو ترکیباتش رازیانه داره با قرص های ضدبارداری تداخل دارد؟ و اثر آنها را کم میکند؟
- عوارض دارو
سلام. مهمترین عارضه لتروزول چیه؟واسه سرطان پستان تجویز شده،آیا باعث یائسگی وپیری زودرس میشه؟دوره های پریودم تغییر خواهد کرد!ممنونم
- درد و سوزش در محل اسکار سزارین بعد ۱۰ سال
سلام خسته نباشید حدود ۱۰ سال از اخرین سزارین من میگذره الان حدود ۷ روز درد شدید در ناحیه اسکار سزارین سمت راست دارم ،از حدود ۱ ماه قبل این درد به صورت لحظه ای حس میشد اما ادامه دار نبود ، اما الان احساس درد تا پهلو هام کشیده میشه . سونو انجام دادم اما هیچ موردی مشاهده نشد نه کیست نه عفونت نه فتق رحم نرمال بود . میشه راهنمایی کنید که این چی میتونه باشه
- عمومی
سلام من برای اولین بار از قرص ضد بارداری دروسبلین استفاده میکنم و از ی بسته چهار تا قرص مونده ک دارم مصرف میکنم بعد از چند روز میتونم بسته بعدی را شروع کنم؟
- قرص هورمونی سیپروترون کامپاند
شیرخوار ۲۰ ماهه دارم. قرص سیپروترون کامپاند در دوران شیردهی مجاز است یا خیر .
- پریود
با سلام راه کاری واسه زودتر تمام شدن پریود قصد زیارت دارم
- سوال
سلام سوال پرسیدم ولی نمیدونم جواب روکجامیزارن خانم دکتر.اگه میدونیدلطفا راهنمایی کنید


