Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هایمن
سلام خانم دکتر پارگی بکارت با وجود لباس زیر و شلوار ممکن؟یعنی با وجود شورت هیچ چیزی وارد واژن نمیتونه بشه؟خیالم راحت باشه چون بدنسازی کار میکنم میترسم میله وزنه ای برخورد کنه با واژنم
- قرص آهن
سلام خانم دكتر من به جاي قرص آهن eazy iron كه حالت تهوع منو زيادتر ميكنه ميتونم از قرص fefol استفاده كنم؟
- سلام خسته نباشی خانم دمتر ضخامت آندو متر من ۴ هست خیلی کمه امکان داره بخاطره همین باشه که این خونریزی من قطع نمیشه چهار ماه قطع نشده قرص مدروکسی پروژسترون داده بهم دکتر بازم قطع نمیشه باید چیکار کنم
- کیست بارتولن
سلام...من الانچند ماهه کیست بارتولن دارم ۲۱ سالمه مجرد هستم.دکتر رفتم گفت با سرنگ تخلیه میکنم برات ولی من ترسیدم که دردش خیلی زیاد باشه و انجام ندادم.ولی الان تصمیم گرفتم ک برم و تخلیه کنم..درد تخلیه با سرنگ تا چه حدِ؟؟
- سوزش وخارش
سلام خانم دکترگرامی،ممنون ازراهنمایی های خوبتون . سوزش وخارش مقعددارم چه قرص یادارویی مصرف کنم بهبود پیدامی کنه
- سردرد
سلام، 11 روزه زایمان طبیعی کرده ام. سردرد دارم و دو روزه که سردردم زیادتر شده. علتش چیه؟ میشه راهنماییم کنید؟ ممنون
- بارداری
سلام خسته نباشید آیا شیاف پروژسترون از سقط جنینی که رشد نکرده جلوگیری می کند لطفا زود جواب بدید
- سرکلاژ شکمی وآندومتریوز
سلام من دوماهه سرکلاژ شکمی باآندومتریوز وکوتاژ،هیستروسکوپی انجام دادم ازاون موقع پریودنشدم ازدیروز داخل واژنم وزیرنافم دردمیکنه میشه بفرماییدکه چکارکنم
- سرکلاژ شکمی
سلام وقت بخیر چه مدت بعد از سرکلاژ شکمی میشه رابطه جنسی برقرار کرد؟و انقباضات رحم در حین رابطه مشکلی برای نخ سرکلاژ نداره؟
- بلوغ زودرس
با سلام دخترم ۷ سالشه .چند وقتی سینه هاش کمی رشد کردند. و در سینه راست احساس درد موقت داره.زیر بغلش و ناحیه تناسلی موی کرک مانند در آورده اما عرقش بو نمیده کمی خارش واژن داره اما تا حالا ترشح ندیدم و زنش ۲۴ و قدش ۱۲۷ است .خط واژنش بسته است اما نه زیاد. در نوزادی پماد زدم چند روز بعد گفتن بلوغ زودرس میاره، نزدم البته باز شد اما بعدا بسته شد .ایا اینها علایم بلوغ زود رس است .و ایا داروهایی که برای جلوگیری از بلوغ داده میشود بر روی باروری تاثیر میگذارد.یا اینکه بگذاریم مراحلش را طی کنه و دست کاری نکنیم من واقعا نگرانم و از اینکه به دکتر مراجعه کنم به شدت استرس دارم .ایا این که میگن قدش کوتاه میشه یعنی دیگه هیچ رشدی نمی کنه.با تشکر فراوان از شما که تا حالا هر سوالی داشتم به خوبی مرا راهنمایی کردید
- یبوست بارداری
سلام خانوم دکتر. باردارم تقریبا یازده هفته هستم . به شدت دچار یبوست شدم الان چهار روز هست که بیرون روی نداشتم. بواسیرم دچار خونریزی شده . به خاطر تهوع شدید بارداری دیمیترون میخورم روزی دو عدد و به خاطر همین تهوع شدید بالا آوردن ها درست نمیتونم تغذیه کنم و کلا یه قطره روغن زیتون دهنم میره تا یه ساعت فقط بالا میارم. منظورم هرچیزی نمیتونم بخورم . راه حل من چیه؟
- کیست اکوفری
سلام ببخشید من یه کیست اکوفری سمت راست به قطر22 دارم مشکوک به کیست پاوراارین هم هستم خطری داره یا دیگ نمیتونم باردار شم؟
- قرص ضد بارداری
سلام خانم دکتر من ۲۷ام ابان ماه پریود شدم و بعد ۷ تموم سه چهار روز بعد من رابطه داشتم و دوتا قرص ضد بارداری 0.75 بعد رابطه بلافاطله خوردم و اذر ماه پریود نشدم و استرس زیادی دارم که ممکنه حامله باشم ولی بی بی چک استفاده کردم منفی بود ؟ به نظر ما تاخیر توی پریود نشونه چی هست
- سلام امپول سینال اف برای چیست وتا کی باید زد
- تنظیم قائدهگی
سلام دختری سیزده ساله هستم پریودنامنظمی دارم حدودشش مه پریودنمیشم وقتی میشم پاک نمیشم باخونریزی فراوان دکترقرص سیبل داده ولی بازپرسودشدم پاک نمیشم بازازقرص استفاده کنم برایندم عوارضی ندارد توراخداجوابم زودبدیدخیلی نگرانم
- ایا درمان هورمونی برای ادنو میوزیس رحم خطرناک هست ؟
ایا درمان هورمونی برای ادنومیوزیس رحم خطرناک هست ؟
- بارداری
سلام خانم دکتر، آیا رابطه جنسی بعد از تخمک گذاری و اقدام به بارداری برای انجام لقاح و لانه گزینی مشکلی ایجاد میکند و ضرر دارد؟
- واسه حاملگی
ایا قرص لتروفم واسه حاملگی هستش
- بارداری
سلام مجدد در مورد سوال قبلی آیا باید در مدت بارداری مدارک پزشکی را برای شما بفرستم یا اینکه فقط یک هفته مانده به زایمان رشت بیام ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- آزمایش های هورمونی
سلام خانم دکتر وقت بخیر من روز سوم پریودی آزمایش های LH , FSH .PRL و تستوسترون و 17 هیدروکسی پروژسترون رو انجام دادم که بین اینها یکم پرولاکتینم بالا بود و 17 هیدروکسی پروژسترونم که خیلی بالاتر بود ، من شدیدا هیرسوتیسم دارم ولی مشکلی در نظم قائدگی هام ندارم سونوگرافی هم قبلا دادم گفتن مشکوک به PCO هستی ولی الان دوباره سونو دادم ولی گفتن PCO رویت نشده ، بنظرتون بخاطر چیه آیا این به هم خوردگی هورمونی و هیرسوتیسم من درمان داره؟ باید به کدوم تخصص مراجعه کنم تا بهتر جواب بگیرم؟


