Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام مشكل پوليپ رحم دارم و ميخوام باردار بشم با وجود پوليپ خطري براي جنين ايجاد نميشه؟ آيا دارويي هست كه پوليپ رو برطرف كنه و بعد باردار بشم؟
- سلام 39سالمه و پریودی نامنظم دارم و سونو انجام دادم و مشکلی ندارم باید چیکار کنم ?ممنونم
- آیا ضخامت آندومترم در سونوگرافی مشکلی دارد؟
سلام وقتتون بخیر بنده امروز روز ۱۴ پریود سونو دادم که ضخامت آندومتر سه میلی متر بود . هر وقت هم سونو دادم ضخامت خوب بوده این ماه فقط سه میلی بوده و تا چهار روز پیش هم قرص ویتاگنوس میخورم به مدت دوماه که ۴ روزه قرصم قطع شده که سونو دادم امروز ایا مشکلیه؟ مجرد هم هستم. دوره های پریودمم ۲۷ روزه هست و دوره خونریزیم یکسالیه که ده روزه شده. از بهمن تا تیر هم دوماه قرص روکین و سه ماه قرص سیپروترون کامپاند خوردم و تیر به بعد هم به مدت دوماه قرص ویتاگنوس که دکتر گفتن کلا دیگه قرص نخورم چون اثر نداشته رو تغییر پریودم و گفتن طبیعیه دیگه باتوجه به خوب بودن سونو و ازمایشات
- سقط جنین
سلام من خانم 31ساله هستم یک هفته از سقط میگذره با همسرم به طور ناخواسته رابطه داشتم هنوز پریود نشدم خونریزی کمی دارم خواستم بدونم آیا امکان بارداری وجود داره برای جلو گیری میتونم قرص ال دی مصرف کنم
- تاخیر در قاعدگی
سلام ماه گذشته آنفولانزا گرفتم وکلی آنتی بیوتیک مصرف کردم آزیترومایسین آمپول پنی سیلین وامپول بتامتازون ونابروکسن ژلوفن وانتی هیستامین نوربیون زدم بعد دوهفته بعد دیسک کمرم دردش شروع شد پیروکسیکام تیزانیدین ومسکن خوردم الان ۳ روز عقب انداختن بیبی چک منفی بود ولی آزمایش خون ندادم ازعوارض داروهاس چون ۴۷ سالمه واصلا بچه نمیخوام وجلوگیری طبیعی داشتم خیلی نگرانم
- رحم من کدام یک از رحم های آنومالی مولرین هست ؟
سلام . میشه برای نوع رحم راهنمایی کنید در هر سونوگرافی من نوع رحم من را متفاوت میزنه. سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲ سپتوم آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم و کیست آندومتریوما داشتم وجراحی شده ام وسال ۱۴۰۰ و۱۴۰۱نیزسپتوم واژن داشتم وجراحی شده ام جز آنومالی مولرین هستم اولین عمل که شکمم باز شد نوشته شده رحم دیدلفیس هست و من چندبار سونوگرافی واژینال انجام دادم هر دفعه در سونوگرافی های من نوع رحم من رامتفاوت زده شده . دو بار رفتم سونوگرافی واژینال زده شده رحم با نمای partialbicornate وسپتوم بلند و دو بار دیگه هم رفتم سونوگرافی زده شده رحم نمای bicorn و دوشاخ دارد و یک بار هم پارسال سونوگرافی انجام دادم گفته شده رحم نمای bicorn ندارد و سپتوم بلند هست . و یک بار هم ام آر ای پارسال انجام دادم زده شده رحم نمای long.septate هست و ماه پیش هم رفتم سونوگرافی زده رحم نمای سپتوم دار . واقعیت خانم دکتر من سر رحمم گیج شده ام هر دفعه سونوگرافی و ام آرآی رحم من رامتفاوت نشان میدهد. البته دکترم در اتاق عمل گفته من و دو دهانه رحم دارم . میشه راهنمایی کنید و نوع رحم من رابگید . من شنیدم اون هایی که دو دهانه رحم دارند رحم آن ها دیدلفیس هست . یعنی ممکنه رحم من دیدلفیس باشه ؟ .ممنونم میشم نوع رحم من رابگید.چون در هرسونوگرافی وام آر آی متفاوت گفته میشه من به دکترم دسترسی ندارم و در شهرستان زندگی میکنم. ممنون میشم جواب بدید.باتشکر
- عفونت
سلام و خسته نباشید
من دختری ۱۹ ساله هستم و مجردم
پریودم منظمه و یا تا سه روز تاخیر داره قبلا درد زمان پریودم بیشتر بود اما الان روز اول دو تا قرص منافیک اسید ۲۵۰ میخورم و خوبم تقریبا مشکل واسه بعد از پریودمه وقتی پریودم تموم میشه تا دو هفته معمولا تخیله ادرارم بشدت اذیتم میکنه طوری که نمیتونم حجم کمی از ادارمو حتی نگه دارم و باید سریع تخلیه کنم و همچنین طوریع که نمیتونم خوب تخلیه کنم😑حتی اگه چند قطره و کم کم تا دوهفته بهتر میشم البته روزهای اول بعد از پریودم که خیلی بیشتر اذیت میشم در زمان پریود بعد اون احساس سوزش و خارش هم دارم ولی اونم کم کم بهتر میشه میخاستم بدونم مشکلم چیه ایا عفونت دارم؟؟؟سونو از کلیه و مثانه هم انجام دادم و مشکلی نداشتم
پیشاپیش ممنون از اینکه وقت میذارین و جوابمو میدین - بی نظمی در پریود
من ۲۰ روز بود که پریودم عقب افتاد تا اینکه پریود شدم وبعد از ۴ روز پاک شدم وبعد از یک هفته از پاک شدنم دوباره پریود شدم ،میخواستم دلیلش بدونم؟
- لقاح آزمایشگاهی
سلام و ادب. این باور ک میگن در روش ivf یا لقاح آزمایشگاهی چون زمان شروع بارداری از زمان لقاح است و زمان آخرین Lmp ملاک نیست طول بارداری کمتر از بارداری های طبیعی میباشد درست است؟
- علت خروج باد از واژن
- سلام دخترم ۱۶ سالشه از واژنش باد خارج میشه علتش چیه .متشکرم
- اقدام به بارداری
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیرتنبلی تخمدان دارم کیست کوچکی داخل تخمدان شما گفتین پرید که شدم دویاسه روزبعدش نزدیکی داشته باشم که باردار بشم حالا من 4شبه نزدیکی داشتم، ممکن حامله شده باشم چون حالت تهوع وبالاهم اوردم لرز هم کردم الان زیرشکمم خیلی خیلی درد میکنه حالم خوب نیست دیشب رفتم دکترچرک خشکن نوشته میگه آنفولانزا داری حالا ممکنه اون 4شب من باردارباشم ؟؟متاسفانه چون سرماخوردم دیگه نزدیکی نمیتونیم داشته باشیم برای بارداری
- علت خونریزی
سلام. نزدیکی داشتم اما دخول کامل نبود و بعد از آن پیاده روی رفتم و هنگام پیاده روی با درد شدید زیر شکم مواجه شدم و همان لحظه احساس کردم یک از بدنم کنده و خارج شد وقتی چک کردم لکه های خونی قهوه ای پررنگ بود و این درد و لکه ادامه دار بود بار بعد، بعد از دخول کامل هیچ خونی نیومد میخواستم بدونم آیا اون لکه ها و درد بخاطر پاره شدن بکارت بوده؟
- تاخیر پریود .,.
سلام من ۱۶ سالمه.خودارضایی میکنم.دستمو میکنم تو واژنم.الان نزدیک دوماهه که پریود نشدم.خیلی نگرانم علت پریود نشدنم به خاطر اینه که دستمو تو واژنم میکنم؟؟لطفا پاسخ بدید دارم از نگرانی میمیرم
- بکارت حلقوی
سلام من سال ۹۳طلاق گرفتم قبل اززونمهیچ رابطع ای با همسرم نداشتم دخول اصلن نداشتیم ولی پزشکی قانونی ک رفتمگفتن پرده حلقوی قابل اتساع و ساییدگی در ساعت ۴ است.الان بعداز ۷سال امکان هست ترمیم شده باشه؟الان میخام ازدواج کنمگواهی سلامت داخلش ذکر میشه یا ن؟
- Кешбек в онлайн-казино {раменбет}: воспользуйся 30% возврата средств при потере
Веб-казино раменбет официальный – это ресурс, на котором возможно весело провести время. Азартные игры сопряжены с возможностью потери средств при игре. Тем не менее, азартный процесс без риска проигрыша потеряла бы азарт. Следует помнить, что планирование бюджета предполагает учёт риска потерь. При этом, возврат потерь в веб-казино казино раменбет помогает восполнить часть денег. Это эксклюзивная программа для возврата средств, участие в которой открыты для всех зарегистрированных участников. Благодаря ей юзеры могут обеспечить резерв при проигрыше. Поэтому гемблеры перестают бояться, делают ставки и могут рисковать большими суммами. Кэшбек в веб-казино ramenbet casino заметно отличается по сравнению с конкурентами. Многие пользователи отмечают, что им удалось компенсировать деньги благодаря программе кешбека.
Как определяется возврат потерь в интернет-казино?
Долгосрочная программа кэшбэка в интернет-казино раменбет онлайн создана для помощи участникам, которые столкнулись с неудачей в течение недели. Её суть - возврат части проигранных денег на бонусный счёт. Чем выше потраченная сумма, тем больше размер возврата, который поступит в виде бонусов. На игровой платформе представлены несколько типов кэшбэка: ежедневный, недельный и ежемесячный. Все они дают возможность получить средства в случае проигрыша за установленный период. Сумма кэшбэка зависит от правил акции программы. Он может быть фиксированным, либо колебаться исходя из правил уровня участника. Как правило, возвращаемые деньги выплачиваются в виде бонусов и требуют обязательного отыгрыша. Тем не менее, они дают возможности сделать новые ставки в избранных слотах. А это означает, возможность отыграться всегда остаётся. Возможность возврата потерь в веб-казино ramenbet казино официальный сайт делает игроков более уверенными. Зарегистрированные пользователи уверены, что потраченные деньги обязательно будут возвращены в виде бонусов. Благодаря этому досуг становится менее напряжённым, и игрокам не нужно выходить за рамки бюджета для продолжения ставок, даже если неудачи случаются.Механика действия возврата потерь в казино ramenbet онлайн?
Полные условия возврата потерь интернет-казино ramenbet официальный сайт максимально прозрачны для игроков. Игроки могут их найти в разделе, описывающем правила. В веб-казино каждый авторизованный участник автоматически принимают участие. Для получения кешбека требуется делать ставки на деньги. Игра каждый день необязательна. Достаточно совершить ставки в течение недели, чтобы получить шанс вернуть средства. Кроме этого, действуют следующие правила:- Процент кэшбека определяется уровнем игрока в программе поощрений и находится в диапазоне 3-30%.
- Возврату подлежат средства, потерянные без выигрыша.
- Средства возвращаются по понедельникам за предыдущую неделю.
- Участник должен за 72 часа запустить бонус.
- Возврат потерь требует выполнения условий по отыгрышу.
Основные правила и ограничения возврата потерь
Чтобы получить еженедельный кешбек в веб-казино ramenbet casino, игроку нужно соблюсти определённые условия:- Играть на реальные деньгами.
- Проиграть больше, чем выиграть.
- Играть на слотах.
- Минимальный размер потерь от 100.
Преимущества возврата потерь в казино ramenbet casino сайт
Получать кэшбек без ограничений в интернет-казино раменбет онлайн возможно каждую неделю. Однако эта программа действует для игроков, столкнувшихся с неудачей. Если гемблер выигрывает, начисление возврата потерь за предыдущую неделю будет пропущен. Кешбэк в веб-казино ramenbet онлайн имеет такие сильные стороны:- Честная и понятная система расчётов.
- Еженедельные выплаты.
- Невысокие требования для отыгрыша.
- Увеличивающийся процент компенсации.
- Удобное время для отыгрыша.
- بخیه
سلام دکترخب من اگه بخوام بخیه های پاره شده زایمان طبیعیموکه ۶ماه پیش بچم لدنیااومدرودوباره ترمیم کنم پمادی نمیشه به من معرفی کنیدراستش من الان دکترنمبتونم برم ممنون میشم ازراهنماییتون
- انتقال جنین
سلام من ۱۱/۵انتقال جنین داشتم سه تا جنین برام انتقال دادن رحم اجاره ای هستم و امروز خودبه خود به خون ریزی شدید افتادم امکان داره هرسه تا جنین سقط شده باشن
- سونوگرافی
سلام زودترین زمان در هفته های اول بارداری چه زمانی برای انجام سونو هستش.. بنده در هفته ی پنجم بارداری هستم آیا اگر دراین هفته سونو انجام دهم مشخص میشه جنین در رحم قرار داره یا خدای نکرده خارج از رحم با آرزوی سلامتی وتن درستی برای شما دکتر عزیز وتمامی عزیزانی که غیر باردار وباردارا امیدوارم بارداریه سالم و بدون هیچ خطری و بدون هیچ نقضی به اتمام برسونن.
- هیستروکتومی
سلام وقت بخیر خانم ۴۲ساله هستم به دلیل ضخامت رحم و ادنومیوز و پریودی های طولانی و درد شدید چند ماه قرص جستیران مصرف میکنم سه ماه اول روزی ۲عدد و بعد از مراجعه به پزشک دوز دارو رو روزی ۱عدد کرد بعد از یک ماه لکه بینی شروع شد به پزشک مراجعه کرد م و دوباره دارو رو روزی ۲تا قرص جستیران ۴۰ تجویز کرد ولی با وجود روزی دوعدد قرص جستیران خونریزی شدید دارم و با مراجعه دوباره الان دکتر میگه باید رحم را خارج کنم به نظر شما این عمل رو انجام بدم
- چ روزی باردارشدم
خسته نباشیدمن ۲۴فروردین اخرین پریودیم بودرفتم سونوزده ۱۷خرداد۸هفته و سه روزدقیقا چه روزی باردارشدم


