Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام میشه آزمایش اسپرم همسرم ببینید مشکلی چیه ممنون از لطفتون volume 3.9ml. color milky Liquifaction 38.min. viscosity Normal 0-100ph Alk 7.2-8.0wBc. 2-4occasional sperm count *2.mill/ml Normal morphology 50%Abnormal forms 50%Epithlial 1-2 RBc 0-1 occasional Active 20>32% slughish 5>40% Non motile 75>20%ایا با این آزمایش میشه ای وی ای کرد کیفیت اسپرم خوب بنظرتون لطفا راهنمایی کنید
- آیا رحم سپتوم بلند همان رحم دوشاخ هست؟
سلام خانم دکتر عزیز. خواستم بپرسم آیا رحم سپتوم بلند همان رحم دوشاخ هستش و جز رحم دوشاخ محسوب میشود یا خیر.
- کیست تخمدان
سلام.من کیست Endometrioma در تخمدان چپ وراست داشتم.زیر نظر متخصص هستم .همه کیست ها درمان شده و یک کیست در تخمدان چپ باابعاد۵۵*۴۶م.م باجدار نسبتا ضخیم دارای اکوهای هموژنlow_level داخلی مشاهده میشود .ایا درمان میشود؟ایا امکان بارداری وجود دارد١٧ساله هستم.ایانیاز به جراحی هست؟؟
- نازایی
سلام خوبید خانم دکتر...من ای یو ای کردم امروز روز ۱۵ ای یو ای بود جواب ازمایش منفی بود دلیلش چیه؟؟ شیاف رو قطع کنم یا زوده،؟
- راکی تانسکی
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم آیا من جز افرادی که سندرم راکی تانسکی دارند محسوب میشوم یا خیر؟
- عوارض آمپول دکاپپتیل
با سلام.بعد از اتمام دوره مصرف دکاپپتیل چقدر طول می کشه تا دیواره رحم ضخیم بشه و پریود شروع بشه؟ و ضخامت اتدومتر باید چقدر بشه تا پریود شروع بشه؟
- آنتی مولرین پایین
سلام خانم دکتر عزیز در آزمایش هورمونی من fsh 10.91 - lh 4.51- amh 0.33 هستش .. من 41 سالمه و یک دختر 3 ساله دارم ... تازه برای بارداری مجدد می خوام اقدام کنم ...دکترم برام اینوفولیک برای یک ماه تجویز کرده تا دوباره آزمایش بدم .. سوالم اینه اگر این دارو روی تخمدان من تاثیری نداشت و AMH رو بالا نبرد تنها راه من استفاده از VIF هستش یا نه ... ؟
- ضربه به تخمدان
سلام من در باشگاه ورزش میکردم یک وزنه هالتر ار ارتفاع خیلی کم افتاد روی شکمم(پایین شکم بین بیکینی و ناف اونجایی ک برای عمل سزارین میبرن)کمرم درد گرفت و بعد از گذشت چند ساعت بازم شکم و کمرم درد میکنه میخوام بدونم مشکل جدیی پیش میاد مثل ناباروری و مشکلات رحمی و اینا؟؟
- مهم
سلام خسته نباشید. من با خواهرم که ۲۴ سالش هست بحثمون شد ولی دعوا نبود من ناخواسته اصلا حواسم نبود لگد زدن به شکمش نزدیک کلیش بود. و بعد گفتش که. خون اومده از واژن ش و (پریود ) شد میخواستم بدونم که حالش چطوریه و تو باروریش تاثیر نداره؟؟؟؟ تو رو خدا بگید خیلی می ترسم😭😭
- زگیل تناسلی
سلام من ۱۷ سالمه و دچار زگیل تناسلی شدم و دکتر گفت باید لیزر کنم میخواستم بدونم اگه لیزر کنم در آینده برام مشکلاتی مثل ناباروی به وجود نمیاره؟
- سلام من از زمان نوجوانی تا کنون که ۴۷ سال دارم با قرص استروژن وپروژسترون پریود میشدم عوارضنداره؟ممنوم
- تنطیم پریید
سلام من دوره اول مصرف قرص مدروکسی پروژسترون شروع کردم که باید از ۱۴ سیکل به مدت ۱۰ شب شبی ۲ تا قرص میخوردم،من ۸ تا قرص خوردم و روز نهم قرص لکه بینی داشتم که بازم قرص خوردم ولی الان روز ۲۳ سیکل و روز دهم مصرف قرص هست که من پریید شدم،ایا مصرف قرص ادامه بدم؟مشکل از چیه که خین مصرف پریید شدم؟
- نازایی
سلام،من اصلا پریود نشده ام،دکتر گفتند تا ۲۵ روز استروژن و پروژسترون مصرف،از روز روز دوم تا۱۴قاعدگی روزی سه تا آمپولhmg,روز۱۴قاعدگیhcgتزریق کردم،روز ۹تا۱۱بعد از تزریقhcgخونریزی قهوه ای و صورتی داشتم،یازده روز بعد از تزریق آزمایش بتا ۱/۲وهفده روز بعد از تزریق ۳/۷ بود.امروز۲۴ روز از تزریق hcgگذشته،پریود نشدم،کمردرد،آروغ زیاد،زیر شکمم درد میکنه،بی بی چک هم منفی بود،من باردارم؟
- بارداری
سلام دو فرزند دختر دارم برای بارداری سوم در حال اقدامم و دوست دارم پسر باشه کپسول اوابوست میخورم به نظر شما با این کپسول نتیجه میگیرم
- سقط مکرر
سلام و شبتون بخیر من از اردیبهشت ۹۷ اقدام به بارداری کردم، با دارو و بعد ۶ دوره باردار شدم که بدلیل تشکیل نشدن قلب جنین تو ۸ هفتگی تو بهمن ۹۷ سقط طبیعی داشتم، یک مدت کلا بیخیال شدم و مجدد بهمن ۹۸ بدون دارو و طبیعی باردار شدم که اون هم تو ۶ هفتگی به خونریزی افتادم سقط طبیعی شد و به همین ترتیب و مجدد اردیبهشت امسال. آزمایش خود ایمنی رو قبل دادم و مشکلی نداشته، چه آزمایش های دیگری رو توصیه میکنید؟ البته من سابقه آسم و آلرژی و همسرم دیابت کنترل شده دارند و من ۳۹ و همسرم ۳۷ سالشون هست.
- ناباروری
سلام من ۱۷سالمه و شش ماهه که ازدواج کردم الان سه ماهه که اقدام به بارداری میکنم ولی هیچ نتیجه ای دریافت نکردم پیش دکتر مامایی رفتم و منو به سونو فرستاد اونجا متوجه شدم که عفونت لگن دارم با تنبلی تخمدان دارم و بهم قرص داکسی سیکلین هالیک تجویز کرد خیلی میترسم ک باردار نشم
- عقب افتادن پریودی بعد مصرف کلومیفن
با سلام من این ماه کلومیفن مصرف کردم و پریودیم پانزده روز عقب افتاد سه بار تا حالا بی بی چک زدم منفی شد چکار باید بکنم؟ آیا طبیعیه؟
- نازایی
سلام خسته نباشید من ۴ ماه هست که اقدام به بارداری کردم ولی باردار نشدم.آزمایش خون در سوم پریود دادم... که جوابش اینجوریه پرولاکتین 11/6 fsh 8,7 LH 2,4 تستسترون 0,1 DHEA.SO4 103 این دوره هم از روز سوم تا هفتم شبی دو عدد لتروزول ایرانی استفاده کردم و روزی دو ساشه پودر اینوفولیک و روز دوازدهم سیکلم سونوشدم و بزرگترین فولیکولام ۱۴ و ۱۵ بودن. و آمپول hcg دو عدد خارجی برام تجویز شد که ۱۴ سیکلم صبح تزریق شه .. به نظر شما فولیکولها تا روز ۱۴ سیکل بزرگ میشه؟ ۱۴ دیر نیست ؟دوره پریودام از ۳۰ تا ۳۵ روز متغیره ... آزمایشم نرمال بود؟ مرسی از پاسخگویی شما
- سونوی رحم و تخمدانها
سلام ببخشید من سونوی ۱۴قاعدگی دادم.یه موردش نوشته اکوی تخمدانها افزایش یافته ینی چی؟
- خونریزی که قطع نمیشود
با سلام ببخشید من دوماه پیش چهل روز پریود بودم رفتم دکتر قرص مفنامیک اسید با ال دی داد سنو هم دادم گفت اصلا مشکلی نداری اومدم قرص ها رو خوردم تا پانزده روز قطع شد بعد پانزده روز دوباره پریودیم شروع شد الان دوباره ده روزه پریودم لطفا راهنماییم کنید


