Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ازمایش هورمونی
سلام خانم دکتر ۲۵سالمه و مجردم میخوام آزمایش هورمونی بدم و ببینم هورمونی هام منظمه یا نه چون یه مدته حجم خونریزی پریودم کم شده میشه بگین چه آزمایشاتی باید انجام بدم واینکه تو چه روزی از سیکلم انجام بدم اگه میشه اسم همشونو برام بگین ممنون
- اکوژن در کیست تخمدان چپ
سلام.من سه روز پیش سونو دادم.جوابش ب این صورت بود ک ضخامت اندومتر ۷mm. کیست ب ابعاد ۴۸×۳۱ و داخل ان ضایعه اکوژن ۳۱×۲۱ رویت شد. میخوام بدونم این اکوژن چیه؟عایا خطرناکه؟ عایا دلیل بر سرطانه؟ در برگه سونوم نوشته ۴ هفته بعد از لحاظ solid بودن صایعه بررسی شود. ممنون میشم کمکم کنید راهنمایی کنید
- نحوه مصرف قرص سیبل
به توصیه دکتر از روز ۵ قاعدگی قبل سیبل را مصرف کردم الان در حال مصرف قرص های سفید هستم ولی هنوز پریود نشدم اگر با اتمام بسته قرص پریود نشدم مصرف قرص را ادامه دهم یا تا پریودی باید صبر کنم؟
- دررحم اندول اکوژن مشاهده شده به اندازه۱۸.۹ میلی متر
از شما عزیز میخواستم بدانم خیلی خطرناک است و دختر هستم ایا سرطان است کی جواب به دستم میرسد با تشکرقربانت
- پریود نشدن
سلام من ۱۱ اذر پریودیم شروع شد و کامل بود ۲۲ اذر نزدیکی داشتم و بالفور قرص تنسی خوردم ۲دی ماه بمدت دو روز خونریزی کم داشتم اما همش درد دارم امامریض نشدم تا ۲۶دی ی لکه دیدم اما درد کمر زیاد دارم تست هم میزارم منفی هس ممنون میشم راهنمایی کنید
- کیست
سلام من سونو دادم کیست ریز داشتم در تخمدان راست دکتر برام قرص مارولین نوشت ۲۱ عددی و پریود شدم کیستم دفع شد الان یکهفته بعد از پایان پریودم از روز چهارشنبه لکه بینی دارم😔نگرانم کرده مجرد هستم
- HPV
سلام من درگیر زگیل تناسلی شدم و اولین رابطه ی جنسیم با همسرم بوده و از همسرمم مطمئنم و اولین رابطه ی جنسی ایشان هم با بنده بوده و با این روند من الان نمی دونم چرا درگیر زگیل شدم ببخشید الان میشه بگید علتش چیه ؟! و اینکه من اصلا استخر نمیرم و از توالت فرنگی و وسایل مشترک با کسی استفاده نکردم تا به امروز
- سلام میخواستم درباره قرص یوهمبین وPowERcqLبدونم آیا این قرصها می تونه برای همیشه ناتوانی جنسی همسرم برطرف کنه میشه راهنمایی کنید لطفا و مشکلی نداره برای بارداری من
- ریزش ادرار
سلام خسته نباشید من چند سالی هست ک هر وقت ب دستشویی میرم بعد از دفع ادرار ریزش ادرار دارم خاستم ببینم مال چیع و باید چکار کنم
- سوزش وبرآمدگی جای سزارین
سلام و عرض ادب من 7سال قبل سزارین شدم مدتی گوشه سمت چپ جای عمل احساس سوزن سوزن دارم دست که میکشم یه برآمدگی مثل یه تیله سفت حس میکنم نگرانم چیز بدی باشه
- رز
🌹
- بارداری
سلام من الان ازمایش خون دادم جوابم مثبت بود یعنی باردارم ولی ماه اول نمیدونستم واس همین قرص چاقی خوردم وحدود سه هفته قطعش کردم مشکلی ایجاد میشه؟؟
- بعداززدن امپول پروژسترون
بعداززدن امپول پرژسترون پریودم یک ماهه قطع نمیشه چیکارکنم برادرمانش چیه
- درد مقعد در روز اول پریود
سلام. من روز اول پریودیم درد مقعد دارم و وقتی مدفوع ازم خارج میشه با کمی درد همراهه. البته فقط روز اول و نهایت روز دوم اینجوری هستم. تقریبا ۳ ساله که این مشکل را دارم. علتش چیه؟
- رشدن نکردن سینه و زیرشکمم زیاد ورم داره
سلام من۲۰ سالمه حدودا ۲سالی میشه ازدواج کردم ولی خب زیر شکمم خیلی ورم داره از لحاظ وزنم نرمالم ازمایش دادم میگن تنبلی تخمدان داری و حتی ۲ دوره قرص حجم سینه استفاده کردم نتیجه نگرفتم سینه هام سایز۶۵ بنظر شما بیش از حد کوچیک بودن سینه م احتمال داره بخاطر تنبلی تخمدان باشع؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر ببخشید من دکترم به دلیل تنبلی تخمدانم قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کرده به مدت ۱۰ روز روزی دو عدد ...خواستم بپرسم هنگام مصرف قرص میتونیم نزدیکی داشته باشیم؟ و امکان بارداری هست؟
- راهنمایی. مصرف دارو
سلام دکتر من ۲۸سالمه وبچه دومم ۲۲ماهشه قبل بارداری تنبلی تخمدان داشتم ودرطول این دوسال کلا دوسه بار پریودشدم....باراخر سه ماه پیش بوده ودکتر رفتم واسم آمپول پروژسترون نوشته که بزنم دوتا تاپریودبشم و بعدشم گفت دوبسته قرص روکین بخورم که تنظیم بشم خواستم بدونم به نظر شما انجام بدم این کارها رو یا یا صبرکنم شیردهیم تموم بشه که شاید خودم تنظیم بشم؟؟
- تاخیر در پریودی بعد از مصرف قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر من اسفند۳روز بعد از پریودم رابطه محافظت نشده داشتم روزبعد قرص اورژانسی ۷۵ مصرف کردم طبق دستور یک هفته بعد به مدت هفت روز خونریزی داشتم البته لخته خونی ازاون موقع پریود نشدم فقط ۲روز ۲۶و۲۷فروردین لکه بینی داشتم الان نگرانم که قرص تاثیری داشته یانه؟ بعدازگذشتن ۴۰روز هنوزم پریودنشدم امکان بارداری که وجود نداره؟؟ یکبارم ازبیبی چک استفاده کردم که منفی بود
- کیست
سلام خانم دکتر محترم میخواستم بدونم کیست تخمدان باعث ناباروری میشه؟ متشکرم
- عادت ماهیانه
سلام من الان ۲۱ روزه ک دارم پریود میشم و لکه بینی های قهوه ای رنگ یروز شدید میشه یروز کم میشه باید چیکار کنم


