Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تزریق آمپول واریوپپتیل و استپ شدن قاعدگی
سلام. من برای کسی میپرسم. ایشون خونریزی شدید دارن. دکتر این آمپول رو دادن. ب جای قطع شدن، خونریزی شدید تر شده. علت چیه؟
- کیست و نازایی
سلام خسته نباشید 25/7رفتم دکتر سونو انجام داد گفت کیست 5میلی توی تخمدان چپت داری بهم قرص سیبل داد 6روز بعدازمصرف قرص لکه بینی پیدا کردم ینی از 31/7لکه بینی داشتم تا 10/8که پریود شدم وهمینجور خونریزی داشتم قطع نمیشد رفتم سونو گفت کیست بزرگ آب شده کیستای ریز توی تخمدانات هست بعد دکتر بهم امپول ویتامین Kو یکی دیگه داد زدم خونریزیم قطع شد حالا احساس میکنم میخوام پریود بشم واسه چی اینجور شدم من 5روز بیشتر نیست خونریزیم قطع شده؟
- مشکلات زنانه
سلام خسته نباشید من یه هفته هست که پریودم تموم شده بود اما باز بعد از یه هفته خونریزی دیدم علتش چی هست مگه میشه تو یه ماه دوبار پریود شد
- مشکلات رحم
سلام من دختری مجرد هستم که طی سونوگرافی متوجه بزرگ بودن تخمدان هاو فولیکول های متعدد در نواحی پریفری با ماتریکس اکوژن هستم که گفتم درصورت علائم نشان دهنده pcosاست اگه میشه راهنماییم کنید که چیکار کنم و اصلا اینا چی هست؟؟؟
- پریود
سلام خسته نباشید من ۵۲ سالمه و حدود ۳ ماهه پریود نمیشم البته ناگفته نماند قبل از ۳ ماه هم پریود نامنظم داشتم حدود چند هفته عقب و جلو میشد علت چیست ممنون میشم جواب بدید ؟
- کیست تخمدان
سلام من 27سالمه.10ساله لوپوس دارم.دوماه پیش لتروزول خوردم باردارنشدم درسونوی کیست 42م م باره وخونریزی کرده بودماه بعد سونودادم کیست47م م ساده بدون خونریزی بود باثوجه ب بیماری لوپوس قرص ال دی نمیتونم مصرف کنم .درد تخمدان دارم برای درمان کیست چکار کنم؟
- درمان کیست
آیاتابحال کسی باخوردن قرص وروژست کیست اندومتروزش درملن شده؟
- پریود
سلام من یه مدتی تقریبا یه سال بخاطر جوش صورتم قرص روآکوتان و اسپیرونولاکتون مصرف کردم از اون موقع پریودم نامنظم شده اکثرا ده روز عقب میوفته و این اواخر دو ماه پریود نشدم میخواستم بدونم ممکنه بخاطر مصرف این قرصا باشه؟
- پریود
سلام خسته نباشید من هفت روز پریودم تموم شد و نتونستم روز هفتم که تموم شد حمام غسل کنم کی میتونم غسل کنم که غسلم واجب باشه تا چندمین روز ؟؟ بعضیا بهم میگن روز نهم باید غسل کنی بهترین راه این بود که از شما سوال کنم 🙏🙏
- قطع پریودی
سلام من امروز صبح پریود شدم باید تا فردا صبح قطع شه حتما یا اینکح فقط فردا قطع بشه از بس فردا ادامه پیدا کنه میشه
- سلام ببخشید قرص کو تریموکسازول در ماه هفتم اشکال دارد
- روزی ۲ عدد اسپیرونولاکتون
سلام شما به من قرص اسپیرونولاکتون ۲۵ تجویز کردید سوالم اینه که هر روز باید از این قرص روزی ۲ تا مصرف کنم یا فقط تا موقعی که پریود بشم ؟
- کیست
سلام من چند روز پیش رفتم دکتر و گفتن کیست کوچک دارم و برای قرص استروژن و دوفاستون نوشتن ، و گفتن قرص استروژن هر ۶ ساعتی ۲ تا باید بخورم ، از جمعه شروع کردم به خوردن و امروز یکشنبه است و خونریزیم قطع نشده باید چیکار کنم؟
- فیبروم و ضخامت رحم
سلام من تازگی سونوگرافی رحم داشتم در دوره ۶و ۷ پریودی سونوگرافی انجام دادم ضخامت رحم ۹م و دارای فیبروم درسمت راست دیواره رحم به ابعاد ۶ م آیا خطرناکه امکان سرطان هست ؟
- بارداری
سلامخانوم دکتر،من پریودیم ده روز هستش،روز یازدهم نامزدم دستشون به پیشاب الوده شد و زد به واژنم ایا احتمال بارداری هست؟ البته من بخاطر اینکهماه قبل خونریزی زیاد داشتم از روز چهارمپریودیم قرص دروسبلین و دوپاگولین بخاطر پرولاکتین مصرف میکردم، و الان که قرص دروسبلین 21 که یه بستهشو تموم کردم خونریزی دارم ولی با حجم کمتر از ماه قبل، آیا این خونریزی میتونه به معنی عدم بارادی باشه؟ و اینکه حجم کم خونریزی اینماهم میتونه دلیلش مصرف قرص ها باشه من نگرانیم بیشتر بخاطر بارداری هست راهنماییم کنید ممنونم
- سوزش پستان
سلام خسته نباشید مادر بنده ۵۷ سال سن دارن سال ۹۰ تخلیه رحم و تخمدان توسط شما برای مادرم انجام شد. مدتی بعد اون سوزش روی پستان داشتن که شما رو روغن گل مغربی رو تجویز کردین.الان هم سوزش روی پستان دارن ایا میتوانند از همین روغن گل مغربی هر روز استفاده کنن یا تجویز دیگه ای دارین ؟ ممنون از لطف شما
- خونریزی و لکه بینی مثل پریودی
من دوماه پیش زایمان کردم همه چیز طبیعی بود تا روز ۳۷ زایمان لکه بینی داشتم بعد تا دوروز نه لکه بینی نه هم خونریزی ...بعد دوروز باز دوباره انگار پریود شدم تا چهارپنج روز ..بعد چهارپنج روز دیگه باز لکه بینی داشتم بعد دوباره پریود شدم ...الان دوماهه همینجوریم فقط خونریزی و لکه بینی دارم ...آزمایش و سونو دادم مشکلی نداشتم لطفا راهنمایی کنید تا قطع بشه ..بچه هم شیر میدم
- جلوگیری ۱
سلام وقت بخیرسه ماه است که قرص جلوگیری مارولین مصرف میکنم.همیشه هم سر ساعت مصرف میکنم.آیا بطور کامل از بارداری جلوگیری میکند.؟ البته نزدیکی محافظت شده انجام می دهم.و اینکه درد معده و قفسه سینه از عوارض این قرصه؟
- مصرف قرص ال دی
سلام خسته نباشید من بیمار شما هستم این ماه تصمیم دارم iui بشم که شما برام قرص ال دی و آمپول دکاپریا رو تجویز کردین که قرص ال دی رو از روز پنجم قاعدگی مصرف کنم بعد از پنج روز استفاده مداوم حین نزدیکی خونریزی داشتم که بعدش هم لکه بینی خیلی کم دارم میخواستم بدونم علتش چی میتونه باشه آیا برای مصرف قرص ال دی هست؟چون برای اولین باره از این قرص استفاده میکنم اگه لازمه قبل از تزریق آمپول بیام مطب ممنون از جوابتون
- اسپرموگرام
سلام ازمایش اسپرموگرام شوهرم،total sprem26/2 نرمال ازمایشگاه۴۰=<،،،،،sement volum0/7 نرمال ازمایشگاه۱/5=<،،،،progressive16/2 نرمال ازمایشگاه۴۰=<،،،،،Nonprogressive3/8،،،،، Imotile79/9 ،،،،motile20% نرمال ازمایشگاه۵۰=<٪،،،،،،vitality20/1 نرمال ازمایشگاه۵۸=<،،،مورفولوژی و بقیه موارد نرمال،خودمم سالم،ایا با این وضع میشه باردار شد،راه حل ودرمان چیه؟؟؟


