Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- باسلام وخسته نباشید خدمت خانوم دکتر ببخشید من هشتم بهمن ماه پریود شدم والا دوماهه نشدم بی بیجک هم استفاده کردم منفی بود بنظرتون من باید چیکارکنم تا پریود بشم سابقه نامنظمی پریودی داشتم دکتر رفتم گفت ازاعصابت هست
- سلام در سونو من سینه وکلیه تودهای هایپراکوبا ابعاد۱۳×۹میلیمتردرپل تحتانی کلیه چپم است ودرسینه سمت چپ تودهای هایپواکو با حدود مشخص با ابعاد ۱۲×۶میلیمتردر ساعت ۲ پریفرالزون وجود دارد خیلی نگرانم ایا خیلی خطر ناکه چه کار باید بکنم
- متخصص،زنان
سلام من فیبروم رحمی دارم دکتر امپول واریو پپتیل تجویز کرده میتونم بپرسم برای چیه؟؟
- سقط طبیعی درهفته ۴
سلام وقت بخیر من درهفته ۴ (۱۲اردیبهشت ۱۴۰۰)تو خونه سقط داشتم همون روز رفتم سونو همه چیز خوب بود ولی خونریزی داشتم ودکترم گفت استراحت کن تا هفته ۷برو سونو برای قلب جنین وچون بارداری اولم بود اطلاعات کم دلشتم یه چیز سفید رنگ شبیه پوست ضخیم بود ازم خارج شد وبعدش یه تیکه خونی ومن پیگیر نشدم تا(۲۸اردیبهشت ۱۴۰۰)رفتم سونو که گفت دفع شده ودرتخمدان راست کیست ۳۴*۴۳همراه باسپتوم های ظریف داخلی دارم وکانون هیتروژن باجز کیستیک به ابعاد۱۰*۱۶مطرح بقایای حاملگی درکاویته رحم مشاهده شده دکترم گفت باید کورتاژ بشی من نمیخوام الان توی این شرایط کرونا برم بیمارستان سوالم اینه بااین شرایط راه درمان دیگه ایی جز کورتاژ نیست؟
- نیش زدن زنبور زن حامله
امروز بغل زانویم را زنبور نیش زد من الان ۷ماهه حامله ام آیا آسیبی برای جنینم نداره
- اقدام بارداری
سلام من حدود ۱۵ روز از پریودم میگذشت که دکتر بهم امپولhcgزد الان ۳۱ روز کلا پریود نشدم ایا باردارم
- ضعیف شدن عضلات لگن بعد زایمان طبیعی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من دو سال پیش زایمان طبیعی داشتم 30 سال دارم و یک فرزند. بعد آن تقریبا زمانهایی که اسهال دارم نمیتوانم خود را کنترل کنم و متاسفانه قبل اینکه به دستشویی برسم بي اختیار میشوم و بیشتر اوقات دستشویی بزرگ را به طور کامل نمیتوانم تخلیه کنم یعنی فشار میدم ولی اون عضلات انگار منقبص نمیشه و مشکل دارم. چه اقدامی باید انجام بدم یا لوسیون مناسبی برای بهبود وجود داره؟و ممکنه به خاطر باز شدن بخیه های زایمانم بوده باشه که خوب نگرفته و شل مانده باشه. ممنون از شما خانم دکتر عزیز
- سرکلاژ
سلام سرکلاژ کردم ندارم بهم گفت استراحت مطلق اما پرستار بیمارستان گفت استراحت نسبی نمیدونم استراحت مطلق باشم یا استراحت نسبی
- ترشح بوی اهن نشانه چیست
- پیشگیری از بارداری
با سلام خدمت خانم دکتر گرامی آیا مصرف همزمان قرص اسپیرونولاکتون و قرص سیپروترون کامپاند اثر قرص ضد بارداری و پیشگیری از بارداری را از بین میبرد و احتمال بارداری را بالا میبرد یا خیر؟ با تشکر
- هایمن
سلام خانم دکتر من چند وقتیه درگیر اعتیاد خودارضایی شدم ولی به هیچ عنوان چیزی وارد واژن نکردم اما همین به ارگاسم رسیدن به تنهایی میتونه مشکلی برای پارگی ایجاد کنه؟
- کلیتوریکش
سلام.منتازه وارد ۱۸ سال شدم و در دورگپریودیم هستمکه همچیین دردیو حس کردم و دردش انقد زیاده که کمرم و پاهامم. حتی درد گرفتن همراهش اصلا دردش قابل کاهش نیست ممنون میشم یه راه حل بدید زودتر بهم تا کمک کنه دردش زودتر تموم بشه گ
- سفیدک روی کلیتوریس در دختر ۱۷ ساله
سلام خانم دکتر ببخشید من ۱۷ سالمه روی ناحیه کلیتوریس و پشت لابیا داخلی سفیدک داشتم که روی کلیتوریس به صورت دونه سفیده بنظرتون ممکنه چی باشه بی بو هست و ترشحاتمم عادیه
- بارداری
سلام. مایع مختصر در کاویته ی آندومتر رویت شد . یعنی چی؟
- لقاح
باسلام وخسته نباشید،خانوم دکترمن ازجانب یکی ازاقوام ازخدمتتون سوال میکنم،ممنون میشم راهنمایی کنید،39ساله هستم و15ساله ازدواج کردم وفرزندندارم،20خردادلقاح انجام دادم جواب نداد،10خردادپریودشدم ودیگه پریودنداشتم الان 2ماه ونیم هست،علایم پریوددارم ولی پریودنمیشم،آیاممکنه باردارباشم،مشکل چی میتونه باشه لطفاراهنمایی کنید،ممنونم
- سردمزاجی
سلام. قبلا پرسیدم درمورد کاهش شدید میل جنسی. واینکه واژن خشکه لازمه که بدونید سنم ۲۹. پس یائسگی نیست . شرایط روحی هم که خدارو شکر خوبه حتما باید پزشک مراجعه کنم نمیشه غیرحضوری کمکم کنید؟ دارویی کمکی ممنون از اینکه پاسخگوی سوالاتمون هستین. خداحفظتون کنه
- معاینه پرده بکارت
سلام خانم دکتر وقت بخیر خواهر من قراره ازدواج کنه برای معاینه پرده به یک ماما مراجعه کرد و ماما واژن اش را چند بار حدود ۵ بار باز کرده و حین باز کردن خواهرم خیلی درد داشته که بلاخره بار پنجم که واژنش رو باز میکنه پردش رو میبینه خواهرم که اومد خونه زیر شکمش واقعا درد میکرد اون قسمتش هم درد میکرد بعد فرداش خواهرم پریود شد خانم دکتر ۷ روز پریود اش جلو افتاد بعد از پریود که خودش خواست خودش رو معاینه کنه اصلا اون قسمت ینی واژن اش باز نمیشه و حسابی منقبض شده خانم دکتر قضیه چیه آیا معاینه به پردهش آسیب زده ؟ چرا پریود جلو افتاد خواهش مکنم جواب بدین سپاس
- خونریزی پس از انتقال جنین
باسلام واحترام.امروزروز۱۳ انتقال جنین م بود هم شروع سیکل ماهیانه پریودم.عصرچندین نوبت لکه بینی ونیم ساعت پیش خونریزی ۵سانتی روی لباس زیرم داشتم.۳ جنین انتقال دادم.آیاآی وی اف من ناموفق بوده وهر۳ جنین روازدست دادم؟
- بررسی سونوی رحمی
سلام من ب علت نازایی روز ۱۴ سیکلم سونوی رحمی انجام دادم و در گزارش سونو نوشته رحم با شکل پ موقعیت نرمال۲۸تا ۶۴با اکوی میومتر نسبتا هتروژن این یعنی چی؟من مشکل تیرویید و کبدی هم ندارم در ازمایشاتم هم استروژنم ۷۵۰ بود البته همون روز ۱۴ سیکلم انجام دادم ممنون میشم توضیح بدید
- سرکلاژ شکمی
امکان داره ک قبل بارداری سرکلاژ شکمی کنی جلوی بارداری وبگیره؟؟ خیلی شنیدم ک قبلا سریه باردار میشدن الان ک شکمی عمل کردن چن ماه شده ولی باردار نشدن


