Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد و سوزش در زمان ادرار
سلام خسته نباشید،ببخشید من هنوز ازدواج نکردم با نامزدم رابطه جنسی دارم به سن قانونی رسیدم نمیخوام خانوادم مطلع بشن خواستم ببینم میتونم بدون مادرم پذیرش بشم
- مایع مختصری با محتوای اکوفری در فضای آندومتر رویت شد
- سوال در مورد بارداری
سلام خسته نباشید .آیا لانه گزینی بعد از پریودی هم اتفاق میفته .اگه اتفاق میفته چه نشانه های دارد.
- بارداری
با عرض سلام و خسته نباشید خواهر من بارداره سونو انجام داد دکترش گفته یکماه و نیم هست ولی دکترش گفت صدای قلب بچه مشخص نیست .گفتن ده روز دیگه مراجعه کنه تو حادثه زلزله چند وقت پیش مشکلی جسمی براشون پیش نیامد فقط ترسیده بود ولی بعد از حادثه خونریزی زیاد دارند دکتر دوتا شیاف براشون نوشتن خواهرم بوشهر زندگی میکنه ضمنا خود خواهرم میگه آخرین دوره عادتش ۱۲ بهمن تموم شد و از اون موقع دیگه عادت نشدن . ولی دکترشون گفتن جنین یکماه و نیمه هست ولی خواهرم میگه ۲ماه و نیم میشه میخواستم بدونم بعد از نزدیکی چند وقت دوره لقاع طول میکشه تا جنین تشکیل بشه .و اینکه سونوگرافی دقیقا مشخص میکنه جنین چند وقتشه .ببخشید سوالاتم طولانی شد.
- عفونت اداری
سلام ببخشید برای عفونت اداری که سوزش اصلن ندارم فقط رنگ ادرام مایل به قرمزی هست و تو آزمایش هم نشون داده عفونت اداری دارم درضمن قدیمیه مال یه سال میشه چه قرصی مصرف کنم
- واژن
سلام خانم دکتر. ببخشید من سپتوم داشتم وسط بوده انگار . و موقع نزدیکی ازم خون میومد. اما الان بعد از مدتی خون ازم نمیاد .و دکتر گفت رفته سپتوم سمت چپ یه گوشع.میگم خانم دکتر برای باردار بخام بشم خطر نداره ؟ یا خطر سقط؟ باید چکار کنم اللن ؟ جراحی کنم یا بهش کاری نداشته باشم
- بارداری
سلام خانوم دکتر. هفته سی ونج بارداری هستم . از سی و دوهفتگی به علت شروع. شدن انقباضات رحمی قرص ایزوپروکسین و امپول پروتولون میزنم.ولی انقباضاتم همچنان هست . دیشب تو خواب به ارگاسم رسیدم بیدارشدم شکمم سفت شده بود مثل سنگ و زیر شکمم درد داشتم . خیلی نگرانم که این ارگاسم باعث زایمان بشه چون من با وجود مصرف قرص و امپول همچنان انقباض دارم ومی بینی دوسه ساعت شکمم سفته یا انقباض میگیره ول میکنه. حالا این ارگاسم برام دردسرساز میشه؟
- کیست تخمدان
باسلام خدمت شما دکترعزیزو گرامی خانم دکترمن به علت طولانی شدن پریودیم درتیرماه به دکترکه مراجعه کردم طی سونوگرافی که انجام دادم گفتن اندومیوز دارم وگفتن باید قصد بارداری کنم وچون سنمم بالاست ۳۶سالمه وتازه ازدواج کردم باید حتما بارداربشم وازماه ۴تیرتا۲۱ مرداد پریودنشده بودم فکر کردم باردارم ولی متاسفانه نبودم، رفتم دکتر ایشون منو فرستادن سونو که گفتن کیست دارم وقرص مارلین دادن که بخورم چون گفتن بازم پریودی طولانی خواهی داشت فولیک اسیدهم دادن که بخورم خانم دکترعزیز اگه قرص مارلین روبخورم اجازه میده بارداربشم خواهش خواهش میکنم راهنماییم کنید که چه کنم خیلی مضطرب ونگرانم که آیا باردارمیشم باتشکر ازشما دکترعزیز
- خونریزی زیاد در پریود داشتن میگرن
من پریود هام با خونریزی زیاد همراه هست ۴۸ سالمه دکتر متخصص گفته سوزن دیفرلین بزنم در ضمن میگرن هم دارم که موقع پریود زیاد میشه اگه این سوزن روبزنم میگرنم کم میشه یا مثل قبل بازم سردرد میگیرم
- داروی دوفاستون
سلام
مادرم ۴۵ سالشونه . همیشه پریودشون منظم بوده . اما دوماه پریود نشدند و بعد که شدند هنوز پاک نشدند الان دو ماه شده که خونریزی دارند .
کورتاژ و ماموگرافی هم انجام دادند گفتند جواب کورتاژ خوبه خوش خیمه.
دکتر یک قرص به نام دوفاستون تجویز کردند که دستور آن از روز ۱۵ تا ۲۵ پریودی است . میشه بگید یعنی دقیقا از کی بخورن چون کلا خونریزی دارند .
ممنون - سقط
سلام الان سه هفته است که بعد از سقط خون ریزی دارم امروز واسه سنو رفتم که گفت فلوی عروقی در ناحیه فوندس در میومتر مجار افزایش یافته و ضخامت انومتر در ناحیه فوندس ۱۰.تا ۱۱میلیمتر است متخصص زنان در دسترس ندارم میشه کمکم کنید
- عقب افتادگی پریود
سلام من چن ماهه که قاعدگی نامنظم دارم وباآمپول قاعده میشم دکتربهم گفت تنبلی تخمدان داری وبیشترمواقع دردشدیدزیرشکم دارم این ماه آمپول زدم چهارروزپریودشدم دکترقرص مدروفم ۵داده ایابااین قرص تنبلی تخمدان برطرف میشه وقاعدگیم منظم میشه و اینکه در زیرشکمم براچیه ممنون میشم جواب بدین
- خوردن سه تا قرص نئوتادین در پریودی تاخیر ایجاد میکند
- دردمقعددر زمان پریود
باعرض سلام وخسته نباشید می خواستم علت درد شدید مقعد در زمان پریود بیشتر در سه روز اول که این درد شدید به کمر و زیر شکمم کشیده می شود ودر بعضی مواقع سریع درد تمام شده ولی این دفه درد شدیدتر بود وزمان بیشتری طول می کشید چیست؟ باتشکر
- اقدام برای بارداری
سلام خانم دکترخسته نباشید من مرداد97بعدازخوردن دوماه لتروزول باردارشدم که درهفته 6متوجه شدیم خارج ازرحم شده درسمت چپ،بایک هفته بستری بدون دارو رفع شد،دوماه بعدعکس رنگی گرفتم لوله سمت راستم مسدودبود لوله چپ که خارج رحم بود باز بود تابهمن ماه لتروزول خوردم باردارنشدم بدون دارو این ماه فولیکولم 8.9 بود روز13پریود ایابادارومیتونم بارداربشم یا باید عمل کنم هزینه عمل برام سنگینه😞توروخدا جواب بدین میخوام بیام پیش شما
- آندومتریوز
من اندومتریوز پیشرفته دارم که یه مقدار روده ام هم درگیر شده ..با عمل خوب میشم
- لابیاپلاستی؟؟
سلام خسته نباشید.
لابیا پلاستی عوارض داره؟
روی رابطه جنسی و عفونت کردن زیاد و اینا تاثیر بد داره؟
و اینکه تزریق فیلر وژل برای تنگی واژن خوبه؟؟
ممنون میشم جواب بدین - فیبرم
سلام وقت بخیر ببخشید من ۳۱ سالمه و مجردم سونو دادم سونو نشون داد ک فیبرم دارم دقیقا اینو نوشته تصویر توده هیپو اکو هتروژن به ابعاد تقریبی ۲۸* ۴۰.mm با احتمال میکنم ساب سروزال در دیواره خلفی بادی رحم مشاهده گردید اندو مترmm۵ ضخامت دارد سوالم از شما اینکه با این اوصاف بد ازواج امکان بارداری هست یا نه ودیگه اینکه همیشه ۳ یا ۵ روز هم زودتر پریود میشم البته دکتر زنان و زایمان رفتم گفت مشکلی نیست و قرص آهن داد نیاز ب عمل داره یا نه ممنون از شما
- اندومتریوز
سلام و عرض ادب در خصوص نحوه تشخیص و علائم اندومتریوز میفرمایید لطفا
- لکه بینی قهوه ای در روز 17انتقال
سلام من آی وی اف انجام دادم و جواب آزمایشم 165 بود ولی از شب 17لکه بینی قهوه ای تیره داشتم خیلی میترسم میشه کمکم کنید


