Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- یائسگی
سلام خسته نباشید من ۵۱ سال دارم ۴ یا ۵ سال پیش طی خونریزی شدید امپول دکاپپتیل تزریق کردم و خونریزی قطع شد امروز مقداری خونریزی دارم بعد از ۵ سال ایا خطرناک هست ؟؟؟؟؟
- مصرف قرص روکین
سلام هیستروسکوپی برای برداشتن پولیپ شدم دکتر بهم قرص روکین داده علت استفاده از این قرص چیه؟؟
- سقط بچه در 4ماهگی
سلام ببخشید میخواستم بدونم تو 4ماهگیمیشه بچه سقط کرد با قرص یا سوزن چون من خاله خودم 6ماهش بود با سوزن انداختن میشه بهم بگین زود
- بارداری
سلام من سونوگرافی رفتم بعد داخل سونوگرافی زده طول سرویکس چهل و هیپواکو میباشد من نوزده هفته باردارم آیا خطر سقط زیاد هست
- زنان زایمان
سلام خسته نباشی خواستم بارداری بشم رفتم پیش دکتر زنان بهم میگه ذخیره تخمک پایین باکلی قرص آمپول گفت فولکولات رو 18تا بیست هست برام ای یو ای انجام داد نگرفت باید چکارکنم راهنمایی کنید لطفا
- ایوی اف
سلام خسته نباشید من داروی قبل تخمک کشی استفاده کردم برا سنو کع رفتم فولیکولهام ازاد شدن دکتر تا ده روز قرص مدروکسی پروژسترون داده احتمالش هست باردار بشم
- من زخم رحم دارم
سلام خانم دکتر.من ۲۳سالمه.تست پاپ اسمیر دادم گفتن زخم رحم داری.یکم ترشح دارم.پهلوهامم درد میکنه.کمرم و پاهام و رونامم درد داره.ولی دکتر زنان بهم دارو نداد برا زخم رحم.من چیکار کنم.چ دارویی استفاده کنم
- سلام مادرم متوجه اکوژن کبدی شده ۵۶سالشون هست ایا خطرناکه یانه
- لکه بینی قبل و بعد پریودی
سلام خانم دکتر روزتون بخیر من همیشه قبل از پریودی لکه قهوه ای میبینم و بعدش چند روز خونریزی داریم و دوباره لکه بینی دارم که گاهی ۲۰ روزم طول میکشه سونوی رحم و تخمدان انجام دادم براتون میفرستم لطفا راهنماییم کنید رحم با ابعاد طبیعی 40*86 mm دیده میشود توده فضاگیر در میومتر مشاهده نگردید اندومتر اکوژن میباشد.ضخامت خط اندومتر 9mm است .EMJ محو است. تصویر focus های bright اکوژن در ناحیه جانکشنال رویت گردید. تخمدان راست:29*19*45 mm و حجم 13 تخمدان چپ:29*28*41 و حجم 17cc تخمدانها بزرگتر از حد طبیعی میباشند. در دو تخمدان افزایش اکوی استرومال همراه با فولیکولهای ریز محیطی به اقطار کمتر از 10mmبه نفع وجود مورفولوژی PCO در سونو دیده میشود.تطبیق با علایم بالینی و آزمایشگاهی توصیه می گردد. مایع آزاد لگن مشاهده نگردید. ضمنا خانم دکتر من ۳۵ سالمه و سال ۹۱ زایمان دوقلو داشتم ممنون میشم راهنماییم کنید. با تشکر
- آندومتر پرولیفراتیو
با سلام.خانمی ۵۵ ساله هستم اخیرا هیستروسکوپی شدم بعلت لکه بینی.جواب آندومتر پرولیفراتیو اومده.این خوبه؟یا خطرناکه
- سونوگرافی سینه
سلام من سونوگرافی انجام دادم من ۲ماه هست دخترم راازشیرگرفتم رفتم سونوانجام دادم گفته ۲کانون اکوژن وهتروژن وبی شکل حدود۱۰۱*۲۵میلیمتری دراین ناحیه دیده می شود راهنمایی کنید
- میوم و کیست در رحم
با سلام خانمی 45 ساله هستم دارای دو فرزند که سه ماهه که پریود نامنظم دارم و دو روز پیش سونو اناجم دادم که نوشته رحم دارای ابعاد 46*86 میلی و اکوی میوماتوز است. میوم اینترامورال 4*6 میلی متری به همراه چند میوم در بافت رحم. آندومتر دارای ضخامت 6 میلی متری و اکوی هتروژن کیست نبوتین 6 میلی متری ناحیه سرویکال و ابعاد تخمدان ها طبیعیه ممنون میشم نظرتون رو بدونم
- درموردباردای
آیامصرف قرص استرادیول والرات اثرآمپول ضدبارداری سه ماهه راازبین میبرد
- سلام
زمان پریودی میشه استفاده کنم
- تبریک سال نو
عید نوروز را به گلی از گلهای یاس بهشت
که عطرش پایدار و مهرش ستودنی است، تبریک میگویم…
نوروز بر شما مبارک... ((از خداوند سپاسگزارم که شما را بر سرراهم قرارداد ، ممنون که هستید ، امیدوارم لحظات زندگی تون مملو از آرامش و سلامتی باشد )) - قرص اورژانسی
با سلام من این ماه پریود 4روزه داشتم و روز 4پریود تمام شد و دوروز بعد رابطه محافظت نشده داشتم یعنی روز شش از سیکل قاعدگی ولی بلافتصله یک ساعت بعد قرص لونژین 0.75 دوتا با هم خوردم میخواستم بدونم چنددرصد امکان بارداری وجود داره
- علائم بارداری
با عرض سلام چنددفعه رابطه مقعدی داشتم و هر بار هم قرص LD یکی دوتا خوردم و پرده بکارتم هم سالم هست ، سرموقع هم پریود شدم ولی الان که ده روز از زمان پریودی میگذره یبوست شدید گرفتم که هر ملین هم که میخورم خوب جواب نداده و شکمم متورم شده و میترسم از بارداری لطفا جواب بدین و من رو از نگرانی دربیارین ممنون میشم با تشکر
- سونوگرافی.رحم.وضماعم
کورپوس لوتیوم هموراژیک به سایز13*11mm(سیزده ستاره یازده میلیمتر) ببخشید امیدوارم منظورم ورسونده باشم .واینکه.میوم هترو اکوبه سایز32*30mmدرخلف فوندوس میوم اینترامورال به سایز33*31mmدرخلف بادی میوم ساب سروزال27*15mmدرخلف میانی بادی ومیوم ساب سروزال 28*22mmدرقدام فوندوس. ممنونم.پاسخ.بدین
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز چهل ودو روز هستش سزارین شدم ونزدیکی بدون دخول داشتم مایع منی روی واژن ریخته شد آیا احتمال بارداری وجود دارد,ممنون میشم راهنماییم بفرمایین,
- بارداری
باسلام وخسته نباشید،از روز سوم تا پنجم پریودی قرص کلومیفن بهم دادین خوردم بعدش روز دهم امپول hcg تزریق کردم که فرمودین ۳۶ساعت بعد فقط یکبارنزدیکی داشته باشم،برای تعیین جنسیت بود،امروز هشت روز از نزدیکی میگذره ازدیروز،دردکمر وزیرشکم داشتم انگار که میخوام پریود بشم ،ازروی کنجکاوی بی بی چک استفاده کردم خط دوم خیلی محو بوده،درد زیر شکم وکمرم بهتر شده،امکان داره که باردارباشم؟یااز عوارض امپوله؟


