Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام وقت بخیر مصرف قرص ضدبارداری دیان برای
آندومتریوز خوبه یا نباید مصرف کرد
- قطع خونریزی سقط بعداز۵ روز
بعداز سقط تا۵روز خونریزی ضعیف داشتم وبعداز۵روز قطع شد ایاطبیعیه
- قرص ضد بارداری
سلام خانم دکتر من ۲۷ام ابان ماه پریود شدم و بعد ۷ تموم سه چهار روز بعد من رابطه داشتم و دوتا قرص ضد بارداری 0.75 بعد رابطه بلافاطله خوردم و اذر ماه پریود نشدم و استرس زیادی دارم که ممکنه حامله باشم ولی بی بی چک استفاده کردم منفی بود ؟ به نظر ما تاخیر توی پریود نشونه چی هست
- خونریزی بعد زایمان طبیعی
سلام دوماهه زایمان طبیعی کردم هنوز لکه بینی دارم چکارکنم
- لخته خون در پریود
من پریودم عقب میفته موقه پریودم خون لخته میبینم که موقعه نزدیکی درد دارم
- هزینه عمل واژن
سلام خسته نباشید
من 32 سال دارم و 2 زایمان طبیعی داشتم. الان به ماما مراجعه کردم که گفتن پارگی شدید دارم. خواستم ببینم هزینه دوخت واژن چقدر میشه
- قاعدگی
خانم دکتر خوبین، من ماه پیش قاعدگیم منظم شد الان دوباره ۳روزه که از پریودیم گذشته و نشدم فقط یه لکه بینی داشتم اول قاعدگیم ۲۳اردیبهشت که امروز ۲۵ هست دیگه نه لکه دیدم و نه پریود شدم زیر شکمم درد میکنه ولی آن چنان نه چاره چیه چیکار کنم ممکنه باردار باشم
- هایپو تکو با قطر ۲۳ م م
سلام خانم دکتر
جواب سونو گرافی گفته هایپو تکو با قطر ۲۳ م م دارم. مشکل نازایی دام ای بی اف هم انجام دادم نگرفته برای باردای مشکل ایجاد میکنع - قرص استرادیول گفتن تا پریودیی بخورم بعدش هم بخورم یا خیر
سلام دکتر گفتن از روز ۱۶ سکیل قرص رو شروع کردم تا گفتن روز اول پریودی .حالا ادامه بدم یا خیر
- رفتم دکتر گفت باید بری سونوگرافی ….. الان تو جواب سونوگرافی اینو نوشته بود یعنی چی
رحم دارای ابعاد 95*52وبزرگتراز نرمال میباشد اکوی می متر هتروژن و حد فاصل آندومتر و می متر ناواضح است که مطرح کننده تغییرات منتشر و متوسط ادنومیوز یس است ضخامت آندومتر 12mmومنظم میباشد Nicheد محل اسکار سزارین با درگیری 20درصد از ضخامت می متر مشهود است و ضخامت می متر باقیمانده 8میلیمتر میباشد چسبندگی خفیف تخمدان چپ به رحم مشهود است. در مانور Sliding حرکت سرویکس محدود و چسبندگی خفیف کلدوساک دیده شد. ضخیم شدگی یوتروساکرال لیگمان دوطرف با ندول 9میلیمتر در چپ مشاهده میشود. نتیجه : ندول آندومتریوز یوتروساکرال لیگمان چپ با چسبندگی خفیف لگن رحم بزرگ با تغییرات منتشر و متوسط ادنومیوزیس و Niche
- قرص سیبل معده رادردمیکنه یا نخیر؟
- نازایی
سلام خانم دکتر عزیز من مشکل نازایی دارم و تحت نظر شما هستم من قرار بود که اسفند ماه بیام مطب اما نتونستم بیام به دلیل شیوع ویروس میخواستم بدونم که از کی ویزیت بیمارانی که مشکل نازایی دارن رو شروع میکنید با تشکر.
- حاملگی
سلام،۲۸ خرداد پریود شدم دیگه پریود نشدم ،هیچ علائمی از بارداری رو ندارم،ممکنه حامله باشم؟اگه حامله نیستم علت تاخیرش چیه؟۳۶ سال سنم هستش ،۳۴سالگی ازدواج کردم هنوز دخترم،ارتباط با شوهرم داشتم ولی پرده زده نشده،ولی روی واژن ریخته شده
- باسلام من خانم ۳۳هستم حدود چهار ماه هست پرید نشدم ازمایشم رقم بالا نشون داده که دکترم گفته یایسه شدم من حدود یک ماه قرص پروستروژن رو باقرص مدروکسی ۵استفاده کردم با قطع قرصا یکم پرید شدن به مدت پنج روز اما خیلی کم بود البته قصد باردارشدن دارم آیا امیدی هست باتشکر
- برای اقدام بارداری
سلام خسته نباشیدمن 7ماه میشه ک اززایمان دومم ک زایمان زودرس داشتم میگذره الان واسه اقدام دوباره بارداری مشکلی نداره؟
- سرکلاژ شکمی
سلام.من 4تا سقط در هفته های 14.8.23.22داشتم.بعداز سه تا سقط عمل متروپلاستی رحم برای ترمیم رحم دوشاخ انجام دادم و در بارداری بعد از عمل ترمیم رحم عمل سرکلاژ شیرودکار برام انجام دادن ولی سرکلاژ در هفته 22بازشد وز ایمان زودرس شد.الان دکترم میگه باید شکمی سرکلاژ بشم.میترسم بازم تکراربشه.دیگه اصلا توانایی ندارم.باید چیکارکنم؟؟
- من آمپول س ماهه زدم خونریزی دارم
سلام من امروز40روزاززایمانم میگذره یه هفته ای میشه آمپول یه ماهه زدم الان 3روزه پریودشدم قطع هم نشدن لک لکه هم نیستن ک پدبهداشتی میذارم خانم دکترخواهش میکنم بگیدنکنه ازعوارض آمپول باشه وتاآخرسه ماه همینجوری بمونم ممنون میشنم راهنمایم کنید
- سلام وقت بخیر، دکتر متخصص برای بنده ۶ آمپول پروژسترون تجویز کرده
بعد از تزریق و دو روز بهد از تمام دچار خون ریزی شدم علت چیست ؟
- کورتاژ
سلام خسته نباشیدمن ۴ روزهست کورتاژکردم چون ضخامت لایه رحمم ۱۴ بودبعدازکورتاژخونریزی دارم وبندنمیاد بطوری که نیم ساعت ویکساعت باید نوارروعوض کنم میخواستم ببینم طبیعی هست هرازگاهی هی دردکمی دارم متشکرم اگه جوابم روبدهید
- سقط
سقط کردم رفتم سونو واژینال دادم ۹میلی متر باقی مونده چکار کنم ؟؟


