Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست تخمدان
سلام.خانوم دکتر عزیز من چند دوره قبل پرویدم لکه بینی بمدت چندروز و بعد یه پریود سبک داشتم اینبار فقط لکه بینی کم ولی پریود نشدم سونو دادم باردار نبودم ولی کیست تخمدان راست به اندازه 39 میلی دارم و نوشته فلوی عروقی در وارانشیم دو تخمدان مشاهده شد. آیا ممکن وضعیت پریود من بابت کیست باشه چون نگرانم بارداری خارج رحم نباشه. آیا بارداری خارج رحم با سونو مشخص میشه یا ممکنه با کیست اشتباه گرفته بشع الان چهارماهه رابطه نداشتم و تو.این مدت چهاربار پریود شدم اما اینبار لکه بینی فقط داشتم ممنون میشم جواب بدین.
- سلام وقتتون بخیرببخشیدامپول سینال اف یکبارتزریق شده برای باردوم که بردم درمانگاه بزنن
- سلام خسته نباشین میخواستم بدونم آیا داروی هست که برای همیشه مشکل ناتوانی جنسی همسرم برطرف کنه لطفا توضیح بدین
- نزدیکی از بعد امپول ضد بارداری
سلام زمانی ک امپول ضد بارداری را زدیم . چند ساعت بعد میتوانیم نزدیکی کنیم . ایا امکان بارداری زیاد هس یا نه . . چند ساعت بعد از امپول زدن نزدیکی مناسب است
- سلام مختصرمایه درون کاویته آندومتر در سونو بدون بارداری نشانه چیست؟؟
- سونو
باسلام در سونو واژینال نوشته که اندومتر ضخیم لوبوله نامنظم دارای توده های اکوژن درونی با نمای پولیپویید ضخامت اندومتر رحم هم ۱۹mm این مشکل نیاز به بررسی داره یا مشکلی نیست؟
- سلام من خانمی ۳۷ ساله هستم وقتی پریود میشم پاک میشم پادرد مخصوصن روی رونای پام درد میاد کمردرد آزمایش دادم ویتامین دی زینگم پایین بود دارو میخورم سونو هم دادم مشکلی نداشتم ولی موندم چرا پادرد میشم سر گیجه چشام خسته بدنم ضعف میگیره گرمیگیره بدنم دلم میخواد بخوابم همش
- اسید فولیک
سلام دکتر من سه ماه به صورت تقریبا مرتب فولیک اسید مصرف کردم ولی یک ماه نیم دو ماه نخوردم البته چند روزه دوباره شروع به مصرف کردم و در حال اقدام هستم میخواستم بپرسم مشکلی پیش نمیاد بخاطره این یکی دو ماه نخوردنم؟
- آمپول واریو
با سلام. من ماه بعد انتقال دارم دکتر این ماه بهم قرص دوفاستون در روز ۱۴ و آمپول واریوپپتیل در روز ۲۰ داده آیا با زدن آمپول حتما خونریزی میگیرم ؟و میخواستم دلیل آمپول واریو قبل انتقال بدونم اگه جواب بدید ممنون میشم
- لکه بینی
سلام من دوهفته اس ترشحات خونی دارم ویه دفعه خیس میشم رفتم سونو گفت پولیپ داری باید کورتاژکنی میشه قرص دزسپیتو بخورم پاک بشم ؟
- مجسترول
سلام وقت خوش، چهل ونه ساله هستم بدلیل ضخامت رحم ولکه بینی کورتاژکردم چهارماه بعدازکورتاژبه دکترمراجعه کردم ودکتربه من قرص مجسترول دادند ازاولین روزپریود تاچهارده روزخوردم بعدازقطع قرص دوباره پریودشدم همچنین حین مصرف قرص لکه بینی داشتم به چه علت اینطورهست؟
- پرده بکارت
سلام ممنونم اگه جواب بدینمنچند هفته پیش اخرای پریودم بود و رابطه جنسی از پشت داشتم چون بد مدل بود پوزیشن خطا رفت و یکم از یکمهم کمتر اصلا درد زیادی حس نکردم خیلی کم فشار امد به واژنم اما داخل نرفت اخرشب رفتم سرویس بهداشتی دیدم یه لکه ازم امده خیلی کمرنگ همون مثل لکه های اخر پریودی بود حالا خیلی نگرانم پردمو از دست دادم یا واسه پریودیم بوده
- درد پهلو سوزش پهلو نشانه عفونت در زنان
- عددبتا پاین بعد از ای وی اف
سلام خسته نباشید من دو هفته پیش آنتقال جنین داشتم و دو روز پیش رفتم آزمایش عدد بتا 12بود بعد 48 رفتم شد ٢ ميخاستم بدونم واسه چی اینجوری شده
- سلام تیروئید و فیبرم دارم خونریزی شدید دارم میتونم قرص ال دی بخورم خونریزی بند بیاد
- ال دی
سلام من بعد از هیستروسکوپی از ماه بعدش برای جلوگیری از ال دی استفاده کردم.ولی شدت خونریزیم بیشتر شده.ممکنه با وجود هیستروسکوپی بازهم بقایا مونده باشه؟البته باید بگم لکه بینی ندارم.فقط قبلا تاروز پنجم شدید بود خونریزیم الان تا روز هفتم هم کمی خونریزی با رنگ خون تازه دارم.
- تاخیر پریودی
سلام خسته نباشید.من ماه پیش 12 ام پریود شدم و این ماه الان 18 روز گذشته نشدم و رابطه بدون مراقبت نداشتم فقط این ماه از قبل از تاریخ پریود رژیم غذایی رعایت میکنم برای لاغری و ورزش و رقص با شدت بالا انجام میدم و 2 کیلو کم کردم .آیا میتونه علت باشه ؟و چیکار کنم؟
- سونو گرافی رحم وضمائم
سلام. تصویرکانونهای اکوفری ریز متعدد منطبق بر پریفرال زون هر دو تخمدان همراه با افزایش استرومای تخمدانی دیده میشود. یعنی چی؟
- بتای بارداری
با سلام و ادب،خانم دکتر تست بتا برای بارداری چندروز بعداز نزدیکی مثبت میشود./ با تشکر
- ارگاسم
سلام ببخشید علت اینکه تا اوج ارگاسم رسید اما ارضا نشد چیه؟


