Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من به دلیل درد زیاد شکمی سونوگرافی دادم و توش نوشته ; تصویر کانون اکوژن هتروژن با حدود مشخص 4,5cc در داخل حفره اندرومتر که فاقد جز واسکولار است , تورو خدا یعنی چی?
سلام من یه توده اکوژن هتروژن 2ccدارم مشکلش چیه واسه باردار شدنم مشکل داره
- درد در هنگام مدفوع
در زمان پریودی هنگام دفع مدفوع خیلی درد دارم دلیلش چیست؟
- سزارین
با سلام.ایا سزارین اختیاری در همه بیمارستان ها ممنوع شده یا فقط در بیمارستان های دولتی ؟
- ادنوم هیپوفیز
با سلام و خسته نباشید.۳۵ سال و متاهل دارای یه فرزند ۶ساله. به دلیل مقداری حالت سرگیجه به دکتر مراجعه کرده و در mri مغز میکرو ادنوم هیپوفیز ۵ میل در ۲ میل تقریبا دوسال پیش داشتم.لکه بینی حین رابطه داشتم و کمی ترسح از پستان که با ازمایش معلوم شد کمی پرولاکینم بالا بود تحت درمان شما بهبود یافت.نظر چند دکتر درباره میکرو ادنوم که مقداری سرگیجه داشتم: ۱.دکتر اول گفتن تقریبا شایع هست و پیگیرش نباشم و درگیر نشم.۲.دکتر دوم فرمون هر سال باید mri بدم که متوجه تغییر سایز بشیم و مرا ترساند۳.دکتر سوم دکتر شاهرخ یوسف زاده مغزواعصاب فرمودن کوچک هست و پیش متخصص غدد برم.۴ دکتر حلق و بینی فرمودن با توجه به شنوایی سنجی کامل که میتونه سرگبجه از جابه جابی کریستال داخلی گوش باشه و شایع هست و درمان دارویی خاصی نداره. من تو این یه سال هیچ دکتری درباره این مشکل نرفتم و خودمو درگیر نکردم. میخواستم نظر شما را بدانم ایا نیاز به پیگیری دارم یا نه؟چون شما هم فرموده بودین اگه باز لکه بینی داشتم نیاز به ازمایش پرولاکتین هست و در این یه سال خوب بودم.
- اثرات استفاقرص اورژانسی
- آبله مرغان
سلام خسته نباشید . چه مدت بعد از آبله مرغان میشود برای بارداری اقدام کرد؟
- اندازه آلت شوهرم
سلام خانوم دکتر اندازه آلت شوهرم 10 سانته. برای ازدواج مشکلی نیستش؟
- سلام من ۲۲ سالمه ودیروز انتقال داشتم دکترم فقط آمپول پررژستورون برامنوشتن که یکی روز ویکی شب بزنم هر دوازده ساعت ولی قرص استرادیول برام ننوشتن من نگرانم آیا لازم نبوده که ننوشته یا در همه ی آی وی اف ها لازمه میشه جوابم وبدین خیلی نگرانم
- ناباروری
سلام خانوم دکتر. همسر من بع دلیل ناباروری مورد عمل جراحی واریکوسل دو طرفه قرار گرفت . قبل عمل تحرک کلاس آ صفر کلاس بی شانزده تعداد اسپرم چهل میلیون مورفولوژی چهاردر صد. بعد عمل و بعد چهار ماه تکرار آزمایش تحرک کلاس آ صفر کلاس بی ده تعداد اسپرم سی میلیون مورفولوژی سه درصد. من هم پیش دکتر زنان تمتم آزمایشات مربوط رو دادم و گفتن همه چی نرماله .سن هر دوی ما هم 37 سال هست . به ما پیشنهاد آی وی اف دادن . دو تا سوال داشتم : نظر شما هم آی وی اف هست؟ و سوال دومم اینکه با این فاکتورهای اسپرم درصد موفقیت آی وی اف چقدر هست؟
- گن بعداز زایمان
سلام بعداز زایمان چه طبیعی چه سزارین میشه گن بست؟ شما چه مارک و مدلیو پیشنهاد میکنید؟
- مصرف قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید تاریخ قرص اورژانسی چجوری خونده میشه 23 01 9011 تاریخش اینه بلدنیستم بخونم تاریخ داره یان
- سلام من رفتم دکتر برای نامنظمی پریودم قرص مدروکسی پروژسترون داد که از روز ۱۶قاعدگی بخورم بار اول که خوردم ۱دونش مونده بود پریود شدم بعد شما گفتین از روز ۱۴قاعدگی بخورم که خوردم بعد پریود شدم بسته ۱۰عددی که تموم شد فرداش خون ریزی داشتم این طوری عادت ماهیانه منظم میشه به نظرتون
- کیست
سلام من چند روز پیش رفتم دکتر و گفتن کیست کوچک دارم و برای قرص استروژن و دوفاستون نوشتن ، و گفتن قرص استروژن هر ۶ ساعتی ۲ تا باید بخورم ، از جمعه شروع کردم به خوردن و امروز یکشنبه است و خونریزیم قطع نشده باید چیکار کنم؟
- کیست تخمداااان
سلام ضربه های محکم در رابطه و قرار دادن جسم سنگین روی بدن ماساژ بدن باعث ترکیدن کیست تخمدان میشود و ارتباطی دارد؟
- یائسگی
سلام. فاکتور آنتی مولریان هورمون در آزمایشم ۲.۶ هست ، آیا احتمال یائسگی من وجود داره ؟ ۳۹ساله هستم ، دو فرزند دارم ، فرزند دومم شیرخواره. میخوام یه فرزند دیگه هم داشته باشم. امکان بارداری مجدد برای من وجود داره ؟
- فیبرم اینترامورال
سلام
آیا با داشتن فیبرم اینترامورال سابسروز به ابعاد ۵۵ در ۵۱ در خلف فوندوس رحم میتونم باردار شوم؟
با تشکر
- نان هموژن
اکوی آندومتر اکوژن نان هموژن است یعنی چی
- پریودی نامنظم
سلام،من مدتی قبل جراحی دندان داشتم و چون دچار درد و خونریزی شدم سرخود بدون تجویز پزشک از قرص ال دی استفاده کردم که اون ماه کلا پریود نشم ولی بعد از دوهفته که دندانم خوب شد منم مصرف قرص ال دی رو قطع کردم...سیکل همیشگی پریودی من از ۳۰ هرماه شروع میشد ولی الان ۲۵ ام هرماه ینی یک هفته زودتر پریود میشم مجرد هستم رابطه هم ندارم و اطلاعی هم از خوردن قرص های تنظیم کننده ی هورمون یا سیکل عادت ماهانه ندارم به داروخانه مراجعه کردم برای من روکین در نظر گرفتن که استفاده نکردم و میخواستم اول مطمئن بشم که مشکلی ایجاد نمیکنه و پریودیم تنظیم میشه؟خانم دکتر عزیز پریودی باید از روز چندم اتفاق بیافته اگه دقیق راهنمایی کنید ازتون ممنون میشم
- طول سرویکس
طول سرویکس درهفته نوزدهم 27بعد دکترم سرکلاژ نمیکنه میگه کلا دوقلوی ارزش نداره کسیم نمیکنه یعنی سقط میشن
- بارداری
سلام خسته نباشید ، من دو روز بعد از پریودی رابطه داشتم ولی کاندوم در اومد ، همون موقع ۴ تا قرص ال دی خوردم و صبح قرص اورژانسی خوردم ، آیا از بارداری جلوگیری میکنه ممنون


