Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نامنظم شدن پریودی
<span;>سلام وخسته نباشید خدمت دکتر عزیز <span;>خاستم بپرسم که من به مدت یک سال از زمان ازدواجم تاالان ک یک سال گذشته قرص ال دی میخوردم خیلی وقتا منظم وبعضی موقعها نامنظم.
<span;>۲۲ هرماه پریود میشدم و پریودیهام ۵ روزه بودنه....مصرف قرص را ک قطع کردم ۲۸ شدم.....از آبان ک ۲۸ شدم...آذر ۲۶ شدم بهمن۴ شدم اسفند ۹ شدم و الانم ک ۲۸ فروردین شدم.....خاستم بپرسم ک مشکلی ک ب وجود نیامده برای من؟؟؟ یا روال طبیعی عوارض قرصها بوده....۲۸ فروردین چندروز پیش ک شدم پریودیم خونریزی کمی داشتم ۳ روز بود....ینی فقط روز اول کمی شدید بود دیگ روز دوم خیلی کم شد وروز سوم خیلی خیلی کم شد روز ۴ ک الانه دیگ تموم شد. <span;>خاستم نظرشما رو بدونم و راهنماییم کنید.ممنونم🌹 - آمپول دیفرلین وآبله مرغان
سلام دخترم آمپول ضدبلوغ دیفرلین تزریق میکنه الان ابله مرغان گرفته،مشکلی نداره تزریق بشه
- کانون اکوژن
سلام وقت بخیر ببخشید من امروز سونو انجام دادم و داخل سونو نوشته شده اندومتر ضخامت ۵میل داره و بصورت triple line این یعنی چی؟ و اینکه نوشته شده در قسمت dependentتخمدان چپ کانون اکوژن با ابعاد 18 در ۱۲ در ۸ دیده شده خیلی میترسم این یعنی چی؟ من متاهلم و تاریخ سونو هم بعد از ۱۰روز از آخرین روز قاعدگی هستش
- بارداری پوچ
سلام من هفته سوم با بتاي ١٠٠٠٠ بالاست؟؟؟؟؟؟ پوچيل مولار؟؟؟؟؟؟
- عفونت
سلام خدمت خانوم دکتر عزیز من قبلا عفونت قارچی شدید داشتم و بعدش رفتم دکتر علائمی نداشتم دکتر پاپ اسمیر انجام دادن و گف عفونت قارچی شدید دارم و برای فلوکونازول نوشتن سه تا هر ۷۲ ساعت یک عدد بعد اینکه قرص تموم شد رفتم پیششون پاپ اسمیرم نرمال بود ازشون سوال کردم که باید بازم قرصمو بخورم گفتن هر موقع علاعمی داشتی الان عفونت قارچی خیلی زیاده طوری که وقتی رابطه دارم کلا میزنه بیرون عفونت پنیری شکل دور لبه واژنم همش خیس میشه یک روزه کامل اینطوری بود باید به دکتر مراجعه کنم یا اینکه ن دکتر بهم کف اگه اگه علاعمی داشتی از پماد واژینال استفاده کن چیکار کنم الان ؟؟؟؟؟ علت خیس شدن مدام و سوزش لبه واژن و بعد این روز خشک شدن لبه واژن چیست ؟؟؟ و اینکه عفونت قارچیم چیکار کنم به دکتر مراجعه کنم ؟؟؟ ممنونم از اینکه پاسخ میدهید 🙏🙏🙏🙏
- مصرف قرص روکین
سلام وقت بخیر بنده ۳۰ سالمه متاهلم ، و دوتا کیست در تخمدان چپ دارم دکتر زنان بهم قرص روکین داده که از روز سوم پریودی باید مصرف کنم سوالم اینه که آیا قرص روکین برا همه دچار خون ریزی بیشتر میشه یا نه؟؟؟ و اگه خون ریزی بیشتر بشه چه راهی برای قطع آن است؟؟
- طریقه مصرف قرص دوفاستون
سلام من ۲۴ سالمه و مشکل نا منظمی پریود دارم و دکتر بهم قرص دوفاستون دادن ولی طریقه مصرف را ننوشتن میشه راهنمایی کنین ؟
- کیست
باسلام
من چندساله تنبلی تخمدان دارم وحدود دوماه پیش چندروزدرد کمر وواژن درد وحالت تیرکشیدنشدید داشتم رفتم پیش دکتر وسونوکردن گفتن مایع ازاد تولگنته احتمالا کیستت پاره شده و استراحت کن تاجذب بشه بعد دوهفته باز سونو کردن گفتن اون مایع جذب شده وفعلا کیستی نداری وقرص دوفامد بهم دادن الان چندروزه باز خیلی کمواژنم تیر مکشه وکمی کمر دردمنمیدونم چرا !دکتر گفت کیست نداری دیگه.ممنون میشم راهنماییم کنید - آندومتروما
من ۳۹سالمه،درطی سونو واژینال مشخص شد آندومتروما ۴سانتی روی تخمدان چپم دارم،ولی درد و خونریزی غیرطبیعی ندارم،قصد بارداری هم ندارم،لازمه که درمان کنم؟
- وقتی که باردار هستی یک تیکه گوشت ازرحم میوفته آیا بچه افتاده یا نه
- سقط
سلام خسته نباشید دو هفته از پریودیم گذشته بود ک فهمیدم باردارم علان بخاطر مسائل هایی با قرص تو خونه سقط کردم و بعد ۱۰ روز خونریزیم قط شد و لکه بینی داشتم ک قرص ال دی مصرف کردم علان ۷ روزه که دارم مصرف میکنم گاهی اوقات لکه بینی دارم بخاطر پیشگیری این قرص رو میخورم بنظرتون مشکل دارم خطری نداره برام؟؟
- سلام خانم دکترمن تقریباسه هفته که رحممودراووردم دکتربهم قرص وروژست دادولی بازم لکه بینی دارم چکارکنم
سلام خانم دكترمن اين سه هفته كه رحممودراووردم دكتربهم قرص وروژست دادولي بازم لكه بيني دارم چراچكاركنم
- درددراستخوان لگن
باسلام.من 44ساله م هست حدود دوماهه درددائمی درناحیه ی لگن سمت چپ دارم باتوجه به اینکه دوسال قبل فیبروم دهانه ی رحم داشتم که بعلت افتادگی رحم ومثانه به قسمت واژن سقوط کرده بودوباجراحی ازناحیه واژن برداشته شدوجراحی مختصری هم بابت جمع کردن عضله ی واژن ولگن صورت گرفت بعدازاون مشکلی نداشتم تاالان که دردیکنواختی درناحیه ی مفصلی استخوان لگن دارم مث تیرکشیدن دوران بارداری م هس بااین تفاوت که دردش دائم شده.ممنون ازپاسخ شما.
- مادرانه
مادر قسم به تو که تویی نور کردگار.یزدان تو را زنور وفا آفریده است.نازم به آن شکوه و به آن عزت و مقام.جنت به زیر پای تو خوش آرمیده است. تقدیم به شما و مادران.
- بالا بودنfsh
سلام من کم کاری تیروئید دارم که البته کنترل شده هست چند وقت پیش له دکتر غدد مراجعه کردم گفتنfshخونم بالاست۱۳/۹بود گفتن به پزشک زنان مراجعه کنم شاید میخام یائسه بشم واینکه الان چندسال دو روز خون ریزی دارم وباقی روز لکه بینی هست
- خود ارضایی و بکارت
سلام ایا با لمس کلیتورس که بعد از اون ترشحات خونیست به معنای از دست دادن پرده بکارت هست اگر عادت شده باشد یعنی از بین رفته
- شقاق سینه
سلام .دو ماهه درگیر شقاق سینه هستم .پماد کلوترمازول و ترمامسنولول و هیدرودرم و پماد اد استفاده کردم ولی خوب نشد .بهداشت رفتم گفت عفونت کرده چه پمادی باید تهیه کنم ؟ممنونم
- دوفامد و یبوست
سلام من علائمی از ibs دارم و یک ساله تحت نظر پزشک پیدرولاکس و گاهی لاکسی ژل مصرف میکنم و دیگه تقریبا یبوست نمیشدم. بخاطر پلی کیستیک و بی نظمی قاعدگی سه ماهه دوفامد مصرف میکنم. چند هفته است که دوباره دچار یبوست میشم ممکنه بخاطر دوفامد باشه؟ یکی صبح و یکی عصر مصرف میکنم. وزنم هم همینطوری داره کم میشه.
- میومترهتروژن
رحم بامحور رتروفلکس به ابعاد ۷۹×۴۲میلیمتربااکوی میومترهتروژن واندومترباضخامت ۸میلی متر وتخمدان راستmm26*15ودوفولیکول ۱۸و۲۴mmدرتخمدان چپ و۶هفته اس پریود روعقب انداختم وسن ۳۸ ساله سه بارسزارین شدم و نگران هتروژن ورتروفلکس رحم بی نظمی پریود هستم میشه راهنمایی کنید
- عفونت وازینال
سلام خانوم دکتر وقت بخیر من بعد ادرار ترشح رشته ای مانند میبینم گاهی زرد رنگِ و کمی درد زیرشکم دارم شما برام قبلا ژل مترونیدازول تجویز کرده بودید میتونم دوباره بخرم استفاده کنم ؟ کمی زخم دهانه رحم و hpv و کم خطر دارم


