Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ایزواکو
- درموردواژن
سلام خانم دکترسؤالی داشتم ببخشیدمزاحم شدم. دخترموبرای معاینه به دکترکودکان بردم بعدوقتی نگاش کردم دیدم ورودی واژنش ترک خورده ودخترم میگه سوزش داشتم آیاامکان داره پرده آسیب دیده باشه
- سلام من هم زخم دهانه رحم دارم لکه دارم وزمان پریودشدنم هم نیست الان باید دارو راقطع کنم؟
سلام من هم زخم دهانه رحم دارم لکه دارم وزمان پریودشدنم هم نیست الان باید دارو راقطع کنم؟
- amh
سلام.ایاممکندارهتخمدانهابزرگو fshوLHوپرولاکتیننرمالباشهومقدار amhدرروزسوم پریودکمترازیکباشه
- خونریزی سقط جنین ۲ ماه ازسقط میگذره وهنوز قطع نشده بعد سقط کورتاژ شده
- سوالم پایین هستش
فراموش کردم بگم ک تاریخ پریودیمم15بوده و نشدم و الان سه روز گذشته و با این اتفاق ایا چیز نگران کننده ای؟ درد و سوزش و حس خیسی در شکم و پهلو و تخمدان دارم
- بارداری
سلام خسته نباشید من همونم دوقلو همسان باردار بودم و یکی رو از دست دادم ... ممنونم که به سوالاتم جواب میدید من در ۲۶ هفتگی در دو روز ۶ عدد بتامتازون و ۲۹ هفتگی نیز ۶ عدد بتامتازون مجموع ۱۲ عدد تزریق کردم 1.الان ۳۲ هفته تمام هستم خواستم بپرسم باز نیاز ب تزریق هست؟ 2.و اینکه من یه هفته بستری بودم بیمازستان و تست های انعقادی در دو روز انجام دادم و یک روز درمیان ان اس تی انجام دادم که همه خوب بود و دکتر گفت اگر بخوام میتونم مرخص شم خواستم نظر شمارو بدونم 3.و اینکه در این ۲ ..۳ هفته باقی مانده چه مراقبت هایی رو باید انجام بدم ؟ 4.رشد این جنین روی نمودار رشد در سونو داپلر در ۳۱ هفته و ۳ روز (۶۵ درصد هست) خواستم بدونم خوبه؟
- پلیپ
سلام من یک هفته بعد از اتمام پریودی ام دوباره پریود شدم بعد رفتم دکتر گفت باید بری سونوگرافی توی برگه سونو نوشته : تخمدان ها با نمای pco رویت گردید کانون اکوژن به سایزmm8× 3در اندومتر مطرح کننده پلیپ رویت گردید میخواستم بدونم اینا یعنی چی باید چه کار کنم
- سرکلاز شکمی
سلام لطفا درباره عوارض سرکلاژ شکمی بگین من سرکلاژ واژنی کردم فانل میشم از شکمی هم میترسونن لطفا راهنمایی کنید
- سنوگرافی
پس درمان میوم های کوچک ۱۴ م مثلا. چی هست دکتر برای اینده بچه دار شدنم مشکلی پیش نمیاد
- سوال
ایا خوردن اسپیرونولاکتون با انتی بیوتیک تداخل دارد و باعث بالارفتن پتاسیم خون و مرگ میشود؟ سوال دیگه ای که دارم، ایا اسپیرونولاکتون روی قلب و مغز و کلیه تاثیر میزاره؟
- تکه گوشت در پریودی در دختران مجرد
من 13 سالمه و از اخرای کلاس شیشم نمیدونم یا پنجم پریود میشدم و هنگام پریودی تیکه گوشت میبینم نشونه چیه-مجردم-
- سزارین دوم بافاصله ی ۳ماه
- لخته خون گوشتی
سلام خانم دکتر من ۳۲ سالمه الان که پریود نیستم یه تکه لخته خون قرمز پررنگ دیدم میشه بگین نشانه ی چیه؟
- تعیین جنسیت بچه
سلام خانم دکتر برای تعیین جنسیت بچه ایا درمان خاصی هست؟ با دارو یا چیز دیگه ای؟ من میخوام بچم دخترشه و هنوز برای بارداری اقدام نکردم، آیا راهی هست که بتونم بچم حتما دخترشه؟؟؟؟
- تزریق واکسن گارداسیل
آیا تزریق واکسن گارداسیل بعد از درمان زگیل تناسلی با لیزر تاثیری در قدرت باروری مرد و زن دارد؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر چرا ما سرکلاژ شکمی کردیم ولی باردار نمیشم آیا سرکلاژ شکمی تاثیر داره توی باردار نشدن چون قبلاً خیلی زود باردار میشدم اولین اقدام ولی الان ۷ماه هست بعد از سرکلاژ شکمی ولی باردار نشدم
- کیست
ممنون خانوم دکتر آزمایش برای کیست انجام دادم فقط هورمون ها خیلی پایینه یعنی بخاطر کیسته بعدش همیشه افت فشار دارم سرم میزنم دست پام میوفته اینا علایم کیسته این کیست ۱ساله دارم با همین سایز پنج سانت سر بارداری فهمیدم ولی متاسفانه سر زایمان واسم برنداشتن الان تو این ی سال همون سایزه تغییری نکرده ،دارویی بهم ندادن فقط گفتن جراحی بشی سونو سه بار از روی شکم انجام دادم ،بنظرتون سونو واژینال انجام بدم بهتره تشخیصش بهتره اصلان کیست درموئید هست یا نه
- اگه من تا همیشه برای هورمون مردانه بالام ال دی و اسپرولاکتون بخورم نازا میشم هورمون مردانه هیچ گاه خوب نمیشع درسته باید همیشه قرص بخورم تا اخر عمر ؟
- بارداری
سلام. من چند ماه پیش رابطه داشتم و شوهرم ریخت داخل وژانم قرص اورژانسی خوردم و الان یکماه پریود. نشدم. تست هم منفی میشه. و دیشب رابطه داشتم. و دوباره ریخت داخل واژنم و دیگه قرص اورژانسی نخوردم ممکنه باردار بشم


