Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ز گیل تناسلی
ز گیل مقعد ی دار م و از ما یشا ت پا پ اسمیر و اچ پی منفی هستش و لی اطر ا ف مقعد ز گیل هست و دا ر ه زیا د میشه با و جو د اینکه د کتر یه کر م دست ساز داد ه و مصر ف کر د م ر امنا ی میکنین
- تعین جنسیت
سلام با استفاده از iuiمیشه تعین جنسیت قطعی داشت؟
- شیردهی وپریود
من یه پسر پنج ماهه دارم الان دوماهه که پریود میشم ااین ماه پریودم خیلی طول کشید چی کارکنم تاقطع شه
- بارداری مولار
با وجود اینکه زیر نظر پزشک باردار شدم بعد اینکه تیتر بتا صفر شد اقدام به بارداری کردم.سوالم اینه آیا منم بجه دار میشم؟
- نوجوان
من دومین ساله ک عادت ماهانه میشم، ولی آبان ماه اصلا نشدم و الان سیزده روزه ک از تایمش گذشته، رابطه نداشتم تاحالا، عفونت ندارم، قرص هم مصرف نمیکنم، دلیلش چی میتونه باشه؟ خیلی نگران شدم
- توده هترواکو
با سلام توده هترواکو در قدام تنه رحم خطرناک است؟چیکار باید بکنم
- بعد از قطع مدرکسی پروژسترون پریود نمیشم
سلام خانم دکتر من تنبلی تخمدان دارم چند وقتیه نامزدم دخول صورت نگرفته اصلااا اما خب یکم نگرانم چون قرص مدروکسی پروژسترون قطع کردم ۳ روزه پریود نشدم یکم نزدیکی داشتم ولی خب دخول نبود..الان باید چکار کنم
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من تنبلی تخمدان در هر دو تخمدان دارم سه ساله جدا شدم دکتر بهم قرص مدروفم داد گفت چهار دوره باید بخورم یک دوره را خوردم بعد سیکل ماهانه ماه دوم دو روز بعدش به مدت یک هفته لکه بینی داشتم مجدد رفتم بهم گفتند احتمالا عوارض قرص باشه لازم به ذکر است که بنده رابطه جنسی هم داشتم که این ماه بخورم اگه بهم نساخت قرص دیگه بهم میدن و بعد یک هفته از خوب شدنم از لکه بینی مجدد خونریزی دارم مثل درد عادت آیا باید از ماه دوم این قرص مدروفم را مصرف کنم یا نه و آیا خونریزی امکان اینکه کیست ها دارن دفع میشن نمیشه؟ و آیا داشتن رابطه ضرری برام داره یا نه ممنون میشم پاسخ بدید خیلی نگرانم
- ترشح قهوه ای از پستان
با سلام دو هفته ای است از سینه سمت راستم وقتی فشار میدهم ترشحات قهوهای بیرون می آید .پستانم ورم کرده و احساس سنگینی میکنم و درد دارد ولی زمانی که فشار ندهم چیزی بیرون نمیاید علت چیست با تشکر از شما
- تشکر
سلام خانم دکتر .با وجود مشغله کاری ، سوالات ما رو بدون پاسخ نمی گذارید ممنون از شما . تنتان سلامت
- قرص اورژانسی لوونورژسترل تاریخش ۲۰۲۳ ۱۲ ۹۴ هست آیا تاریخش گذشته ؟
- خونریزی حین مصرف سیپروترون کامپاند
سلام ی ساله آیودی گذاشتم اویل لکه بینی و خونریزی زیاد الان دوماهه ک خوب شدم ولی این ماه ی هفته پس از اتمام پریودی دوباره پریودشدم دکترسونو نوشت و گفتن تنبلی تخمدان گرفتم قرص سیپروترون کامپاند نوشتن الان ده روزه خونریزی دارم بنظرتون چکارکنم
- مصرف قرص سیپرونرون کامپاند
سلام خانم دکتر شما بهم قرص سیپروترون دادین گفتین از روز ۵ پریود بخورم برای مصرف دوبارش باید بمونم بعد از شروع پریود دوباره از روز ۵ پریود بخورم؟ چون داروخونه گفت ۷ روز بعد از قطع قرص دوباره بخورم اما من هنوز پریود نشدم بعد ۴ روز
- توده سیستیک
سلام توده سیستیک به ابعاد ۷۴ در ۵۵ میل یعنی چی؟
- هایمن زبانه دار
سلام وقتتون بخیر من یه مدته وسواس فکری گرفتم بعد مجردم و تا الان نه دخول ن خود ارضایی نداشتم بعد خودمو توی ایینه ک نگاه میکنم قسمت ورودی واژن کامل پوشوندس بعد روی همون هایمن یه حالت زبونه کوچیک داره و سوراخ بکارتم زیرشه طبیعیه؟ ممنون میشم راهنماییم کنین خیلی استرس دارم
- عفونت ادرار شدید بعد از سزارین
سلام من نسا جعفري در تاريخ ٩٤/٥/٣ در بيمارستان گلسار سزارين شدم ديشب لرز شديد داشتم به اورژانس مراجعه كردم بعد از ازمايش عفونت شديد ادرار تشخيص داده شد. داروهاي تجويز شده واژينال كلوتريمازول ١٠٠- واژينال منرونيدازول ٥٠٠- سيپروفلوكساسين ٥٠٠ هستن ميخايتم قبل از مصرف با شما مشورت كنم تا نظرتون رو بدونم ممنون
- ویزیت انلاین
سلام وقت بخیر ویزیت انلاین هم دارین؟
- سلام من خانمی 50ساله هستم امروز برای چکاب سالانه به دکتر مراجعه کردم که در سونوگرافی شکم ولکن یه کانون اکوژن شبیه بافتچربی با حداکثرقطرحدود35مم دیده شدکه ابعاد رحم مبا ابعاد 40-100مم بودکه بیش از حدنرمال بودکه دکتر گفت یا سونوگرافی واژینال یاام ار ای بگیرم میخواستم بدونم با اینکه من مشکل خاصی ندارم جای نگرانی هسد ممنون میشم پاسخ بدید
- ۴۴سالمه قبل ازعید باردارشدم ولی قلب بچه تشکیل نشد
سلام من ۴۴سالمه باردارشدن ولی گفتن قلب بچه تشکیل نشده باید سقط بشه خیلی کارها کردم تابچه سقط بشه سونو دادم گفتن سقط شده ولی الان سه ماه از سقط میگذره ولی همچنان خونریزی ولک بینی دارم هیچ نزدیکی هم نداشتم برای باردارشدن دوباره کی وچه کارهایی باید انجام بدم؟
- درمورد مصرف قرص دزوسپتیو
سلام وقتتون بخیر، من نزدیک به دو ساله قرص دزوسپتیو دارم مصرف میکنم، تستسترونم بود ۷۷ بعد از یه سال رسید به ۵۰. الان بعد دوسال آزمایش دادم شده ۶۷، ریزش موم شدید شده! باید چه اقدامی انجام بدم خانم دکتر؟ قرص رو قطع کنم؟ چه قرصی مصرف کنم


