Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درموردسرکلاژشکمی
سلام باوجود سرکلاژ واژینال سقط کردم ۲۶هفته حالا دکترم میگه شکمی کن خوبه یانه ریسکه
- پریود و ابله مرغان
سلام من 3 روزه پریودی عقب افتاده و الان متوجه شدم ابله گرفتم آیا بخاطر ابله هفت ازدواجم کردم الان تست زدم منفی بود
- دوسه روز لکه بینی دارم بین پریودم
سلام خانم دکتر من یک ناحیه اکوژنبه قطر ۳دم م در رحمم دیده شده ک شواهدی به نفع پایه عروق دران دیده نشد که میتواند مطرح کننده پلیپ یا ضخیم شدگی فوکال باشد یعنی چی خیلی نگرانم
- آزمایش
تست
- پولیپ رحم۱۷ میل دارن آیا باید عمل بشم بشم
یکی دو هفته پیش سونو واژینال دادم گفتن پولیپ رحم به ابعاد۱۷میل دارم آیا باید عمل بشم
- باردارى
سلام من ٤هفته پيش رابطه داشتم و الان تو اين دو هفته سرگيجه و سردرد و حالت تهوع خيلي بيشتر و بدتر از قبل شده پريود هم نشدم من كلا سرگيجه معمولا دارم واسه همين نميتونم بگم سر اين جريانه براي اطمينان ٢روز پيش يه قرص ضدبارداري خوردم اما خونريزي نداشتم نتيجه بي بي چك هم منفي بوده احتمالش هست حامله باشم و نتيجه بي بي چك اشتباه باشه؟ ٢بار امتحان كردم منفي بود
- سفر با طول سرویکس کم
سلام خانم دکتر خسته نباشید من هفته ی دوازده بارداری هستم با طول سرویکس۳۱ .بدون لکه بینی برام یه مشکلی به وجود اومده باید یک سفر هشت ساعته داشته باشم با ماشین شخصی.ایا برام مشکلی بوجود میاد؟
- پلاکت خون
سلام من پلاکت خونم در ماههای اولیه بارداری پایین بوده الان توی سه ماهه سومم وپلاکتم بالارفته میخام بدونم طبیعی هست یانه؟
- سنوگرافی سینه
سلام من خانمی ۳۷ساله هستم و در سنوی من از سینه این عبارت داده شده لطفاً راهنمایی بفرمایید افزایش اکوژنیستی استرمایی در نواحی رتروارولارولترال دو طرف همراه با تعدادی کیستهای ریز به نفع تغییرات خوشخیم پستان در دو سمت رویت شد
- مهم
سلام ۴سال ازدواج کردم هنوز دخترم ،دکترم رفتم دکتر معاینه کرد گفت واژینیسموس نیستی ،راهی وجود نداره که مشکلم حل بشه؟سنم بالاست دلم بچه میخواد،لطف میکنین راهنماییم کنین مشکلم حل بشه،دلم میخواد پیش دکترای دیگه هم برم ولی میترسم چند نفری ویزیت کنن من خجالت میکشم مشکلم رو بگم
- خوردن جگر در بارداری
سلام .خوردن دل و جگر گوسفند در سه ماهه اول بارداری ضرر دارد؟
- مشکل کمبود تخمک
سلام خانم دکترهمسرم آزمایش تخمک داده شش دهم نشان داده آیامشکل حل شدنی است
- ترشحات قهوه ای رنگ
سلام وقت بخیر من مدتیه حدوداماهی دوبار پریود میشم بطوریکه اولش ترشحات قهوه ای رنگ ولخته های سیاه خارج میشه بعداز حدودیه هفته خونریزی شدیده سونوگرافی وآزمایشم دادم اما گفتن مشکلی نداره تخمدانها ورحمت پس دلیلش چیه؟
- استفاده از پماد دالاواگ
سلام ببخشید من هفت روز از زمان پریودیم میگذره بی بی چک هم زدم دو تا منفی بوده ولی حالت تهوع و بی حالی دارم بعد ترشح هم دارم( با بوی بد) اگه از پماد دالاواگ استفاده کنم مشکلی پیش میاد؟
- سلام اکوژن در ران پا چه عوارضی دارد آیا خطری ندارد؟ با تشکر از شما
- درباره زایمان
باسلام من سی سال سن دارم یه بچه دارم سه سال ودوماهشه زایمان طبیعی داشتم دوستدارم بچه بیارم خیلی میترسم اززایمان چون توزایمان اولم خیلی اذیت شدم.ممنون میشم راهنماییم کنین
- پریود بعد از قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر من ۸ ماهه که شیر میدم به بچه و اصلا پریود نشده ام، بعد رابطه جنسی بلافاصله قرص اورژانسی لوونورژسترل ۷۵ دوتایی رو یکجا خوردم ، ۵ روز بعدش به مدت چهار پنچ روز خونریزی داشتم میخواستم بدونم ایا این یعنی عدم بارداریه؟ و اینکه چون پریود نمیشدم بخاطر شیردهی و با خوردن قرص اورژانسی پریود شدم از ماه های بعدی پریود بازم رخ میده؟ با تشکر
- واکسن
سلام من سال ۹۰کزاززدم الان هفته ۳۶ بایددوباره واکین بزنم ۲۰مردادسزارین میشم
- بواسیر
باسلام بعداز زایمان سزارینم بواسیر خارجی دراومد و میخوام اقدام کنم چون بچم مرد فرزنداولم هم بود و عجله دارم برای بارداری آیا دارویی هست که بتونم از این ی تیکه گوشت اضافه مقعدی که خیلی درد داره خلاص شم چه دارویی میفرمایین بیارم
- بارداری
سلام من ۱۰ خرداد برای بارداری نزدیکی کردم البته دو هفته میش نزدیکی داشتم ک ال دی خوردم و پریودمم 2/8 تموم شد و تا ۲۲ اردیبهشت بود ک با خوردن ال دی خونریزی کمی داشتم ک قهوای ای بود دیگ پریود نشدم اونم مثل پریود نبود ازمایش بارداری هم دادم ک منفی شد بعدش ۱۰ خرداد نزدیکی داشتم برای بارداری حلا میخام بدونم کی باید برم واس ازمایش بارداری ک مشخص بشه بارداریم یا ن بعد چند روز؟؟؟ ممنون از اینکه جواب میدید 🙏


